kolla min fot Inlagd Oktober 19 Dela Inlagd Oktober 19 När Oraklet hamnat i Hufvudstaden utan något musei lik till farkost 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Oktober 19 Dela Inlagd Oktober 19 On 2024-10-11 at 20:46, skrev Boa52: Var faktiskt tvungen att ttta på den videon. den store polisen och polis damen får gärna vara mina vänner. Du hörde väl vad hon sa hela tiden i bilen medans hon inte släppte iphonen en sek som MPR gubbar gör, gubbar släpp inte iphonen, Sen en helgalen tjej huva, osså helt klart grina på slutet Vilken iPhone modell är det hon har? 1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Oktober 19 Dela Inlagd Oktober 19 On 2024-10-13 at 10:31, skrev Kenneth4618: Har också haft en GMC 🙂 Du skulle behållit den och gjort som han i länken, nu har han visserligen ingen koll på hur det fungerar för "sen har jag en kolhärd som det förbränns via", det förbränns inte via kolhärden, det förgasas. https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jamtland/per-i-nalden-har-byggt-en-gengasbil-anvander-ved-for-driva-bilen 2 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 20 Dela Inlagd Oktober 20 On 2024-10-13 at 15:31, skrev Kenneth4618: Har också haft en GMC 🙂 Me too. Köpte en ny -89. Starcraft. 139.000 + moms. Fasen va bilarna var billiga då. 8 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 20 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 20 Hade du den på firman? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 21 Dela Inlagd Oktober 21 13 timmar sedan, skrev audirs2: Hade du den på firman? Yes 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 21 Dela Inlagd Oktober 21 5 timmar sedan, skrev rolba: Yes Min storebror gjorde samma sak 89, då hade varenda hantverkare en cheva. Har själv haft 2 som firmabilar och 2 som privarbilar 🙂 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 21 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 21 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Min storebror gjorde samma sak 89, då hade varenda hantverkare en cheva. Har själv haft 2 som firmabilar och 2 som privarbilar 🙂 Fastmonterad mobil åxå? 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 21 Dela Inlagd Oktober 21 1 minut sedan, skrev audirs2: Fastmonterad mobil åxå? Ericsson Hot Line 🫠 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 21 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 21 42 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Ericsson Hot Line 🫠 Jobbade på ett plåtslageri i Högdalen typ 1985, skulle köra mtrl upp till Arlanda som skulle svetsas fast som solskyddspanel vid femmans terminal. När jag kommer körandes vid typ Upplands Väsby så börjar det surra om bilen, jo en Renault Traffick, så jag tänkte det hör till att skiten gnisslar och har sig! Sen blev det tyst några minuter och sedan börjar det surra igen! Va fan tänker jag då, ser en brun låda mellan säten som blinkar och mycket riktigt, det var en mobiltelefon. Aldrig sett förut så det var ju lite kul!🤠 2 3 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Oktober 21 Dela Inlagd Oktober 21 (ändrad) On 2024-10-18 at 21:00, skrev Rillex: En Opel rekord före -67 året då man föddes. Men så låg riktigt cool. Så här ser dom flesta gamla rekorder från mitten av 60-talet ut idag, så kortet på din visar att den har klarat sig bra 🤣 Ändrades Oktober 21 av Jed Felstavat 2 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 21 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 21 Just det. Ronny å Rage dammar av Forrrden och skall ut på turne! E det Boas Forrrd dom fård låna?🤠 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 21 Dela Inlagd Oktober 21 3 timmar sedan, skrev Jed: Så här ser dom flesta gamla rekorder från mitten av 60-talet ut idag, så kortet på din visar att den har klarat sig bra 🤣 Verkar vara skaplig fjädring i alla fall 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 21 Dela Inlagd Oktober 21 On 2024-10-12 at 05:47, skrev Enis: syclone eller thyphoon? enis Hade jag haft kvar min typhoon så hade jag kunnat svara på det. Nu börjar jag sakna bilen 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Oktober 22 Dela Inlagd Oktober 22 On 2024-10-21 at 08:49, skrev Kenneth4618: Min storebror gjorde samma sak 89, då hade varenda hantverkare en cheva. Har själv haft 2 som firmabilar och 2 som privarbilar 🙂 En bekant livnärde sig en bra bit under 80-talet på att byta ut V8 i dessa hantverksbilar till diselmotorer. Helgerån, men vad gör inte dessa hantverkare för pengar? Ingen känsla för mullrandet från en V8. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 22 Dela Inlagd Oktober 22 24 minuter sedan, skrev Wangthong: En bekant livnärde sig en bra bit under 80-talet på att byta ut V8 i dessa hantverksbilar till diselmotorer. Helgerån, men vad gör inte dessa hantverkare för pengar? Ingen känsla för mullrandet från en V8. Någon sådan har då aldrig stött på, förutom i Thailand 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Oktober 22 Dela Inlagd Oktober 22 3 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Någon sådan har då aldrig stött på, förutom i Thailand 🙂 Var populärt i norrlands inland. Var mycke bönder som hade farmare med billig diesel. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 22 Dela Inlagd Oktober 22 21 timmar sedan, skrev audirs2: Just det. Ronny å Rage dammar av Forrrden och skall ut på turne! E det Boas Forrrd dom fård låna?🤠 Det har dom inte råd med och bara jag får köra den 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 22 Dela Inlagd Oktober 22 18 timmar sedan, skrev rolba: Verkar vara skaplig fjädring i alla fall Var nog en rallybil en fjäder horisentralt och en vertikalt. optimal väghållning 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 22 Dela Inlagd Oktober 22 On 2024-10-20 at 04:29, skrev rolba: Me too. Köpte en ny -89. Starcraft. 139.000 + moms. Fasen va bilarna var billiga då. Inte bara att bilen var billig ok i dåvarande kurs men man fick ju en dj bra milersättning Reste för ett företag som sälde specisal verktyg, billyftar, bromsprovare, från hudik östersund och norrut. Kunde då i början av -90 få en netto lön på 27 tusen sen bet jag ca 2 tusen i bränsle. mil ersättningen var ca 27 kr milen och sen traktamente Nackdelen var att jag och min svåger hade tjurar, får, grisar och det var min son tvungen att fixa lagårn på kvällen. Han sa pappa skaffa dej en annan hobby för f-n 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 22 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 22 (ändrad) 56 minuter sedan, skrev Boa52: Inte bara att bilen var billig ok i dåvarande kurs men man fick ju en dj bra milersättning Reste för ett företag som sälde specisal verktyg, billyftar, bromsprovare, från hudik östersund och norrut. Kunde då i början av -90 få en netto lön på 27 tusen sen bet jag ca 2 tusen i bränsle. mil ersättningen var ca 27 kr milen och sen traktamente Nackdelen var att jag och min svåger hade tjurar, får, grisar och det var min son tvungen att fixa lagårn på kvällen. Han sa pappa skaffa dej en annan hobby för f-n Klok son som är din son! Ändrades Oktober 22 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Oktober 22 Dela Inlagd Oktober 22 31 minuter sedan, skrev audirs2: Klok son som är din son! Omöjligt att sonen är biologisk 😄 2 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 22 Dela Inlagd Oktober 22 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Boa52: Inte bara att bilen var billig ok i dåvarande kurs men man fick ju en dj bra milersättning Reste för ett företag som sälde specisal verktyg, billyftar, bromsprovare, från hudik östersund och norrut. Kunde då i början av -90 få en netto lön på 27 tusen sen bet jag ca 2 tusen i bränsle. mil ersättningen var ca 27 kr milen och sen traktamente Nackdelen var att jag och min svåger hade tjurar, får, grisar och det var min son tvungen att fixa lagårn på kvällen. Han sa pappa skaffa dej en annan hobby för f-n Nu ljuger du igen, fegis Ändrades Oktober 22 av Kenneth4618 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 22 Dela Inlagd Oktober 22 45 minuter sedan, skrev audirs2: Klok son som är din son! Han klaga inte så mycket som jag skriver och sen lärde han sej en ny erfarenhet, sköta om en ladugård. När mina barn var små var dom ofta med i slåttern, stängsla för djuren, när fåren lamma, då kunde barnen och vuxna sitta halva natten och vänta, tror det var nyttigt för barnen att se på det. Sen slakt var dom inte så begajstrad i men dom förstod Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 22 Dela Inlagd Oktober 22 5 minuter sedan, skrev Boa52: Han klaga inte så mycket som jag Kanske inte biologisk ändå då? Tog du fel på bb, päronet brukar inte rulla långt från äppelträdet. 1 2 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu