thaiola Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 jag har en sony acition camera som sitter på Mc-hjälmen , filmen blir 1 eller 3 eller 5 min HUR får man en sammanhägande film av det ett lättarbetat pgm forslag onskas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 Filmora är smidigt, http://filmora.wondershare.com/. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Oktober 28, 2016 Dela Inlagd Oktober 28, 2016 Ett program som är mycket enkelt att använda, och gratis, är Moviemaker från Microsoft som ingår i Microsoft Live Essentials.Skickat från min iPad med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Oktober 28, 2016 Dela Inlagd Oktober 28, 2016 1 timme sedan, skrev gst: Ett program som är mycket enkelt att använda, och gratis, är Moviemaker från Microsoft som ingår i Microsoft Live Essentials. Skickat från min iPad med Tapatalk Dessutom gratis och lätt arbetat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd Oktober 28, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 28, 2016 8 timmar sedan, skrev gst: Microsoft Live Essentials. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Oktober 28, 2016 Dela Inlagd Oktober 28, 2016 Roligt att få åka med Tror din kamera sitter lite snett på hjälmen, eller lutar du huvudet åt höger när du kör? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd Oktober 28, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 28, 2016 ser bättre ut i hogerkurvorna 5 5 5 nä , det går inte att luta kameran mera men det kommer en film snart där den är omplacerad men kanske skakar mera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd November 2, 2016 Trådstartare Dela Inlagd November 2, 2016 Mae hong son 2 Chiang Mai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd November 2, 2016 Trådstartare Dela Inlagd November 2, 2016 Rd 11+1023 från Lampang till mitt hus Long /Phrae Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 2, 2016 Dela Inlagd November 2, 2016 1 timme sedan, skrev thaiola: Rd 11+1023 från Lampang till mitt hus Long /Phrae Vad fint du bor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.