Bibben Inlagd Mars 9, 2009 Dela Inlagd Mars 9, 2009 Om någon planerar att åka till Kina snart, så skulle jag reka att skaffa visum denna veckan. Från den 20 mars så tredubblar de kostnaden för visumen. Kolla in priserna på en ambassad eller ett konsulat nära dig. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peter201 Inlagd April 14, 2009 Dela Inlagd April 14, 2009 QuoteOm någon planerar att åka till Kina snart, så skulle jag reka att skaffa visum denna veckan. Från den 20 mars så tredubblar de kostnaden för visumen. Kolla in priserna på en ambassad eller ett konsulat nära dig. Då blir man ännu ensammare farang, såg mest afrikaner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 9, 2009 Dela Inlagd Juni 9, 2009 Kostar 3100 Baht för Thai att skaffa visum till China (i Bangkok), går dock väldigt fort Mia noi fick det samma dag. Bara biljett, två passfoto och ifylld ansökan behövdes. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matte Inlagd Juni 9, 2009 Dela Inlagd Juni 9, 2009 Vilken tur! Dom har skjutit höjningen på framtiden! När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar. Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.