B747 Inlagd Oktober 22, 2016 Dela Inlagd Oktober 22, 2016 Precis nyss, skrev Mr atm: Vad menar du exakt med det?? Den stackars träskallen Boa52 vet inte själv vad han skriver. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 22, 2016 Dela Inlagd Oktober 22, 2016 2 minuter sedan, skrev Mr atm: Vad menar du exakt med det?? Dit inlägg läs det , du varnade henne ett par ggr om inte saker och ting ändras som STÖRDE dej så kommer jag att dra. Hon är en lycklig tjej som inte behöver ha med dej att göra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 22, 2016 Dela Inlagd Oktober 22, 2016 1 minut sedan, skrev Boa52: Dit inlägg läs det , du varnade henne ett par ggr om inte saker och ting ändras som STÖRDE dej så kommer jag att dra. Hon är en lycklig tjej som inte behöver ha med dej att göra Var fick du det ifrån???? Hennes önskan är fortfarande att vi gifter oss. P.S Vad röker du för något? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Oktober 22, 2016 Dela Inlagd Oktober 22, 2016 10 minuter sedan, skrev B747: Den stackars träskallen Boa52 vet inte själv vad han skriver. Men jäkligt duktig är ormen på att skriva skit och otrevligheter i varenda tråd på MPR oavsett vad ämnet handlar om. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 22, 2016 Dela Inlagd Oktober 22, 2016 Precis nyss, skrev frason: Men jäkligt duktig är ormen på att skriva skit och otrevligheter i varenda tråd på MPR oavsett vad ämnet handlar om. Ja.En första klassens dyngspridare. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 22, 2016 Dela Inlagd Oktober 22, 2016 3 minuter sedan, skrev Mr atm: Var fick du det ifrån???? Hennes önskan är fortfarande att vi gifter oss. P.S Vad röker du för något? Vad skrev du för 18 min sen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Oktober 22, 2016 Dela Inlagd Oktober 22, 2016 46 minuter sedan, skrev Mr atm: Ok jag anade det. Jag hade en snygg tjej i 6-7 år som hade en j-la massa land med bla gummiträd. Dom gav grymt mycket gummi bla. annat för att vi hade satsat på kvalité och dyr näring. Jag varnade henne ett par gånger på slutet att om inte saker och ting ändras som störde mig så kommer jag att dra. Så blev det och jag ångrar ingenting idag. Vad var det du varnade henne för ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 22, 2016 Dela Inlagd Oktober 22, 2016 4 minuter sedan, skrev B747: Ja.En första klassens dyngspridare. Att inte du kan läsa vet jag men är lite besviken när inte andra gubbar kan det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 22, 2016 Dela Inlagd Oktober 22, 2016 4 minuter sedan, skrev kenneth073: Vad var det du varnade henne för ? Du är en som kan läsa, karma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 22, 2016 Dela Inlagd Oktober 22, 2016 4 minuter sedan, skrev Boa52: Att inte du kan läsa vet jag men är lite besviken när inte andra gubbar kan det PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 22, 2016 Dela Inlagd Oktober 22, 2016 5 minuter sedan, skrev B747: Är du full igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 22, 2016 Dela Inlagd Oktober 22, 2016 2 minuter sedan, skrev Boa52: Är du full igen PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu