Babysnake Inlagd Juli 6, 2008 Dela Inlagd Juli 6, 2008 Vart fasen har du gömt dig? ? ? Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jfk_68 Inlagd Juli 6, 2008 Dela Inlagd Juli 6, 2008 Quote Vart fasen har du gömt dig? ? ? Snake Han har varit här med flera genialiska inlägg. ;D Kim, P3 och moderatorerna (minus HC) jublar. /jfk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juli 6, 2008 Dela Inlagd Juli 6, 2008 Bäste Herr IFK, att Moderaterna skule jubla är nog tveksamt, tycker de har blivit lite mesiga sen Gösta Bohman drog sig tillbaka. Redan som tonåring har jag varit SPI troget. Lillgamle Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jfk_68 Inlagd Juli 6, 2008 Dela Inlagd Juli 6, 2008 QuoteBäste Herr IFK, att Moderaterna skule jubla är nog tveksamt, tycker de har blivit lite mesiga sen Gösta Bohman drog sig tillbaka. Redan som tonåring har jag varit SPI troget. Lillgamle Arne 1. Vem är Gösta? 2. Vem är Moderatorerna? 3. Vad är SPI? /jfk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 6, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Juli 6, 2008 He's a live Thank's Buddha Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jfk_68 Inlagd Juli 6, 2008 Dela Inlagd Juli 6, 2008 QuoteHe's a live Thank's Buddha För några dagar sedan hyllade jag att han var i liv. Sedan förbannade jag gudarna. Så inget nytt har hänt. /jfk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 6, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Juli 6, 2008 JFK SPI e Sociopaternas Problemfria Inavel Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jfk_68 Inlagd Juli 6, 2008 Dela Inlagd Juli 6, 2008 QuoteJFK SPI e Sociopaternas Problemfria Inavel Ok. Jag är ironifri. Så kanske jag tycker det är kul eller inte. /jfk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 6, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Juli 6, 2008 /jfk Spännande, ska ut och ta en ramriktare nu. Se you later Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jfk_68 Inlagd Juli 6, 2008 Dela Inlagd Juli 6, 2008 Quote/jfk Spännande, ska ut och ta en ramriktare nu. Se you later Njut! /jfk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 6, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Juli 6, 2008 Yepp Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jfk_68 Inlagd Juli 6, 2008 Dela Inlagd Juli 6, 2008 QuoteYepp Sakna hellre en snabel än en sjuk själ. /jfk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svarten Inlagd Juli 6, 2008 Dela Inlagd Juli 6, 2008 Hej Ban99Arne! Välkommen tillbaka! Det kommer att bli roligare med dig här! Vad är det för inlägg du skrev i förlåtnonkitråden? Börjar du bli allvarligare nu? Skål! Svarten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.