Nicholas Inlagd Augusti 19, 2016 Dela Inlagd Augusti 19, 2016 köpte dessa Thai Orangish Yellow Transparent Sticker for Black Keyboard genomskinliga är ett måste på svenska tangentbord och släpper igenom ljus på tangentbord med belysning i knapparna. http://www.ebay.com/itm/Thai-Keyboard-Sticker-5-Various-Color-/260934314778 shiftar mellan svensk och thai med shift-alt (windows) smidigt som fan inget trams med tangentbord på hemsidor och klippa klistra längre. är man snäll köper man till frugan oxå ps jag har inget med säljaren att göra ds Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Augusti 19, 2016 Dela Inlagd Augusti 19, 2016 Den dagen jag kommer att behöva nåt sånt ligger nog väldigt långt bort. Har ett litet helskotta när jag försöker hjälpa damen med hennes telefon och allt är på thai. Sen vill hon inte hjälpa till och översätta heller "för det står ju där" Men kul att nån lärt sig språket i alla fall. För mig verkar det vara omöjligt. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.