Alarik Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 1 minut sedan, skrev HuaHindinnge: Undrar om det är du som dricker något olämpligt eller om den skärm du tittar på spelar dig ett spratt. 555 555 Inte fan är det för att jag dricker något. Nu har Svampen blivit normal igen. Kan vara någon av de där hemliga moderatorerna som hittar på jävelskap. Men, tack för tipset. Tror det blir en Dry Martini. Very dry. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 8 minuter sedan, skrev Alarik: Nu är svampen helt svart också. Benriac är grön. Enis är till 3/4 grön. 9 minuter sedan, skrev Alarik: Nu är svampen helt svart också. Benriac är grön. Enis är till 3/4 grön. Det är den svarta svampen, låt bli den. Har blivit anklagad så många ggr om svampätandet så nu är jag Expert Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 2 minuter sedan, skrev SWED THAI: Jag trodde du skojade. Men märkte när jag kollade att det stämde det du sa. Antingen är dom kapade eller ett trick från P3 att hålla koll på moddar. Mvh. SWED THAI Tack. Började bli orolig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWED THAI Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 Precis nyss, skrev Alarik: Tack. Började bli orolig. Hade jag inte läst vad du skrev, så hade jag själv undrat vad som är på G. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWED THAI Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 8 minuter sedan, skrev Boa52: Det är den svarta svampen, låt bli den. Har blivit anklagad så många ggr om svampätandet så nu är jag Expert Du kan bli desperat av den och tror att du är mera personligheter i en och samma person. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 Precis nyss, skrev SWED THAI: Du kan bli desperat av den och tror att du är mera personligheter i en och samma person. Såna där troll, fy f-n vist fans det gröna också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 8, 2016 Dela Inlagd Augusti 8, 2016 11 minuter sedan, skrev Boa52: Det är den svarta svampen, låt bli den. Har blivit anklagad så många ggr om svampätandet så nu är jag Expert Att du äter svart svamp i tid och otid betyder väl inte att alla andra gör det. Nu dricker jag Vesper men med Star Gin istället för Gordon´s Helges vodka istället för Smirnoff och Perlino Bianco istället för Lillet Blanc. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 12 timmar sedan, skrev Soengsang: Han är väl avstängd en rätt lång tid? Möjligt, jag tänkte närmast på Chiang Mai eftersom ämnet hade glidit över till förkortningar av stadsnamn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 1 minut sedan, skrev Nemo: Möjligt, jag tänkte närmast på Chiang Mai eftersom ämnet hade glidit över till förkortningar av stadsnamn. Anade det. Suvarnabhumi blir ju gärna också Suvvan, troligen pga att Suvvan e lättare o stava till? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 10 timmar sedan, skrev Soengsang: Det e nog nått galet på din sida, webbläsaren, anslutningen eller nått...... P3 varnade ju om att en ny uppdatering är på gång. Detta kanske bara är en försmak om vad som komma skall... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 Precis nyss, skrev Nemo: P3 varnade ju om att en ny uppdatering är på gång. Detta kanske bara är en försmak om vad som komma skall... Prövar o byta..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 18 timmar sedan, skrev born41: När jag var ung stod KK för kompisknull och jag visste inte att det fans en stad som hette så. Born41 Eller rättare sagt, KnullKompis Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 13 timmar sedan, skrev Mankan: Nja jag tror du har kastat om bokstäverna. Bara att skifta K:et med K:et så blir det rätt. Helt rätt, skifta plats på K´na Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 38 minuter sedan, skrev uptoyou: Helt rätt, skifta plats på K´na Så blir det Kvinnoklinik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 19 timmar sedan, skrev Alarik: Då är du inte född 1941. Jo jag är född 1941 och är fortfarande alert i både kroppen och knoppen...... Det florerade 2 alternativ på 50-talet. Men jag är föd och uppväxt på en framåt Ö som i vissa avseenden låg före övriga Sverige. VK där V stod för vänskaps och KK där K stod för kompis. Born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 13 minuter sedan, skrev born41: Jo jag är född 1941 och är fortfarande alert i både kroppen och knoppen...... Det florerade 2 alternativ på 50-talet. Men jag är föd och uppväxt på en framåt Ö som i vissa avseenden låg före övriga Sverige. VK där V stod för vänskaps och KK där K stod för kompis. Born41 Ok. Och VPK som för oss andra var en förkortning av Vänsterpartiet Kommunisterna. Vad stod P för på denna framåt Ö? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 5 timmar sedan, skrev Alarik: Ok. Och VPK som för oss andra var en förkortning av Vänsterpartiet Kommunisterna. Vad stod P för på denna framåt Ö? När är du född? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 4 minuter sedan, skrev L200: När är du född? Innan 1967 så hette detta parti Sveriges Kommunistiska Parti i ganska många år. Är det svar på din fråga, min vän. SKP = Svenskar Knullar i Parti ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 5 timmar sedan, skrev Alarik: Innan 1967 så hette detta parti Sveriges Kommunistiska Parti i ganska många år. Är det svar på din fråga, min vän. SKP = Svenskar Knullar i Parti ? Nej.Hur gammal är du, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 16 minuter sedan, skrev L200: Nej.Hur gammal är du, Det är vad du får nöja dig med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 10, 2016 Dela Inlagd Augusti 10, 2016 On 2016-08-08 at 09:53, skrev Soengsang: Naturligtvis. Även P för Pattaya. Sent from my SM-A910F using Tapatalk Pattaya=FB Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Augusti 10, 2016 Dela Inlagd Augusti 10, 2016 1 minut sedan, skrev rolba: Pattaya=FB FlashBack FaceBook Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWED THAI Inlagd Augusti 10, 2016 Dela Inlagd Augusti 10, 2016 4 minuter sedan, skrev rolba: Pattaya=FB Udon Thani= RB Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Augusti 10, 2016 Dela Inlagd Augusti 10, 2016 SC = en sparris i khao lak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jon Hanzon Inlagd Oktober 1, 2019 Dela Inlagd Oktober 1, 2019 Hej Har funderingar på att åka till Laos o bli kvar där ett tag. Nån som vet vad det kan kosta o hyra en lägenhet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu