audirs2 Inlagd Juni 1, 2016 Dela Inlagd Juni 1, 2016 4 minuter sedan, skrev PeterDahlin: Börjar närma sig! Idag har jag bunkrat inför träffen. 2 helrör vodka 12 liter energidryck treo och resorb. E det fest eller? Var e brudarna då? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 1, 2016 Dela Inlagd Juni 1, 2016 11 minuter sedan, skrev PeterDahlin: Börjar närma sig! Idag har jag bunkrat inför träffen. 2 helrör vodka 12 liter energidryck treo och resorb. My Man! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 1, 2016 Dela Inlagd Juni 1, 2016 (ändrad) 17 minuter sedan, skrev apknug: Helt OK. Men lite svaga groggar va? Jag menar Vem fasen har 12 liter Tonic till två 75 or Gin? Ska vi supa eller sporta? Skickat från min ALE-L02 via Tapatalk Inte så. Ett helrör per dag. Treo, resorb och energidryck intas vid bakfylla, hunger, trötthet och fixa till vätskebalansen. Ändrades Juni 1, 2016 av HuaHindinnge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krallas Inlagd Juni 1, 2016 Dela Inlagd Juni 1, 2016 Jag kommer, bor på Quality Hotel vid globen. Fler som bor där den helgen? Och jag hoppas Towe ändrar sig och kommer.... (; Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juni 1, 2016 Dela Inlagd Juni 1, 2016 25 minuter sedan, skrev Krallas: Jag kommer, bor på Quality Hotel vid globen. Fler som bor där den helgen? Och jag hoppas Towe ändrar sig och kommer.... (; 25 minuter sedan, skrev Krallas: Jag kommer, bor på Quality Hotel vid globen. Fler som bor där den helgen? Och jag hoppas Towe ändrar sig och kommer.... (; Köttis o jag bor på hotell globen Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krallas Inlagd Juni 1, 2016 Dela Inlagd Juni 1, 2016 6 minuter sedan, skrev PeterDahlin: Köttis o jag bor på hotell globen Men är inte det samma hotell?https://www.nordicchoicehotels.se/quality/quality-hotel-globe/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 5 timmar sedan, skrev Krallas: Men är inte det samma hotell?https://www.nordicchoicehotels.se/quality/quality-hotel-globe/ Jo det är samma. Vi har bokat deluxe rum Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 7 timmar sedan, skrev audirs2: E det fest eller? Var e brudarna då? Ta hand omv Frugan ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krallas Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 1 timme sedan, skrev PeterDahlin: Jo det är samma. Vi har bokat deluxe rum Ok, jag vet inte riktigt vad jag fick för rum. Tror det blev ett singelrum eller nått, bokade inte själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 4 timmar sedan, skrev svampen: Ta hand omv Frugan ! Har jag gjort i 6 år nu! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Freedom Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 Blir trångt i stan på lördag, Stockholm maraton är då också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 Se till att anmäla er nu! På dagen ca 18 grader och sol - kall dryck, varm mat och strålande humör! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 15 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Se till att anmäla er nu! På dagen ca 18 grader och sol - kall dryck, varm mat och strålande humör! Festprisse där då! Få se om man får ledigt av "chefen"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 2 timmar sedan, skrev audirs2: Har jag gjort i 6 år nu! 20 nu Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 Precis nyss, skrev svampen: 20 nu Est Lörd! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 17 timmar sedan, skrev ragson: meh! va? jobbet bestämmer dessvärre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 14 timmar sedan, skrev Krallas: Jag kommer, bor på Quality Hotel vid globen. Fler som bor där den helgen? Och jag hoppas Towe ändrar sig och kommer.... (; dessvärre jobbet som måste ändra sig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 1 timme sedan, skrev svampen: Est Lörd! Jasså till Estland på lördag? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Freedom Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 1 timme sedan, skrev Towe: dessvärre jobbet som måste ändra sig Towe! Är det helt kört att hitta någon som tar ditt pass eller är det arbetsgivaren som nekar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 Towe! Är det helt kört att hitta någon som tar ditt pass eller är det arbetsgivaren som nekar? Letar för fullt efter nån som kan jobba åt mig. Nu har sommarsemester perioden dragit igång då är det nästan omöjligt att få ledigt Skickat från min SM-G900F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 Towe! Är det helt kört att hitta någon som tar ditt pass eller är det arbetsgivaren som nekar? Letar för fullt efter nån som kan jobba åt mig. Nu har sommarsemester perioden dragit igång då är det nästan omöjligt att få ledigt Skickat från min SM-G900F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 Jahaja nu ska frugan ha någon kompis med också förutom dottern. Min förmånsbil har bara plats för två så det blev å ringa min kompis bilnasarn. Blir nog ett bilköp i morrn. Vad gör man inte för en träff med MPR ;-) “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 Söp rakkar bil! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Jahaja nu ska frugan ha någon kompis med också förutom dottern. Min förmånsbil har bara plats för två så det blev å ringa min kompis bilnasarn. Blir nog ett bilköp i morrn. Vad gör man inte för en träff med MPR ;-) De kan väl sitta i skåpet, thaiarna är ju vana att sitta på flaket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts