Naam jai Inlagd April 24, 2017 Dela Inlagd April 24, 2017 32 minuter sedan, skrev audirs2: http://www.dagensps.se/pengar/bostad/alder-stoppar-banklan-det-kom-som-en-chock/?utm_campaign=24-april-2017-banklan&utm_content=unspecified&utm_medium=email&utm_source=apsis Då e man körd asså! eller räddad? kan väl inte vara så värst kul med massa skulder i den åldern...när man skall vara i Thailand och skörda frukterna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd April 25, 2017 Dela Inlagd April 25, 2017 (ändrad) Tycker det låter konstigt att man inte skulle få låna pengar när man fyllt 60. Är över 60,ringde min bankgumma på handelsbanken och frågade. Dom gör en kreditprövning som vanligt,hon frågade hur mycket jag ville låna Ändrades April 25, 2017 av pust Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 21, 2017 Dela Inlagd Juni 21, 2017 @Tallviking har du någon kännedom om fuffensen på riksgälden? http://www.di.se/nyheter/elva-personer-hos-riksgalden-misstankts-for-mutbrott/ enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 21, 2017 Dela Inlagd Juni 21, 2017 1 timme sedan, skrev Enis: @Tallviking har du någon kännedom om fuffensen på riksgälden? http://www.di.se/nyheter/elva-personer-hos-riksgalden-misstankts-for-mutbrott/ enis Ingen aning. Jobbar inte där. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 22, 2017 Dela Inlagd Juni 22, 2017 11 timmar sedan, skrev Enis: @Tallviking har du någon kännedom om fuffensen på riksgälden? http://www.di.se/nyheter/elva-personer-hos-riksgalden-misstankts-for-mutbrott/ enis http://tt.omni.se/6c553489ddf855392508ce38d3828b7fce53c330 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 22, 2017 Dela Inlagd Juni 22, 2017 12 timmar sedan, skrev Tallviking: Ingen aning. Jobbar inte där. Påstod jag inte heller enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 22, 2017 Dela Inlagd Juni 22, 2017 2 timmar sedan, skrev Tallviking: http://tt.omni.se/6c553489ddf855392508ce38d3828b7fce53c330 Ja det går så länge det går, jag törs tammef@n inte gå å skita på arbetstid för det tycker väl min myndighet är otillbörligt nyttjande av arbetstid enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 22, 2017 Dela Inlagd Juni 22, 2017 38 minuter sedan, skrev Enis: Ja det går så länge det går, jag törs tammef@n inte gå å skita på arbetstid för det tycker väl min myndighet är otillbörligt nyttjande av arbetstid enis Tydligen var det anställda som gått en kurs som baserade sig på pekplattor och de anställda fick behålla pekplattorna efter kursen vilken anses som muta av flera skäl Tydligen var även tv-spelskonsoler inblandade på något sätt också Låter ganska solklart som otillbörligt mottagande men känner inte till mer om detaljerna runt utbildningarna Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Juni 22, 2017 Dela Inlagd Juni 22, 2017 Över halva året har gått nu så det börjar närma sig. Har man sagt vilken dag det sker än? Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 22, 2017 Dela Inlagd Juni 22, 2017 Över halva året har gått nu så det börjar närma sig. Har man sagt vilken dag det sker än? Mja. Juni - juli är väl halvlek. ส่งจากโทรศัพท์มือถือ Note 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 28, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Juni 28, 2017 Något problem är troligt mellan 21 aug och 20 sept Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 28, 2017 Dela Inlagd Juni 28, 2017 57 minuter sedan, skrev John Khonken: Något problem är troligt mellan 21 aug och 20 sept Höstbudgeten ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 29, 2017 Dela Inlagd Juni 29, 2017 Läste på nätet att Swedbank hade problem med inloggning. För någon vecka sedan så slet DNB (Norge) med det samma. Är det detta som är bankkrisen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 2, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2017 On 2017-06-28 at 18:58, skrev Tallviking: Höstbudgeten ! Stämmer budgeten i Usa,´Trumpen ska få igenom sina skattesäkningar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 2, 2017 Dela Inlagd Juli 2, 2017 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev John Khonken: Stämmer budgeten i Usa,´Trumpen ska få igenom sina skattesäkningar. Tänkte på den svenska höstbudgeten Tror inte USA har samma system med 2 budgetar per år ! Ändrades Juli 2, 2017 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Juli 2, 2017 Dela Inlagd Juli 2, 2017 On 6/29/2017 at 03:15, skrev andrejsdenruskige: Läste på nätet att Swedbank hade problem med inloggning. För någon vecka sedan så slet DNB (Norge) med det samma. Är det detta som är bankkrisen? Förmodligen, JK missade det helt. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juli 3, 2017 Dela Inlagd Juli 3, 2017 On 6/29/2017 at 03:15, skrev andrejsdenruskige: Läste på nätet att Swedbank hade problem med inloggning. Normalt efter en "uppgradering" av en site. Händer även på andra välrenommerade siter har jag sett......host, host. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 3, 2017 Dela Inlagd Juli 3, 2017 Normalt efter en "uppgradering" av en site. Händer även på andra välrenommerade siter har jag sett......host, host. [emoji3] Nja, det är nog "Bankkrisen 2017" som spökar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 3, 2017 Dela Inlagd Juli 3, 2017 On 2017-01-01 at 23:26, skrev Ken: He he.......C-rad, snacka om surdeg...... Nja.....de har gått rätt bra sen 1/1...... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd Juli 3, 2017 Dela Inlagd Juli 3, 2017 21 minuter sedan, skrev Soengsang: Nja.....de har gått rätt bra sen 1/1...... Ja dom är kanon, jag köpte för 12 vid årsskiftet nån gång.... Du har köpt också? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 3, 2017 Dela Inlagd Juli 3, 2017 24 minuter sedan, skrev möljis: Ja dom är kanon, jag köpte för 12 vid årsskiftet nån gång.... Du har köpt också? Nä var o ryckte i dem, köpte inte tyvärr Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd Juli 3, 2017 Dela Inlagd Juli 3, 2017 50 minuter sedan, skrev Soengsang: Nä var o ryckte i dem, köpte inte tyvärr Det var synd, men inget att göra åt nu. Det känns bra att få tag i en sån här aktie ibland, som motvikt till alla gånger man har gjort bort sig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 3, 2017 Dela Inlagd Juli 3, 2017 1 timme sedan, skrev möljis: Det var synd, men inget att göra åt nu. Det känns bra att få tag i en sån här aktie ibland, som motvikt till alla gånger man har gjort bort sig! Mmm...men tror inte det skulle vara dumt att gå in lite fegt nu heller.....45kr om en tid är inte helt omöjligt med tanke på den sista tidens utveckling Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd Juli 3, 2017 Dela Inlagd Juli 3, 2017 35 minuter sedan, skrev Soengsang: Mmm...men tror inte det skulle vara dumt att gå in lite fegt nu heller.....45kr om en tid är inte helt omöjligt med tanke på den sista tidens utveckling Det tror inte jag heller, så jag köpte ett antal till i förra veckan, för 22. Köpte också Domitec innan jul, den ligger inte så illa till den heller. Dom här båda är ju chansningar, men man måste ju våga lite ibland, eller hur? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 3, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Juli 3, 2017 Kul att ni köpt C-rad. Detta är bara början på en resa. När det gäller bankkrisen är det fortfarande USA och rätt tidpunkt. Du TV vet väl vad som händer då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu