cimit Inlagd Mars 17, 2009 Dela Inlagd Mars 17, 2009 Någon som vet något bra Gym med mycket fria vikter samt lite maskiner vet ett i Patong vid diving center och ett i Rawai vid spa center, men vill veta om ni vet något bra och för bra pris i månaden? MVH THE ONE AND ONLY! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 17, 2009 Dela Inlagd Mars 17, 2009 Nu vet jag inte vilket gym du syftar på men själv har jag de gånger jag befunnit mig i Patong tränat på Phuket Gym Patong. Helt ok ställe som har det mesta av vad man kan kräva i utrustningsväg. De tar 1500 baht i månaden. Ligger på Saynamyen rd(nära Patong City Hotel) c:a 100 meter från Rat Uthit Rd. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cimit Inlagd Mars 17, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Mars 17, 2009 Hmm okej... Det jag snackar om ligger rakt över Kristin Massage, 3 våningar. THE ONE AND ONLY! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j-p Inlagd Mars 18, 2009 Dela Inlagd Mars 18, 2009 QuoteHmm okej... Det jag snackar om ligger rakt över Kristin Massage, 3 våningar. Det måste vara fit club phuket ,här är några fler på Ratu thit road. Fit Club Phuket,191/1 Rat-U-Thit Rd Blue Dolphin[/]Royal Paradise Fitness Club[/] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.