Oregistrerad Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 Jag kommer (ensam dit....) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 (ändrad) On 8 april 2016 at 07:32, skrev Kötthandlarn: Nämen va gulligt...... Lilla BMS har fått en lista att hålla ordning på igen....... Jag tycker att det är (nåja lite kluvet) lite halvroligt att fanskapet kan släppa fäjsbok en minut å visa sej här. Ändrades April 9, 2016 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 Tar med en kompis också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 5 minuter sedan, skrev Sam sip sam: Tar med en kompis också Och skagen....? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 22 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Och skagen....? naturligtvis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 27 minuter sedan, skrev Sam sip sam: naturligtvis Nej skit i det, ta med SSS-röra istället... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 Same same but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Glenn Phuket Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 Hoppas att Nicolas har med sina hanskar så vi kan visa hur thai boxning går till... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Same same but different Ehh näe. Skagenröra e väl nästan mönsterskyddad. SSS-röra är bara god. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 Jag kommer inte, inte för att jag ogillar er på något sätt, för jag älskar er. Mest för att jag knappast är ledig då, och OM jag är ledig nån gång, så drar jag till Thailand... Men ha det så trevligt, svårt att undvika med så goa gubbar! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 On 2016-04-08 at 07:43, skrev clion: Lite off Men V träffen i år kommer nog ha samma stuk som Stockholms träffen Inga tävlingar eller bord och bänkar ett jäkla slit plus att herr Chang tröttnat på att hålla reda på tävlingar och deltagare Men grillar finns ju så den som önskar grilla kan göra det och det blir ju också förmodligen gratis Nu är jag lite tidig med nyheten men har hört på herr Chang att han tröttnat Säg till om jag kan hjälpa till HC, i Augusti e jag nog hemma igen. Det har ju varit underbara tillställningar, man kan kanske gallra bort ett par tävlingar? Förslag på en ny tävling: Supa stock! Har bara tävlat en gång, men då vann jag! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 6 minuter sedan, skrev Tommy: Förslag på en ny tävling: Supa stock! Förklara! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Förklara! Fråga en Scout! En bra tävling, man kan hålla på hela dagen, och vem som vinner är självmarkerande! Man behöver ingen domare! MVH Ändrades April 9, 2016 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 (ändrad) OK, Supa stock, det är ungefär som det låter... Man sitter runt en brasa på stockar och super. Den siste som ramlar av vinner, hur enkelt som helst! Vi körde den på en svensexa för brorsans bästa vän, som avslutning på en lång dag i Göteborg och senare ute på Känsö, i skärgården. Alla som var med däckade, och släpades in i ett par "Tält 20" Jag vann eftersom jag varit chaufför under dagen, och båtförare på eftermiddagen, så jag började supa sent... MVH Tommy Ändrades April 9, 2016 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 3 minuter sedan, skrev Tommy: OK, Supa stock, det är ungefär som det låter... Man sitter runt en brasa på stockar och super. Den siste som ramlar av vinner, hur enkelt som helst! MVH Tommy Är det tidsbestämda pissepauser eller får man gå när man vill? Vem sköter brasan, och vad händer om den som gör det ramlar av stocken när hen sträcker sig efter ved? Om de två sista är skitfulla och inte kommer ihåg vem som ramlade sist, vem vinner då? Super scouter mycket? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 4 timmar sedan, skrev Sam sip sam: Tar med en kompis också Gulligullan /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 10, 2016 Dela Inlagd April 10, 2016 10 timmar sedan, skrev Tommy: Man sitter runt en brasa på stockar och super. Den siste som ramlar av vinner, hur enkelt som helst! Hm har inget minne av vi kört något sådant på en träff - däremot var det ju öldrickartävling i Götet för något år sedan minns jag. Deltog inte själv, men flera modiga gjorde det, med lite varierande framgång. Sedan är det ju en och annan som kört lite egna tävlingar genom åren förstås..... Laokao någon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd April 10, 2016 Dela Inlagd April 10, 2016 12 timmar sedan, skrev Tommy: Säg till om jag kan hjälpa till HC, i Augusti e jag nog hemma igen. Det har ju varit underbara tillställningar, man kan kanske gallra bort ett par tävlingar? Förslag på en ny tävling: Supa stock! Har bara tävlat en gång, men då vann jag! MVH Låter bra det Tommy, vi kör nog något lite anspråkslösare arrangemang i år. Men återkommer om det i egen tråd, ska inte spamma ner denna tråd. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 10, 2016 Dela Inlagd April 10, 2016 3 timmar sedan, skrev Herr Chang: Låter bra det Tommy, vi kör nog något lite anspråkslösare arrangemang i år. Men återkommer om det i egen tråd, ska inte spamma ner denna tråd. Herr Chang har talat. Äh, boka upp eran motsvarighet till Friends Arena nu! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 10, 2016 Dela Inlagd April 10, 2016 (ändrad) 15 timmar sedan, skrev Benriach: Är det tidsbestämda pissepauser eller får man gå när man vill? Vem sköter brasan, och vad händer om den som gör det ramlar av stocken när hen sträcker sig efter ved? Om de två sista är skitfulla och inte kommer ihåg vem som ramlade sist, vem vinner då? Super scouter mycket? Ja, eller nej, beror på hur man ser på att pissa på sej. Nån antialkoholist. Hen som vaknar först. Ja. MVH Ändrades April 10, 2016 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 10, 2016 Dela Inlagd April 10, 2016 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev Tommy: Slutspammat Lite buggigt fora idag? MVH Ändrades April 10, 2016 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 10, 2016 Dela Inlagd April 10, 2016 48 minuter sedan, skrev Tommy: Lite buggigt fora idag? MVH Säpo och KGB kollar säkert här! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 11, 2016 Dela Inlagd April 11, 2016 On 2016-04-08 at 07:32, skrev Kötthandlarn: Nämen va gulligt...... Lilla BMS har fått en lista att hålla ordning på igen....... Någon måste hålla koll på svärmors drömmarna Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 11, 2016 Dela Inlagd April 11, 2016 Kommer Heno och Kryckan Småland och Smala Sussi Gorocco med familj BMS Peolito med Draken Tallviking med fru Sam Sip Sam +1 Swedenfarang och Nok Fam Khonken Soi covboy +2 C-dude Herr Dahlin Naam kaeng FF Kanske Odin och Aya JimBob Hua Hin Köttis Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 11, 2016 Dela Inlagd April 11, 2016 On 2016-04-08 at 16:48, skrev Jive: On 2016-04-08 at 16:48, skrev Jive: Bowlerskan undrar när du kommer ner nästa gång. De kommer nog dröja ett tag nu innan jag åker ner till Thailand Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts