uptoyou Inlagd September 30, 2016 Dela Inlagd September 30, 2016 1 timme sedan, skrev lillamannen: Litauen har snarlika skyltar som den Svenska. Ja, du har helt rätt https://sv.wikipedia.org/wiki/Registreringsskylt#Litauen Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 30, 2016 Dela Inlagd September 30, 2016 3 timmar sedan, skrev uptoyou: Ser ut så på den lilla bilden, men kanske inte Står ju i texten att han är en "litau" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 5, 2016 Trådstartare Dela Inlagd November 5, 2016 Så därja, vinterhjul på! Vad gillar ni, bultar att skruva dit som inte vill eller med mutter? Jag tycker mutter e bättre, man slänger upp fälgen på bultarna och sedan muttrar man! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 2 timmar sedan, skrev audirs2: Så därja, vinterhjul på! Vad gillar ni, bultar att skruva dit som inte vill eller med mutter? Jag tycker mutter e bättre, man slänger upp fälgen på bultarna och sedan muttrar man! Finns ju folk som fixar detta för en billig peng “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 5 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Finns ju folk som fixar detta för en billig peng Själv gav jag bara 200 för en 10 dagar sedan. Vet inte om jag någonsin kommit undan så billigt - om man nu inte fixar det själv. Sedan är det väl så att dessa däckkrängare kikar lite efter ev. merförsäljning. Nya ventiler? Smörja in? Dåligt mönster, köp nytt däck! Saknas mycket dubb... Balansera? Hjullås? Osv..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 5, 2016 Trådstartare Dela Inlagd November 5, 2016 47 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Själv gav jag bara 200 för en 10 dagar sedan. Vet inte om jag någonsin kommit undan så billigt - om man nu inte fixar det själv. Sedan är det väl så att dessa däckkrängare kikar lite efter ev. merförsäljning. Nya ventiler? Smörja in? Dåligt mönster, köp nytt däck! Saknas mycket dubb... Balansera? Hjullås? Osv..... Du är fan smålänning! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 Det är ju gratis! Fast egentligen inte, jag betalar för det indirekt genom billeasingkostnaden/löneavdraget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 14 minuter sedan, skrev audirs2: Du är fan smålänning! Jag är den förste att erkänna (fast jag vet inte om jag någonsin satt min fot där....?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 Sett skyltar om 150 spänn i Uppsala “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 8, 2016 Trådstartare Dela Inlagd November 8, 2016 Aldrig för sent att bli raggare, gubben är 97 bast! Körde tydligen lite för fort vid första turen och åkte av vägen, han missade ett gupp, sa han! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 8, 2016 Dela Inlagd November 8, 2016 On 2016-11-05 at 18:28, skrev Naam kaeng: Själv gav jag bara 200 för en 10 dagar sedan. Vet inte om jag någonsin kommit undan så billigt - om man nu inte fixar det själv. Sedan är det väl så att dessa däckkrängare kikar lite efter ev. merförsäljning. Nya ventiler? Smörja in? Dåligt mönster, köp nytt däck! Saknas mycket dubb... Balansera? Hjullås? Osv..... Däckkrängaren driver förmodligen en firma och det är väl bra att få en koll på däckens kondition Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd November 8, 2016 Dela Inlagd November 8, 2016 On 2016-09-07 at 16:50, skrev burrabus: Det ser ut som test av Mercedes a-klass Slå runt utan sprit o bärsa gör man bäst i liten Merca.... Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 7 timmar sedan, skrev UglyFarang: Slå runt utan sprit o bärsa gör man bäst i liten Merca.... "Vältklasse" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 13, 2016 Trådstartare Dela Inlagd November 13, 2016 http://www.expressen.se/motor/hon-var-enda-tjejen-i-monstertruckshowen/ Synd att man missade detta, hade vart kul att se! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 18, 2016 Trådstartare Dela Inlagd November 18, 2016 http://www.mestmotor.se/automotorsport/artiklar/nyheter/20161117/europeisk-polisaktion-15-personer-greps-pa-svenska-vagar?utm_campaign=2016-11-18&utm_content=17799227&utm_medium=email&utm_source=Nyhetsbrev Det finns poliser i trafiken trots allt,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,i Finland Lettland Estland och Litauen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 3, 2016 Trådstartare Dela Inlagd December 3, 2016 http://www.expressen.se/gt/arne-88-gillrade-falla-for-barnbarnsligan/ Så jävla bra asså! Skönt dom åkte fast! Man hör på dialekten att dom är jättesvenska! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 13, 2016 Trådstartare Dela Inlagd December 13, 2016 http://www.mestmotor.se/automotorsport/artiklar/nyheter/20161212/polisinsats-mot-latta-lastbilar-korde-med-485-procent-overvikt?utm_campaign=2016-12-13&utm_content=17940989&utm_medium=email&utm_source=Nyhetsbrev Hoppla hoppla, trafikpoliser, nä nu, detta måste anmälas!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 18, 2016 Trådstartare Dela Inlagd December 18, 2016 Lambon blir cab! Snyfft! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 4, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 4, 2017 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 4, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 4, 2017 https://www.hbl.fi/artikel/vilsen-alandsk-langtradare-orsakade-kaos-i-stockholm-smorlast-hotade-krossa-medborgarplatsen/ Dagens garv, inte bara polski boys som gör bort sig! Körde med sin långtradare på själva Medborgarplatsen, var helt nykter dessutom!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 9, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2017 http://www.mestmotor.se/automotorsport/artiklar/nyheter/20170109/kia-stinger-ny-femdorrars-coupe-och-snabbaste-nagonsin-med-v6-turbo/?utm_campaign=2017-01-09&utm_content=18076024&utm_medium=email&utm_source=Nyhetsbrev Vroooooom! Heja Kia! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Januari 9, 2017 Dela Inlagd Januari 9, 2017 1 timme sedan, skrev audirs2: http://www.mestmotor.se/automotorsport/artiklar/nyheter/20170109/kia-stinger-ny-femdorrars-coupe-och-snabbaste-nagonsin-med-v6-turbo/?utm_campaign=2017-01-09&utm_content=18076024&utm_medium=email&utm_source=Nyhetsbrev Vroooooom! Heja Kia! Börjar det bli dags att byta nick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 11, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 11, 2017 Nu e snubben 16 och vill köra svenska rallyt, bara ett poplem= har inget körkort! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 11, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 11, 2017 E säker på att Talliga Vikingen kör lätt snabbare! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Januari 11, 2017 Dela Inlagd Januari 11, 2017 On 2017-01-09 at 19:17, skrev audirs2: http://www.mestmotor.se/automotorsport/artiklar/nyheter/20170109/kia-stinger-ny-femdorrars-coupe-och-snabbaste-nagonsin-med-v6-turbo/?utm_campaign=2017-01-09&utm_content=18076024&utm_medium=email&utm_source=Nyhetsbrev Vroooooom! Heja Kia! Vad jag har hört ska prislappen ligga i samma nivå som BMW och Audi. Vilket väljer man då? Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu