Oregistrerad Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Hade bestämt mig för att inte fota utan enbart koncentrera mig på att ha skoj. Bjuder ändå på dessa Säger inte så mycket om dessa, du får läsa mer själv på http://www.conspiracyclub.co/2016/01/30/nasa-admits-to-unknown-objects-in-space/ Exakt vad denna ställning heter, är jag osäker på. Men jag tror den är effektiv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 1 timme sedan, skrev Luke the Drifter: Det råkade bli en helkväll och vem som betalade har jag inte något större minne av. Men jag är ganska säker på att vi allihop gjorde rätt för oss och vad jag med säkerhet vet är att Rillex tog hand om den absolut sista notan där vid bysättningshäktet. Men först backar vi bandet lite och då hamnar vi i sjunde himlen eller något. Det var någon som sa att det skulle bli efterfest i skatteskrapan och det nappade jag blixtsnabbt på. Wow, vilken utsikt ! Här kan man se ända bort till Mariannelund ! Det var superkul att vara på toppen och nu när jag funderar till lite så så kom jag på att det inte var en endaste gubbe av oss som var född på södermalms lasarett som ligger bara ett stenkast bort. Men jag säger ändå som Roffe Bengtsson ! Man är svensk va ! // Luke the Drifter Ja detta måste bli MPR Stockholms nya inne plats! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 3 minuter sedan, skrev audirs2: Ja detta måste bli MPR Stockholms nya inne plats! Nää - jag fick betala 85 spänn för en liten flaska öl. Inte bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 1 minut sedan, skrev Naam kaeng: Nää - jag fick betala 85 spänn för en liten flaska öl. Inte bra! Det är en takbar..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 3 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Nää - jag fick betala 85 spänn för en liten flaska öl. Inte bra! Är det bättre nere i en sunken källare? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 2 minuter sedan, skrev audirs2: Är det bättre nere i en sunken källare? Vet inte, låt mig kika på källaren först. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 3 minuter sedan, skrev audirs2: Är det bättre nere i en sunken källare? Kostar de inte 29 spänn i källaren en bit därifrån ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 (ändrad) Typ ja, men då får man ingen utsikt typ Bangkok, nästan! Kul å ses by the way! Ändrades Juni 5, 2016 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 5 timmar sedan, skrev Rillex: Sen vart det biljard där Peter Dahlin och Luke the Drifter möttes resultatet får de själva berätta om Själv är jag helt kass på biljard!!!!! Efteråt skulle det vara några shots i baren mittemot biljardhallen sen var jag så trött!!!!!! Men riktigt kul hade jag iallafall !!!!!!!!!!!!! Hehe ingen som ville förlora där inte /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 (ändrad) Får tacka alla dårarna för en underbar helg i Nueva e Stoccolmo....... Jag å PD tog bilen upp i fredags och insåg strax innan Jönköping att de var flera från vår landsända som var på väg till årets händelse...... Framme vid Globe Hotell där vi hade bokat varsitt "delux rum"........ Inte så jäkla mycket "de lux" över dem, då de var både slitna och i PD:s fall, rent av äckligt....... Men från sängen hade man iaf utsikt mot skithusstolen (om nu folk tycker det är trevligt)......... Å satt man på skithuset så såg det ut så här....... Därefter vart det in till Söder för sedvanligt förkrök men det kommer i nästa uppdatering....... Ändrades Juni 5, 2016 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Småland å Sussi dök upp på hotellet och sedan far vi iväg till ngt ställe på Götgatan tror jag, som iaf var väldigt trevligt........ Väl mött fick jag och PD varsin "Bajenbadanka" av Virrpannan vilken SF besudlade med en gång........ Det är bara till att skratta åt eländet....... Lite andlig spis i form av Hare Krishna dök upp....... Min anka blev skiträdd och hoppade in innanför skjortan...... Dags att fylla på saltinnehavet......... Hmmmm, ser ut som att SF sagt ngt ofördelaktigt till frugan vilket givetvis renderade i en högerkrok......... Sedan blev det lite konstigt mellan mig och Nok........ Nyrakade spiror passerade alldeles för fort.......... Nok blev glad för nu dök frugan till nedanstående gubbe upp.......... Roland, din gamle gristransportör........... SF kunde inte släppa vinet i fred....... Å så är det ju den där golfbollen som gäckar en varje år man kommer till Stockholm........ Jag försökte lura med mig Småland att vi skulle slå bort stöttorna och rulla ut skiten på Nynäsleden bara för att se vad som händer men han backade...... Det kommer mera......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 19 timmar sedan, skrev Rillex: Sen vart det biljard där Peter Dahlin och Luke the Drifter möttes resultatet får de själva berätta om Jag kan berätta hur det gick i biljardtävlingen. Peter Dahlin kom näst sist medan jag intog en hedrande andraplats Efter biljarden så tog vi en avslutande dragnagel på Dovas på Hornsgatan och där kostade drycken något mindre än den gjorde i Skrapans takbar. Skål då ! // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 Dovas är för fylltrattar så ni hamnade rätt![emoji12][emoji106] Sent from my iPad using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 Fortsätter på fredagens förstörelse......... Vi fick en mycket trevlig bordsgranne som hade många spännande och intressanta berättelser från sitt liv runt jorden...... Till slut dök Mats-Gunnar, förlåt; Luke the Drifter upp......... Som vanligt upptagen med att dokumentera omvärlden........ Hallå Luke, kan du titta hit ett tag? Hallå Köttis; är detta mitt bästa smile? Badankan alltid närvarande.......... PD = skäggtaliban........ Sedan hade BMS den goda smaken att titta förbi (me like)......... Bad ankorna snuskade till det lite med Sussi...... Någonstans här blev det lite dimmigt för undertecknad och det kan ha berott på alla shots som kom in i en aldrig sinande ström, så uppenbarligen gjorde jag en klassisk Kötthandlarsorti........ D.v.s. bara försvinna........ Sista minnet från denna kvällen blev Globe Hotells extremt långa korridorer........... Är man aldrig framme? Nåväl, man fick sig en frukost med mycket bacon, somnade om och begav sig sent om sider till själva träffen men det kommer senare.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 Fortsätter på fredagens förstörelse......... Vi fick en mycket trevlig bordsgranne som hade många spännande och intressanta berättelser från sitt liv runt jorden...... Till slut dök Mats-Gunnar, förlåt; Luke the Drifter upp......... Som vanligt upptagen med att dokumentera omvärlden........ Hallå Luke, kan du titta hit ett tag? Hallå Köttis; är detta mitt bästa smile? Badankan alltid närvarande.......... PD = skäggtaliban........ Sedan hade BMS den goda smaken att titta förbi (me like)......... Bad ankorna snuskade till det lite med Sussi...... Någonstans här blev det lite dimmigt för undertecknad och det kan ha berott på alla shots som kom in i en aldrig sinande ström, så uppenbarligen gjorde jag en klassisk Kötthandlarsorti........ D.v.s. bara försvinna........ Sista minnet från denna kvällen blev Globe Hotells extremt långa korridorer........... Är man aldrig framme? Nåväl, man fick sig en frukost med mycket bacon, somnade om och begav sig sent om sider till själva träffen men det kommer senare.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Fortsätter på fredagens förstörelse......... Vi fick en mycket trevlig bordsgranne som hade många spännande och intressanta berättelser från sitt liv runt jorden...... Till slut dök Mats-Gunnar, förlåt; Luke the Drifter upp......... Som vanligt upptagen med att dokumentera omvärlden........ Hallå Luke, kan du titta hit ett tag? Hallå Köttis; är detta mitt bästa smile? Badankan alltid närvarande.......... PD = skäggtaliban........ Sedan hade BMS den goda smaken att titta förbi (me like)......... Bad ankorna snuskade till det lite med Sussi...... Någonstans här blev det lite dimmigt för undertecknad och det kan ha berott på alla shots som kom in i en aldrig sinande ström, så uppenbarligen gjorde jag en klassisk Kötthandlarsorti........ D.v.s. bara försvinna........ Sista minnet från denna kvällen blev Globe Hotells extremt långa korridorer........... Är man aldrig framme? Nåväl, man fick sig en frukost med mycket bacon, somnade om och begav sig sent om sider till själva träffen men det kommer senare.......... En gång till,,,,,,, hälsar till the guitarman! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 Vad sjutton tog 33an vägen ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 22 minuter sedan, skrev soi covboy: Vad sjutton tog 33an vägen ?? Här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 44 minuter sedan, skrev soi covboy: Vad sjutton tog 33an vägen ?? Spanien? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 Spanien? Si si por favor Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 (ändrad) Så blev det ju lördag till slut.......... Skall villigt erkänna att man drog sig länge i sängen...... De é så jäkla gött att sova på hotell...... När man väl kom på plats såg man en Odin, en Viking och en Audi....... Full stämning bland folket......... Björn & Cissi såg åtminstone glada ut att se mig....... Allas våran Gorocco testade en "Hooveboard" med blandat resultat..... Ockerfelt å Småland i ett intressant samtal....... Virrpannan släpade med sig kryptonix från Verkligheten i Hemfosa och vad jag vet, så ligger vissa utav stenarna kvar i rum 1552 på Globe Hotell undre sängen....... Två goa favoriter i form av Rillex och Isbiten........ FF och den alltid så ödmjuka Benriach i djupt samtal....... Det var dags för lottdragning till fördel för barnhemmet i Udon Thani....... Det enda jag vann var på två lotter från Haj Kajs "kamagra-lotteri" (vad jag nu skulle med dem till)..... Men plötsligt hördes över ängen: -"Fy fan va rättvist"......... Japp, det var PD som kammade in storvinsten..... Till slut dök min äkta fru upp och vad som hände efter det kommer senare...... Ändrades Juni 6, 2016 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 On 2016-06-05 at 14:11, skrev Rillex: Sen vart det biljard där Peter Dahlin och Luke the Drifter möttes resultatet får de själva berätta om Själv är jag helt kass på biljard!!!!! Efteråt skulle det vara några shots i baren mittemot biljardhallen sen var jag så trött!!!!!! Men riktigt kul hade jag iallafall !!!!!!!!!!!!! Så jävla rättvist Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 9, 2016 Dela Inlagd Juni 9, 2016 Det tog nästan en vecka men nu kommer mina sista bilder....... AudiRS visade sig vara en jäkel på guran..... Det började så smått spåra ut och bli lite galet och halvsnuskigt...... Besudlad tutte..... Hmmm, konstig bild..... Mera sprit (som om det skulle vara nödvändigt)..... Här stod jag och pissade...... Kärlek........ Mera kärlek...... Kryptonix kvarlämnat i parken....... Nästan framme vid hotellet där jag bara skulle lämna av väskan för att sedan ge mig ut på stan....... Men så blev det inte utan detta var sista bilden..... Skulle bara svänga in på ngn bar under arenan, sedan såg jag en Subway där proviant inhandlades..... Väskan lämnades in på rummet men lite mat först var en bra idé tänkte jag..... Käkade halva mackan och sedan minns jag inget mer förrän jag vaknade till fullt påklädd i sängen när klockan närmade sig 12-slaget...... Nåväl, bara att somna om igen.......... Får tacka alla goa gubbar och gummor för en härlig helg....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 26, 2016 Dela Inlagd Juni 26, 2016 Tog inte så många bilder, men gick i alla fall en jättekram av Town www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juli 8, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juli 8, 2016 Pengarna från lotteriförsäljningen är ännu inte räknade utan ligger fortfarande i en påse hos mig. Jag ska sparka mig i ändan och ta tag och räkna dem snart, tänkte att jag som brukligt ska ha ett någon med mig när detta görs. Ursäkta dröjsmålet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts