Jump to content
IGNORERAD

Fotbolls-EM 2016


spooncreek

Recommended Posts

Trots försvarstavlan som gav Italien målet spelade dom bra. Ja förutom att det inte verkar vara någon som vill göra mål.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 362
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • GreenValley

    22

  • stefan5300

    20

  • Nilsson68

    19

  • Soengsang

    18

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

3 minuter sedan, skrev wUThai:

Ett ord. Fittan.

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

 

Två ord. Jäkligt bra.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev wUThai:

Utveckla?

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

 

Kolla mitt förra inlägg.

Odds 1,93 gånger x antal hundralappar.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
 

Kolla mitt förra inlägg.

Odds 1,93 gånger x antal hundralappar.

Landsförräderi.

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev stefan5300:

 

Två ord. Jäkligt bra.

 

Ibland saknar man minuskarman..... ;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja... Det var bättre förr - sommaren -94 var ju inte helt fel!

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev wUThai:

Landsförräderi.

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

 

Tycker att em-laget håller på med landsförräderi, 2 matcher och inget skott på motståndarmålet.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Av ren princip så bettar man inte mot sitt lag/land. Gör man det så är man en idi*t.

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Ibland saknar man minuskarman..... ;)

 

Det tar jag gärna, hur många som helst:big_smile:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev wUThai:

Av ren princip så bettar man inte mot sitt lag/land. Gör man det så är man en idi*t.

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

 

Nää, då är man en VINNARE:clapping::clapping::rotfl:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fröken"Raffiga" Fränden är ju nått att vila trötta och ledsna ögon på...hehe Och framför allt duktiga är väl bäst att tillägga :look_down:

Ändrades av Nineteen68

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev stefan5300:

 

Tycker att em-laget håller på med landsförräderi, 2 matcher och inget skott på motståndarmålet.

 

Det med skott på mål är rätt oväsentligt, det är potentiella målchanser som räknas......ett skott i famnen på målvakten är inte mer värt än ett just utanför, eller 2cm offside.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Det med skott på mål är rätt oväsentligt, det är potentiella målchanser som räknas......ett skott i famnen på målvakten är inte mer värt än ett just utanför, eller 2cm offside.

Du verkar inte ha spelat mycke fotbol eller inte spelat nåt som du skriver Oj Oj

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Du verkar inte ha spelat mycke fotbol eller inte spelat nåt som du skriver Oj Oj

 

Vafan trodde du hade loggat ut för gott så man slapp dina hjärndöda kommentarer.....men dunken ikväll igen så du är stursk?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Det med skott på mål är rätt oväsentligt, det är potentiella målchanser som räknas......ett skott i famnen på målvakten är inte mer värt än ett just utanför, eller 2cm offside.

 

Tycker inte alls att skott på mål är ovesäntligt, det kan skapa en andra chans på returer.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Det skrivs inte mycket i Zlatan-tråden under EM. Undrar varför..... eller kanske inte. 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev stefan5300:

 

Tycker inte alls att skott på mål är ovesäntligt, det kan skapa en andra chans på returer.

 

Det har de ju haft på bollar som tagit på försvarare, som annars skulle gått på mål och då blivit returer, om den tar på målvakten eller ett försvarande ben på vägen kvittar......men inte fan hjälpte det.

 

För övrigt brukar jag ibland spela som du, särskilt i hockey och slutspel, även om Brynäs förlorar då, så blir det en slant i plånboken, vinner de så är någon hundring skitsamma :)

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
3 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

För övrigt brukar jag ibland spela som du, särskilt i hockey och slutspel, även om Brynäs förlorar då, så blir det en slant i plånboken, vinner de så är någon hundring skitsamma :)

Jag använder ofta samma resonemang och taktik, IFK Norrköpings SM-guld 2015 kostade mig en nätt summa men det var värt varenda krona. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Boa52:

Du verkar inte ha spelat mycke fotbol eller inte spelat nåt som du skriver Oj Oj

Du kanske har varit heltidsproffs??Nu är du proffs på att skämma ut dej med dina totalt stenkorkade kommentarer gubbfan.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Fredman:

Det skrivs inte mycket i Zlatan-tråden under EM. Undrar varför..... eller kanske inte. 

Väck thai412 då eller skriv där själv, tror du har tillåtelse till det.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...