PeterDahlin Inlagd April 27, 2016 Dela Inlagd April 27, 2016 On 2016-04-23 at 11:07, skrev FF: Hotell är nu bokat, det blir Globe hotell, är det någon mer som har bokat samma hotell.. FF Jag har nu bokat på det hotellet. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd April 27, 2016 Dela Inlagd April 27, 2016 Förfest på fredag passar mig, lördagen drar jag till BKK efter lunch. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 28, 2016 Dela Inlagd April 28, 2016 Om lilla ordningsmannen BMS skulle vilja vara så vänlig att uppdatera min status till: JAG KOMMER, skulle jag bli glad........ Bokat delux stekarrum på Globe hotell bara för att få träffa tokstollarna igen..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 30, 2016 Dela Inlagd April 30, 2016 jag kommer om jag får ledigt från jobbet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 3, 2016 Dela Inlagd Maj 3, 2016 (ändrad) On 28 april 2016 at 19:57, skrev Kötthandlarn: Om lilla ordningsmannen BMS skulle vilja vara så vänlig att uppdatera min status till: JAG KOMMER, skulle jag bli glad........ Bokat delux stekarrum på Globe hotell bara för att få träffa tokstollarna igen..... Kontakta honom på fäjsbok, här är han ju inte.. Ändrades Maj 3, 2016 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 4, 2016 Dela Inlagd Maj 4, 2016 22 timmar sedan, skrev Odin: Kontakta honom på fäjsbok, här är han ju inte.. Har du Fäjsbok? Inte jag heller....... Tycker han sköter sitt självpåtagna jobb som ordningsman på ett mediokert sätt........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 4, 2016 Dela Inlagd Maj 4, 2016 Kommer Heno och Kryckan Småland och Smala Sussi Gorocco med familj BMS Peolito med Draken Tallviking med fru Sam Sip Sam +1 Swedenfarang och Nok Fam Khonken Soi covboy +2 C-dude Herr Dahlin Naam kaeng FF HajKaj med M.L.S VP och Gnistan Svampen med vänner Köttis Kanske Odin och Aya JimBob Hua Hin Towe Ztaphy med familj Virgo med familj Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 4, 2016 Dela Inlagd Maj 4, 2016 Precis nyss, skrev Kötthandlarn: Har du Fäjsbok? Inte jag heller....... Tycker han sköter sitt självpåtagna jobb som ordningsman på ett mediokert sätt........... Ber så hemskt mycket om ursäkt Har haft väldigt mycket på jobbet är därför jag vart lite off mer än vanligt Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 5, 2016 Dela Inlagd Maj 5, 2016 15 timmar sedan, skrev Borgmästarens Son: Ber så hemskt mycket om ursäkt Har haft väldigt mycket på jobbet är därför jag vart lite off mer än vanligt Du är alltid ursäktad hjärtat.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Maj 5, 2016 Dela Inlagd Maj 5, 2016 On 2016-04-30 at 07:56, skrev Towe: jag kommer om jag får ledigt från jobbet beviljad och klart .vid problem så kan din chef ringa MPR kontoret på globen hotelet Med vänlig hälsning en som tar 0653 tuben från Hässelby gård på lördag riktning Bangkok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 6, 2016 Dela Inlagd Maj 6, 2016 9 timmar sedan, skrev soi covboy: beviljad och klart .vid problem så kan din chef ringa MPR kontoret på globen hotelet Med vänlig hälsning en som tar 0653 tuben från Hässelby gård på lördag riktning Bangkok Tackar alla ödmjukast för ledigheten, ja vem vet det kanske är jag som kör på lördag Trevlig resa och hälsa Thailand från mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 6, 2016 Dela Inlagd Maj 6, 2016 Schysst uppslutning! Förslag på kvällens samtalsämnen: Virrpannan talar om varför Kryptonixhotet bör tas på allvar. L64 förklarar knepen med att steka den perfekta schnitzeln. Gorocco beskriver tekniken med att enklast grusa en soi, förlåt gång. och M33 håller låda om varför Moet & Chandonskumpa smakar bäst i kristallglas från Orrefors. Annat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 6, 2016 Dela Inlagd Maj 6, 2016 10 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Schysst uppslutning! Förslag på kvällens samtalsämnen: Virrpannan talar om varför Kryptonixhotet bör tas på allvar. L64 förklarar knepen med att steka den perfekta schnitzeln. Gorocco beskriver tekniken med att enklast grusa en soi, förlåt gång. och M33 håller låda om varför Moet & Chandonskumpa smakar bäst i kristallglas från Orrefors. Annat? M33 är ju inte anmäld men det hade varit jäkligt kul om han kom..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 6, 2016 Dela Inlagd Maj 6, 2016 Jag kommer..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 6, 2016 Dela Inlagd Maj 6, 2016 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: M33 är ju inte anmäld men det hade varit jäkligt kul om han kom..... Jo det är ju så, skillnaden mellan verklighet och fantasi. De som pratar på nätet och de som verkligen törs visa sig på en träff.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Maj 6, 2016 Dela Inlagd Maj 6, 2016 Jag tycker det är kul att träffas. Man får ett ansikte på alla man talar med här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thongniam Inlagd Maj 7, 2016 Dela Inlagd Maj 7, 2016 Thongniam med fru kommer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd Maj 7, 2016 Dela Inlagd Maj 7, 2016 9 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Jo det är ju så, skillnaden mellan verklighet och fantasi. De som pratar på nätet och de som verkligen törs visa sig på en träff.... Vadå törs, finns dom som inte är intresserade att träffa kreti och pleti, finns dom som bor i Thailand och inte besöker Sverige, skulle kanske vara värt ett besök bara för att träffa klotJohan aka L64 en gång till mellan 4 ögon, eller varför inte den ännu större tönten Kenneth4618. Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Freedom Inlagd Maj 7, 2016 Dela Inlagd Maj 7, 2016 Freedom med fru kommer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 7, 2016 Dela Inlagd Maj 7, 2016 14 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Jo det är ju så, skillnaden mellan verklighet och fantasi. De som pratar på nätet och de som verkligen törs visa sig på en träff.... M33 brukar alltid komma till Västgötaträffen och han är en riktigt skön och trevlig kille..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 7, 2016 Dela Inlagd Maj 7, 2016 15 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: M33 brukar alltid komma till Västgötaträffen och han är en riktigt skön och trevlig kille..... Men någon Stockholmsträff blir det inte för mig i år heller, kanske blir något i värmen istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 7, 2016 Dela Inlagd Maj 7, 2016 5 timmar sedan, skrev Chan2014: Vadå törs, finns dom som inte är intresserade att träffa kreti och pleti, finns dom som bor i Thailand och inte besöker Sverige, skulle kanske vara värt ett besök bara för att träffa klotJohan aka L64 en gång till mellan 4 ögon, eller varför inte den ännu större tönten Kenneth4618. Chan2014 Moget inlägg ,varför blir du som en 12 åring bakom tangenterna, IRL så är du ju helt normal den lilla tid jag sett dig iaf? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Maj 7, 2016 Dela Inlagd Maj 7, 2016 Men någon Stockholmsträff blir det inte för mig i år heller, kanske blir något i värmen istället. Europa 1 Mellanöstern × Asien 2 Tippar 2[emoji6] Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 8, 2016 Dela Inlagd Maj 8, 2016 (ändrad) Kommer Heno och Kryckan Småland och Smala Sussi Gorocco med familj BMS Peolito med Draken Tallviking med fru Sam Sip Sam +1 Swedenfarang och Nok Fam Khonken Soi covboy +2 C-dude Herr Dahlin Naam kaeng FF HajKaj med M.L.S VP och Gnistan Svampen med vänner Köttis Mr atm Thongniam med fru kommer Freedom med fru kommer Kanske Odin och Aya JimBob Hua Hin Towe Ztaphy med familj Virgo med familj Ändrades Maj 8, 2016 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 15, 2016 Dela Inlagd Maj 15, 2016 Lyfter upp tråden lite Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts