gusings Inlagd Maj 29, 2016 Dela Inlagd Maj 29, 2016 Nej det blir inga Samtal om Kryptonix, mao samtalsämne! Gnistan har fått en ny mobi..... nej strykjärn! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 29, 2016 Dela Inlagd Maj 29, 2016 Snart é det dags och jag är sjukt taggad....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Maj 29, 2016 Dela Inlagd Maj 29, 2016 sankan ligger på kylning....turken står i frysen och käkar kamagra jell. lotterna ska köpas i morgon Och stolen ska tas ned ifrån vinden... Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Maj 30, 2016 Dela Inlagd Maj 30, 2016 10 timmar sedan, skrev HajKaj: sankan ligger på kylning....turken står i frysen och käkar kamagra jell. lotterna ska köpas i morgon Och stolen ska tas ned ifrån vinden... Du är en mästare på att göra turkisk peppar Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 30, 2016 Dela Inlagd Maj 30, 2016 On 2016-05-27 at 21:23, skrev Kötthandlarn: Det skall vi nog bli två om....... Ugh.....fick en olustig bild på hjärnan nu.... Nåväl - C U later! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Maj 30, 2016 Dela Inlagd Maj 30, 2016 17--18 grader SOL lite molnihet på lördag OCH GLATT HUMÖR NU KÖR VI mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 30, 2016 Dela Inlagd Maj 30, 2016 Hoppas ni får skitskoj! Jag ser fram emot bilderna och stöket. Min 4e juni blir på koh chang. Jag ska gästspela med bandet på en kompis bröllop. 2 nätter på finaste resorten, det blir också skitskoj! Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Maj 30, 2016 Dela Inlagd Maj 30, 2016 Idag tog jag fram väskan. Hinner förhoppningsvis med ett par golfrundor under fre-lör. Så det blir lite att packa. Sen kommer jag stanna i Moholm på vägen hem från Stockholm för att spela en golftävling i Mariestad. Men det ska bli fantastiskt kul att träffa alla härliga människor igen. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Maj 30, 2016 Dela Inlagd Maj 30, 2016 34 minuter sedan, skrev ragson: Hoppas ni får skitskoj! Jag ser fram emot bilderna och stöket. Min 4e juni blir på koh chang. Jag ska gästspela med bandet på en kompis bröllop. 2 nätter på finaste resorten, det blir också skitskoj! Sent from my SM-N910C using Tapatalk Låter fantastiskt. Jag tältar hela veckan vid brevlådan i hopp om att ditt paket hinner komma innan jag åker till Stockholm. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 30, 2016 Dela Inlagd Maj 30, 2016 Ja nu är de fan inte långt kvar!!! Kom hem igår ca 01:00 efter en magisk elitlopps helg och nu har jag precis bokat tåget ner till Stockholm så jag landar där 21:38 på fredagen eftersom min chef tyckte jag vart ledig mycket på slutet Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Maj 30, 2016 Dela Inlagd Maj 30, 2016 3 timmar sedan, skrev PeterDahlin: Idag tog jag fram väskan. Hinner förhoppningsvis med ett par golfrundor under fre-lör. Så det blir lite att packa. Sen kommer jag stanna i Moholm på vägen hem från Stockholm för att spela en golftävling i Mariestad. Men det ska bli fantastiskt kul att träffa alla härliga människor igen. Han kom, han sågs, han segrade! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Maj 30, 2016 Dela Inlagd Maj 30, 2016 Nu fick jag reda på att golfen på fredag blev inställt. Så då har jag inget planerat den eftermiddagen. Köttis o jag får tillgång till hotellrummet kl 15 tror jag. Så min fråga är om det blir någon förkrök inför träffen på fredag och i så fall vart träffas vi? Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 30, 2016 Dela Inlagd Maj 30, 2016 1 minut sedan, skrev PeterDahlin: Nu fick jag reda på att golfen på fredag blev inställt. Så då har jag inget planerat den eftermiddagen. Köttis o jag får tillgång till hotellrummet kl 15 tror jag. Så min fråga är om det blir någon förkrök inför träffen på fredag och i så fall vart träffas vi? ni är hjärtligt välkomna till oss! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Maj 30, 2016 Dela Inlagd Maj 30, 2016 1 timme sedan, skrev gusings: Han kom, han sågs, han segrade! Nu har även kryptonix kommit till de svenska golfbanorna. Såg det i form av en kryptonix pegg. Tar med den till dig, som vet hur man ska göra med kryptonix. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Maj 31, 2016 Dela Inlagd Maj 31, 2016 9 timmar sedan, skrev PeterDahlin: Nu fick jag reda på att golfen på fredag blev inställt. Så då har jag inget planerat den eftermiddagen. Köttis o jag får tillgång till hotellrummet kl 15 tror jag. Så min fråga är om det blir någon förkrök inför träffen på fredag och i så fall vart träffas vi? Förfesten meddelas på fredagen men någonstans på söder blir det. BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 31, 2016 Dela Inlagd Maj 31, 2016 1 timme sedan, skrev smaland: Förfesten meddelas på fredagen men någonstans på söder blir det. Söder glöder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Maj 31, 2016 Dela Inlagd Maj 31, 2016 söder suger fett .hahahaha kör hårt mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 31, 2016 Dela Inlagd Maj 31, 2016 Ser ju hyfsat ut Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juni 1, 2016 Dela Inlagd Juni 1, 2016 On 2016-05-31 at 06:25, skrev smaland: Förfesten meddelas på fredagen men någonstans på söder blir det. Söder om? Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 1, 2016 Dela Inlagd Juni 1, 2016 6 timmar sedan, skrev PeterDahlin: Söder om? Slussen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 1, 2016 Dela Inlagd Juni 1, 2016 Jag, frugan och ev Jittra tittar förbi en stund “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 1, 2016 Dela Inlagd Juni 1, 2016 (ändrad) Kommer Heno och Kryckan Småland och Smala Sussi Gorocco med familj BMS Peolito med Draken Tallviking med fru Sam Sip Sam +1 Swedenfarang och Nok Fam Khonken Soi covboy +2 C-dude Herr Dahlin Naam kaeng FF HajKaj med M.L.S VP och Gnistan Svampen med vänner Köttis Mr atm Thongniam med fru kommer Freedom med fru kommer Kenneth4618 med fru och Jittra Kanske Odin och Aya JimBob Hua Hin Towe Ztaphy med familj Virgo med familj Ändrades Juni 1, 2016 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 1, 2016 Dela Inlagd Juni 1, 2016 Kommer inte Skickat från min SM-G900F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 1, 2016 Dela Inlagd Juni 1, 2016 10 minuter sedan, skrev Towe: Kommer inte Skickat från min SM-G900F via Tapatalk meh! va? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juni 1, 2016 Dela Inlagd Juni 1, 2016 Börjar närma sig! Idag har jag bunkrat inför träffen. 2 helrör vodka 12 liter energidryck treo och resorb. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts