Jump to content
IGNORERAD

Fotbolls-EM 2016


spooncreek

Recommended Posts

2 minuter sedan, skrev B747:

Du kanske har varit heltidsproffs??Nu är du proffs på att skämma ut dej med dina totalt stenkorkade kommentarer gubbfan.

Boa har nog varit fotbollsproffs i Turkiet eftersom han(?) pratar om fotbol.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 362
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • GreenValley

    22

  • stefan5300

    20

  • Nilsson68

    19

  • Soengsang

    18

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest wUThai
 

Nää, då är man en VINNARE:clapping::clapping::rotfl:

Nej, du är en landsförrädare! Att bara komma på tanken att betta mot sitt land är sjukt! Själv är jag halvitalianere. Men skulle aldrig betta mot mitt hemland Sverige. Skäms på dig. Jag hade betalt mycket för en vinst för Sverige även att jag älskar Italien. Men och andra sidan du bor i en yxby och bry dig bara om hur man lagar svensk mat. :mdr:

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Säger bara att det ska bli så skönt att bli av med Hamren ,vissa spelare byts inte ut hur dåligt de än presterar och han är långsint utav helvete.

Finns en back som spelar i Tyska ligan och champions League med Mönchengladbach och är en av dom bästa där............

Seb Larsson och Källström har vät inte gjort någon människa glad på väldigt länge men att byta ut dom .....

En italiensk tidning undrade varför svenskarna höll på med självtortyr som hade kvar Hamren år efter år

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker Sverige gjort det bra med tanke på det material man har...

 

Men den där Guideti, tycker jag är överskattad.... han får nog bara vara med för att han har ett fränt namn, som hämtat ur den klassiska serietidningen Buster.

 

Våga släpp in Emir nu i nästa match, han gör mål!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev stefan5300:

 

Tycker inte alls att skott på mål är ovesäntligt, det kan skapa en andra chans på returer.

Dessutom kan den gå i mål, det kan aldrig ett skott utanför mål göra. Undrar vad som rankas högst i fotboll (mål eller utanför)?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur går det för den där Rosengårdspojken det talades så mycket om innan EM?

Lika lyckosam här som brukligt i matcher som gäller det lilla extra...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

39 minuter sedan, skrev Benriach:

Hur går det för den där Rosengårdspojken det talades så mycket om innan EM?

Lika lyckosam här som brukligt i matcher som gäller det lilla extra...

 

Ska man snacka matcher som gäller det lilla extra så lyckades han väl ganska bra i kamperna mot Danmark som tog Sverige till EM

om jag inte minns fel. Finns säkert en massa andra exempel men dem har du nog också glömt...

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev edvardpop:

 

Ska man snacka matcher som gäller det lilla extra så lyckades han väl ganska bra i kamperna mot Danmark som tog Sverige till EM

om jag inte minns fel. Finns säkert en massa andra exempel men dem har du nog också glömt...

 

Ja, han brukar nog göra några mål i gruppspelet i CL också, dvs de matcherna som tar laget till det riktiga CL...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev wUThai:

Nej, du är en landsförrädare! Att bara komma på tanken att betta mot sitt land är sjukt! Själv är jag halvitalianere. Men skulle aldrig betta mot mitt hemland Sverige. Skäms på dig. Jag hade betalt mycket för en vinst för Sverige även att jag älskar Italien. Men och andra sidan du bor i en yxby och bry dig bara om hur man lagar svensk mat. :mdr:

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

 

Blir nog att satsa en bra slant på Belgien i sista matchen mot Sverigeimag.jpg då de nu måste anfalla, vinna och göra mål för att gå vidare i tuneringen och då lär ju försvaret bli öppet som ett vandrarhemf48d878cd49968734b77c8b119c8e17c.jpg.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev stefan5300:

 

Blir nog att satsa en bra slant på Belgien i sista matchen mot Sverigeimag.jpg då de nu måste anfalla, vinna och göra mål för att gå vidare i tuneringen och då lär ju försvaret bli öppet som ett vandrarhemf48d878cd49968734b77c8b119c8e17c.jpg.

Ja det nåste väk Belgien ochså om dom inte tar 3 pinnar mot Irland???

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev svampen:

Ja det nåste väk Belgien ochså om dom inte tar 3 pinnar mot Irland???

 

Ja så är det nog men nu tror jag att Belgien klarar av Irland.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
13 timmar sedan, skrev frason:

Väck thai412 då eller skriv där själv, tror du har tillåtelse till det.

Trodde inte att jag behövde tillåtelse men varför skulle jag skriva där? Jag konstaterade bara ett faktum med en viss undran.

Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen tror jag killarna (fotbollsspelarna) gör så gott de kan.

Massmedia har som vanligt skruvat upp förväntningarna, sanningen är väl snarare att som lag räknat är inte Sverige bättre än så här just nu.

Individuellt är flera spelare betydligt bättre än vad de hitintills visat dock fungerar de inte optimalt tillsammans.

Tror nog att vi i viss mån måste skylla på Hamren men även de som anställt Hamren bör få sig en känga.

Hamrens ide om att PASSA in bollen i mål fungerar inte för Svenska landslaget, vore kanske bättre att göra som Norge blev så illa omtyckt för några år sedan. Långa bollar upp i motståndarens straffområde och sedan försök till JUST skott på mål.:big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Blir nog att satsa en bra slant på Belgien i sista matchen mot Sverigeimag.jpg då de nu måste anfalla, vinna och göra mål för att gå vidare i tuneringen och då lär ju försvaret bli öppet som ett vandrarhemf48d878cd49968734b77c8b119c8e17c.jpg.

Yes....gå all in hårt så ska jag garva när du blankar ;)

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Soengsang:

Yes....gå all in hårt så ska jag garva när du blankar ;)

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

 

Så dumt spelar jag aldrig.

 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Som man visste. Sverige har inget att göra i EM. Två matcher, noll, noll skott på mål. Ridå!

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Som man visste. Sverige har inget att göra i EM. Två matcher, noll, noll skott på mål. Ridå!

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Inte deppa för mycket. En match kvar. Blir det samma sak igen ja då är det verkligen ridå.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
1 minut sedan, skrev wUThai:

Som man visste. Sverige har inget att göra i EM. Två matcher, noll, noll skott på mål. Ridå!

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Sverige är iallafall bättre än de lag som inte kvalificerade sig till EM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som man visste. Sverige har inget att göra i EM. Två matcher, noll, noll skott på mål. Ridå!

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Är det inte tråkigt att vara så negativ o gnällig?

Att Sverige skulle få det tungt behövade man knappast vara raketingengör för att förstå.

Glädjs ist för de som får vara med, och var stolt över landslaget.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
8 minuter sedan, skrev Soengsang:

Är det inte tråkigt att vara så negativ o gnällig?

Att Sverige skulle få det tungt behövade man knappast vara raketingengör för att förstå.

Glädjs ist för de som får vara med, och var stolt över landslaget.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Är det motfrågornas mästare som är igång igen? Menar du att det inte finns nåt att gnälla på när Sverige inte kan få in ett enda skott mot mål? Ska jag jubla och sjunga tycker du? Nu får du allt hålla käften och sluta lipa om vad andra skriver. Passa det inte så hoppa in en mongogrupp och låt folk gnälla bästa fan dom vill.

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Soengsang:

Är det inte tråkigt att vara så negativ o gnällig?

Att Sverige skulle få det tungt behövade man knappast vara raketingengör för att förstå.

Glädjs ist för de som får vara med, och var stolt över landslaget.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

 

Det är typiskt svenskt, att träna skiten ur sig år efter år efter för att sedan vara nöjd att gå vidare från till exempel ett försökslopp under OS eller VM i friidrott eller som endel skidåkare som är nöjda eller glada efter att ha kommit på 13-15 plats i ett 15-kilometerslopp, vilken djävla inställning, man är väl med för vinna.

Igår när jag spelade på italien till oddset 1,93 så satsar jag ju inte 10 kronor för att vinna 9 kronor för då kan jag ju lika gärna ge fan i och spela.

Vara stolt över ett EM-landslag som inte lyckats med någonting hittills kan inte jag vara.

 

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
 

Det är en typiskt svenskt, att träna skiten ur sig år efter år efter för att sedan vara nöjd att gå vidare från till exempel ett för

Ja, det är så dumt så klockorna stannar.

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev wUThai:

Ja, det är så dumt så klockorna stannar.

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

 

Köp en självuppdragande Lolex, finns i Pattaya;).

Du missade nog mitt hela inlägg då jag gjorde ett feltryck, scrolla upp en bit om du vill läsa det färdiga inlägget.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
 

Köp en självuppdragande Lolex, finns i Pattaya[emoji6].

Du missade nog mitt hela inlägg då jag gjorde ett feltryck, scrolla upp en bit om du vill läsa det färdiga inlägget.

Håller fortfarande med dig. Utom att jag aldrig skulle betta mot mitt lag. ?

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...