audirs2 Inlagd Juli 8, 2016 Dela Inlagd Juli 8, 2016 2 timmar sedan, skrev Gorocco: Pengarna från lotteriförsäljningen är ännu inte räknade utan ligger fortfarande i en påse hos mig. Jag ska sparka mig i ändan och ta tag och räkna dem snart, tänkte att jag som brukligt ska ha ett någon med mig när detta görs. Ursäkta dröjsmålet. Ta Notarius Publicus! Äh, säg som det är, jag kröka upp allt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juli 10, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juli 10, 2016 Så då var pengarna från Stockholmsträffen 2016 räknade. Vad Gorocco hade glömt bort var ju att vissa pengar blir ogiltiga efter 30:e juni 2016. Så för att vara på den säkra sidan så bestämde sig Gorocco att ogiltigförklara alla pengar och själv ta den risken att handla för dem... ...Skämt åsido. Det känns som vi slog ett nytt rekord i år. Till medräknare inhämtades Mister Krister. Alla pengar lades i enskilda valörer och högar. När alla högar räknats ihop så visar summan på 7843 kronor. Jag tänkte att jag rundar av summan upp till 8000 kronor och sätter in dem på Sarnes konto som brukligt, om det går bra för honom. Tack alla för era bidrag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 11, 2016 Dela Inlagd Juli 11, 2016 On 10 juli 2016 at 11:40, skrev Gorocco: Så då var pengarna från Stockholmsträffen 2016 räknade. Vad Gorocco hade glömt bort var ju att vissa pengar blir ogiltiga efter 30:e juni 2016. Så för att vara på den säkra sidan så bestämde sig Gorocco att ogiltigförklara alla pengar och själv ta den risken att handla för dem... ...Skämt åsido. Det känns som vi slog ett nytt rekord i år. Till medräknare inhämtades Mister Krister. Alla pengar lades i enskilda valörer och högar. När alla högar räknats ihop så visar summan på 7843 kronor. Jag tänkte att jag rundar av summan upp till 8000 kronor och sätter in dem på Sarnes konto som brukligt, om det går bra för honom. Tack alla för era bidrag. Magiskt bra!!! Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Juli 12, 2016 Dela Inlagd Juli 12, 2016 bra jobbat alihopa mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Mars 27, 2017 Dela Inlagd Mars 27, 2017 Datum för 2017???? Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 27, 2017 Dela Inlagd Mars 27, 2017 5 minuter sedan, skrev PeterDahlin: Datum för 2017???? Förmodligen ligger den 3:e bra till “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Mars 27, 2017 Dela Inlagd Mars 27, 2017 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Förmodligen ligger den 3:e bra till Ja det vore en bra helg Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 27, 2017 Dela Inlagd Mars 27, 2017 Vore kanon. försöker hitta biljetter veckan efter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 27, 2017 Dela Inlagd Mars 27, 2017 2 timmar sedan, skrev PeterDahlin: Ja det vore en bra helg Alla helger e bra utom dom dåliga! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 28, 2017 Dela Inlagd Mars 28, 2017 VAKNA KRABBSKALLE... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 28, 2017 Dela Inlagd Mars 28, 2017 Pratade med gorocco idag och de kommer att komma info dom närmsta dagarna Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 28, 2017 Dela Inlagd Mars 28, 2017 38 minuter sedan, skrev Borgmästarens Son: Pratade med gorocco idag och de kommer att komma info dom närmsta dagarna Hoppas jag e hemma å kan närvara så jag kan banka FB ur huvvä påre... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Mars 29, 2017 Dela Inlagd Mars 29, 2017 20 timmar sedan, skrev Odin: Hoppas jag e hemma å kan närvara så jag kan banka FB ur huvvä påre... Va fals! Du ska dit, vem ska annars se till att jag får mat i mig. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 29, 2017 Dela Inlagd Mars 29, 2017 2 timmar sedan, skrev PeterDahlin: Va fals! Du ska dit, vem ska annars se till att jag får mat i mig. Inga problem, kommer knubbisen från Sundsvall tror du? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 30, 2017 Dela Inlagd Mars 30, 2017 Precis nyss, skrev Odin: Hoppas jag e hemma å kan närvara så jag kan banka FB ur huvvä påre... Haha. se till att vara hemma nu och kom på festen Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 30, 2017 Dela Inlagd Mars 30, 2017 Precis nyss, skrev Borgmästarens Son: Haha. se till att vara hemma nu och kom på festen Ta med dej din laptop, jag ska visa dej en rolig grej... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Mars 30, 2017 Dela Inlagd Mars 30, 2017 21 timmar sedan, skrev Odin: Inga problem, kommer knubbisen från Sundsvall tror du? Osäker på om han dyker upp. Tror han har tvättstugan den dagen. Samt att han nämnde att Stockholm låg så avsides. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 30, 2017 Dela Inlagd Mars 30, 2017 19 minuter sedan, skrev PeterDahlin: Osäker på om han dyker upp. Tror han har tvättstugan den dagen. Samt att han nämnde att Stockholm låg så avsides. Mmm BmD är lite känslig, han är nog orolig att sladden till strykjärnet inte räcker till Hufvudstaden Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Mars 30, 2017 Dela Inlagd Mars 30, 2017 45 minuter sedan, skrev Odin: Mmm BmD är lite känslig, han är nog orolig att sladden till strykjärnet inte räcker till Hufvudstaden Borgmästarns Dotter kanske kan få låna ett strykjärn av din fru? Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 30, 2017 Dela Inlagd Mars 30, 2017 30 minuter sedan, skrev PeterDahlin: Borgmästarns Dotter kanske kan få låna ett strykjärn av din fru? Inga ropplems, BmF kan använda dammsugaren åxå om hen vill... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 1, 2017 Dela Inlagd April 1, 2017 Blir det en Stockholmsträff den 3e juni och en förfest den 2a så kommer jag gärna på förfesten, är i Stockholm den veckan. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 1, 2017 Dela Inlagd April 1, 2017 On 2017-03-28 at 22:02, skrev Odin: Hoppas jag e hemma å kan närvara så jag kan banka FB ur huvvä påre... Hoppas Du ha fått en inbjudan till Ålandshav, någon skulle försöka hitta dig på FB Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd April 1, 2017 Dela Inlagd April 1, 2017 1 timme sedan, skrev Atom: Blir det en Stockholmsträff den 3e juni och en förfest den 2a så kommer jag gärna på förfesten, är i Stockholm den veckan. Jag kan också tänka mig förfest 2 juni. Och givetvis huvudspektaklet 3 juni. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 1, 2017 Dela Inlagd April 1, 2017 Ja om det handlar om 3 juni så blir jag mycket glad - låt oss hoppas så! ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 1, 2017 Dela Inlagd April 1, 2017 3 timmar sedan, skrev husse: Hoppas Du ha fått en inbjudan till Ålandshav, någon skulle försöka hitta dig på FB Jo jag har fått det, men tyvärr så e jag inne i ett stim då... Kurs i Gbg, Elmässan och en Afrika-resa ställer till det.. Det är för många som blir drabbade om jag ändrar... D e inte lätt alltid. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts