Rillex Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 WTF har inte varit på MPR på dölänge gick in idag, jag tror jag åker dit men känner mig lite risig tar med mig kameran och en vinare ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 Ha det nu fantastiskt trevligt på Träffen o fortsätt gärna att lägga in bilder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 Snart där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 På "tvärbalken/banan" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 (ändrad) Första bilderna från festen Jittra sålde som vanligt lotter tillsammans med BMS och Gorocco ropade ut vinnarna Jittra drog naturligtvis sin morsa som vinnare och tog hand om vinstflaskan själv inför kvällen fest hon skulle på ! Ändrades Juni 4, 2016 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 (ändrad) Så här såg det i början innan det kom ännu mera glada deltagare Som traditionen bjuder var vädret underbart för att inte tala om alla som var där Ett stort tack för en härlig dag Ändrades Juni 4, 2016 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 4 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Så här såg det i början innan det kom ännu mera glada deltagare Som traditionen bjuder var vädret underbart för att inte tala om alla som var där Ett stort tack för en härlig dag Tack själv Kenneth, du och din familj lyser upp vilken tillställning som helst... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 (ändrad) Ja det var ju en jäkla trevlig tillställning, kul å se alla live igen! Nu väntar man bara på Götlaborgs festen som blir lika bra! Ändrades Juni 4, 2016 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 Så många trevliga vänner man träffade idag. Ni är för goa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 härligt alltid trevligt att träffas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Tack alla! Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Ett stort tack till arrangörer och andra som engagerat sig på olika vis! Mycket trevlig tillställning, som alltid, och riktigt skoj att träffa gamla som nya medlemmar! Vädret var på vår sida och hela gräsytan formligen bubblade av glädje. Tack även AUDIRS för transportassistans! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Jag vill tacka alla som var med på träffen och som gjorde den till det som den var, en mycket trevlig fest ! Precis som på förfesten i fredags så var det en härlig atmosfär av vänskap och det var kanonskoj att mingla med både gamla vänner som man har träffat förr och nya vänner som man ej har haft förmånen att träffa tidigare. Jag råkade av en händelse bli lite sen men jag kom alldeles lagom till utlottningen av priser och det var kul att höra att samtliga lotter hade blivit slutsålda för det innebär ju ett ordentligt tillskott till Udons barnhem dit alla pengar oavkortat kommer att gå. Traditionsenligt så var det Gorocco och Borgmästarens son som höll i utlottningen och till sin hjälp hade de med sig Jittra som också hade varit den som gått runt och sålt lotterna Jag tog inte särskilt många bilder för jag hade fullt upp med att mingla men några få bilder kan jag i alla fall stoltsera med. En mycket trevlig familj som jag hoppas att jag kommer att få se i Hua Hin ! Det kommer mera ! // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Här kommer det några bilder till och jag låter dem tala för sig själva och låter bli att lämna några kommentarer. Ett litet inlägg måste jag göra här och det är att jag citerar en av festdeltagarna för han sade något som jag verkligen håller med om. - Tänk om alla på MPR skulle vara lika trevliga då de skriver på forumet som de är här i verkligheten ! Så sant som det är sagt ! Den som sade det behöver nödvändigtvis inte vara någon som är med på bilderna men jag håller fortfarande med om uttalandet. Audi hade med sig en gitarr och bjöd på sång och glädje och lånade ut gitarren till hågade och en av dem var Kötthandlaren som visade att han är både händig med guran och en fantom på att improvisera ihop en låttext Det kommer mera ! // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Får tacka för en jättetrevlig tillställning alltid lika roligt att vara med....... Lite "random bilder" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Underbara bilder Rillex !!! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Lite mera bilder!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 (ändrad) Kanonskoj att mästerfotografen Rillex är tillbaka igen Jag hoppas innerligt att det kommer fler bilder från honom ! Nu kommer mina sista bilder från ängen och den som får den stora äran att vara med på den första bilden är en av våra moderater, moderatorer, modiga eller vad sjutton det nu heter. Nu kom jag på det. han är så klart modemedveten och den här stassen skulle göra både Kronblom och Burken gröna av avund ( Ja, Burken som i Burken och rockfolket ) Jag försökte ta en bild på festdeltagarna som lämnade festen men ibland uppstod det lite störningar när jag skulle fotografera. Jag skulle ta en bild på Heno och Kryckan men då dök han upp där som den där irriterande fågeln man ser på julafton. Vem det var ? Jo det var ingen mindre än FF ! Den där irriterande fågeln och FF har faktiskt en sak gemensamt och det är att de båda är ganska harmlösa och retar bara upp dem som vill bli uppretade. Jag tror att de som har träffat FF håller med mig. FF utmanade mig i biljard och den matchen kommer att spelas hemma hos honom och den utmaningen tog jag utan tvekan. Jag schasade bort FF och fick min bild på Heno med sällskap Min sista bild från ängen blir på en "Guitar Man" Det kommer mera och då blir det bilder från en inofficiell efterfest ! // Luke the Drifter Ändrades Juni 5, 2016 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Efteråt hamnade vi på "Himlen" i Skatteskrapan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 (ändrad) Sen vart det biljard där Peter Dahlin och Luke the Drifter möttes resultatet får de själva berätta om Själv är jag helt kass på biljard!!!!! Efteråt skulle det vara några shots i baren mittemot biljardhallen sen var jag så trött!!!!!! Men riktigt kul hade jag iallafall !!!!!!!!!!!!! Ändrades Juni 5, 2016 av Rillex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Rillex: Sen vart det biljard där Peter Dahlin och Luke the Drifter möttes resultatet får de själva berätta om Själv är jag helt kass på biljard!!!!! Efteråt skulle det vara några shots i baren mittemot biljardhallen sen var jag så trött!!!!!! Men riktigt kul hade jag iallafall !!!!!!!!!!!!! PD och LL toppidrottsmän i världsklass! Var trevligt att åxå se Mr ATM him self! Ändrades Juni 5, 2016 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 16 minuter sedan, skrev audirs2: PD och LL toppidrottsmän i världsklass! Var trevligt att åxå se Mr ATM him self! Var det han som stod för notan ???? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 36 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Var det han som stod för notan ???? Det råkade bli en helkväll och vem som betalade har jag inte något större minne av. Men jag är ganska säker på att vi allihop gjorde rätt för oss och vad jag med säkerhet vet är att Rillex tog hand om den absolut sista notan där vid bysättningshäktet. Men först backar vi bandet lite och då hamnar vi i sjunde himlen eller något. Det var någon som sa att det skulle bli efterfest i skatteskrapan och det nappade jag blixtsnabbt på. Wow, vilken utsikt ! Här kan man se ända bort till Mariannelund ! Det var superkul att vara på toppen och nu när jag funderar till lite så så kom jag på att det inte var en endaste gubbe av oss som var född på södermalms lasarett som ligger bara ett stenkast bort. Men jag säger ändå som Roffe Bengtsson ! Man är svensk va ! // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 8 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Det råkade bli en helkväll och vem som betalade har jag inte något större minne av. Men jag är ganska säker på att vi allihop gjorde rätt för oss och vad jag med säkerhet vet är att Rillex tog hand om den absolut sista notan där vid bysättningshäktet. Men först backar vi bandet lite och då hamnar vi i sjunde himlen eller något. Det var någon som sa att det skulle bli efterfest i skatteskrapan och det nappade jag blixtsnabbt på. Wow, vilken utsikt ! Här kan man se ända bort till Mariannelund ! Det var superkul att vara på toppen och nu när jag funderar till lite så så kom jag på att det inte var en endaste gubbe av oss som var född på södermalms lasarett som ligger bara ett stenkast bort. Men jag säger ändå som Roffe Bengtsson ! Man är svensk va ! // Luke the Drifter Bra att ni håller stilen med en takbar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Luke The Drifter, håller du på att träna inför Hua-Hin eller? /Madeleine, Jörgens dotter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts