Jive Inlagd April 11, 2016 Dela Inlagd April 11, 2016 30 minuter sedan, skrev Borgmästarens Son: De kommer nog dröja ett tag nu innan jag åker ner till Thailand Har du nåt annat resmål i kikaren, eller? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 11, 2016 Dela Inlagd April 11, 2016 22 minuter sedan, skrev Jive: Har du nåt annat resmål i kikaren, eller? Japp de lutar i mot Usa Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 11, 2016 Dela Inlagd April 11, 2016 2 minuter sedan, skrev Borgmästarens Son: Japp de lutar i mot Usa Ok, ha det bäst! Hon hälsar! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 11, 2016 Dela Inlagd April 11, 2016 1 timme sedan, skrev Jive: Ok, ha det bäst! Hon hälsar! Desamma Hälsa tillbaka Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd April 12, 2016 Dela Inlagd April 12, 2016 jag och M.L.S kommer nog förbi. Funderar på om man ska köra en favorit i repris...(sålde ju slut på mindre än 15 minuter senast) Kamagra lotteri..... har 50 st så det blir nog vinst varannan gång i år, i så fall.... alla pengarna går ju naturligvis till Barnhemmet i Udon. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd April 12, 2016 Dela Inlagd April 12, 2016 VP med Gnistan dyker upp som vanligt! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 12, 2016 Dela Inlagd April 12, 2016 39 minuter sedan, skrev gusings: VP med Gnistan dyker upp som vanligt! Kalas... Jag vill snacka med dej lite, inget allvarligt bara lite farfars praktiska råd. Men vi syns väl i HF. snart hoppas jag. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ztaphy Inlagd April 13, 2016 Dela Inlagd April 13, 2016 Kan bli aktuellt med ett besök. Med familj denna gång. Ska se om man kan få med sig Virgo med familj också. Norrlänning som irrade Söderut och hamnade i Den Kungliga Hufvudstaden Stockholm! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 (ändrad) Kommer Heno och Kryckan Småland och Smala Sussi Gorocco med familj BMS Peolito med Draken Tallviking med fru Sam Sip Sam +1 Swedenfarang och Nok Fam Khonken Soi covboy +2 C-dude Herr Dahlin Naam kaeng FF HajKaj med M.L.S VP och Gnistan Kanske Odin och Aya JimBob Hua Hin Köttis Ztaphy med familj Virgo med familj Ändrades April 15, 2016 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 23 minuter sedan, skrev Borgmästarens Son: Kommer Heno och Kryckan Småland och Smala Sussi Gorocco med familj BMS Peolito med Draken Tallviking med fru Sam Sip Sam +1 Swedenfarang och Nok Fam Khonken Soi covboy +2 C-dude Herr Dahlin Naam kaeng FF HajKaj med M.L.S VP och Gnistan Kanske Odin och Aya JimBob Hua Hin Köttis Ztaphy med familj Virgo med familj Skulle ju inte va helt fel att tillbringa en vecka i juni i Sverige med det här gänget, men det är inte riktigt ekonomiskt försvarbart, så jag väljer att vänta in er här nere. Jag använder ju knappast min ytbyggda veranda med alla sittplatserna. Måste bli ändring på det! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 Var är Luke Drifter har inte läst något om herrn När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 1 timme sedan, skrev Jive: Jag använder ju knappast min ytbyggda veranda med alla sittplatserna. En ytbyggt veranda låter ursnyggt! Uppskattar när de olika elementen går in i varandra. Ja, okay, man skulle ju inte läsa vad folk skriver - utan förstå vad de menar. Synd du inte kan komma. Vi får svinga en bägare för dig också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 1 timme sedan, skrev clion: Var är Luke Drifter har inte läst något om herrn Ser honom på fejsbok nästan dagligen och han är i Hua Hin just nu “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 2 timmar sedan, skrev Jive: Skulle ju inte va helt fel att tillbringa en vecka i juni i Sverige med det här gänget, men det är inte riktigt ekonomiskt försvarbart, så jag väljer att vänta in er här nere. Jag använder ju knappast min ytbyggda veranda med alla sittplatserna. Måste bli ändring på det! Ja de skulle vart jävligt skoj om ni hade kommit Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 3 timmar sedan, skrev Borgmästarens Son: Ja de skulle vart jävligt skoj om ni hade kommit Absolut...... Vart ju görkul förra gången han var med........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd April 18, 2016 Dela Inlagd April 18, 2016 Det står att jag är klar för träffen, men vad jag kommer ihåg så har jag väl inte sagt det. Står väl att jag ska försöka. Har ju inte bokat boende ens. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 20, 2016 Dela Inlagd April 20, 2016 On 2016-04-18 at 20:17, skrev PeterDahlin: Det står att jag är klar för träffen, men vad jag kommer ihåg så har jag väl inte sagt det. Står väl att jag ska försöka. Har ju inte bokat boende ens. Lös problemet Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 20, 2016 Dela Inlagd April 20, 2016 Vi ställer in Nerike Kubben & hyr en buss till 08 ! See You Ps: tar med kubb & några Vänner OK ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd April 20, 2016 Dela Inlagd April 20, 2016 On 2016-04-15 at 13:13, skrev Kenneth4618: Ser honom på fejsbok nästan dagligen och han är i Hua Hin just nu numera är han i Sweden, har haft en trasig dator. Därav inga bildrapporter. Han landade på ARN i morse kl 0805. TG 960 var över 1 timme sen. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 23, 2016 Dela Inlagd April 23, 2016 On 2016-04-12 at 18:37, skrev HajKaj: jag och M.L.S kommer nog förbi. Funderar på om man ska köra en favorit i repris...(sålde ju slut på mindre än 15 minuter senast) Kamagra lotteri..... har 50 st så det blir nog vinst varannan gång i år, i så fall.... alla pengarna går ju naturligvis till Barnhemmet i Udon. Går det att förhandsköpa lotter.....? On 2016-04-12 at 19:36, skrev gusings: VP med Gnistan dyker upp som vanligt! Skoj! Skickar med en thaihund till dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 23, 2016 Dela Inlagd April 23, 2016 Kommer Heno och Kryckan Småland och Smala Sussi Gorocco med familj BMS Peolito med Draken Tallviking med fru Sam Sip Sam +1 Swedenfarang och Nok Fam Khonken Soi covboy +2 C-dude Herr Dahlin Naam kaeng FF HajKaj med M.L.S VP och Gnistan Svampen med vänner Kanske Odin och Aya JimBob Hua Hin Köttis Ztaphy med familj Virgo med familj Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 23, 2016 Dela Inlagd April 23, 2016 On 2016-04-20 at 18:34, skrev svampen: Vi ställer in Nerike Kubben & hyr en buss till 08 ! See You Ps: tar med kubb & några Vänner OK ? De blir kanon de svampen Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 23, 2016 Dela Inlagd April 23, 2016 Hotell är nu bokat, det blir Globe hotell, är det någon mer som har bokat samma hotell.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd April 23, 2016 Dela Inlagd April 23, 2016 PD som BMS säger lös problemet det blir MAGISKT. skål tammeFANmvh 13 kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd April 24, 2016 Dela Inlagd April 24, 2016 On 2016-04-23 at 10:32, skrev Naam kaeng: Går det att förhandsköpa lotter.....? förhandssläppet på lotterna kostar 20 kr styck (ordinarie pris 10 kr) vid köp av 100 lotter.... ;-) Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts