Gorocco Inlagd April 7, 2016 Dela Inlagd April 7, 2016 (ändrad) När: Lördagen den 4:e juni 2016 är det som gäller. Var: På ängen mellan T-banestationerna Blåsut och Skärmarbrink, samma som förgående år. Tid: Officiellt från 13.01 men vi brukar vara där långt tidigare. Ta med: Egen dricka, egen mat och något att sitta på och ett strålande humör. Pris: Gratis På plats kommer grillar och kol att finnas och vatten och tvål för att tvätta händer. Sopsäckar för skräp och burkar kommer också att finnas, använd dem. En liten karta med vägbeskrivning: Att hitta och ta sig hit är lätt och närmsta tunnelbana är T-banestation Skärmarbrink eller Blåsut dit tunnelbanans gröna linje 17 eller 18 går. Man kan även promenera från Globen eller Gullmarsplan som både har T-bana, tvärbana och bussar. Kommer man med bil så kan man närmast parkera på Blåsutvägen, Pastellvägen eller Arkadvägen. Mer information och bilder finns också i de gamla trådarna från 2013, 2014 och 2015. Anmäl er gärna i tråden så vi kan planera för hur många vi blir. Ändrades April 7, 2016 av Gorocco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 7, 2016 Dela Inlagd April 7, 2016 Blir det live band? Tex The "Ragssons"? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 7, 2016 Dela Inlagd April 7, 2016 Jag kommer med Draken. /peolito Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 7, 2016 Dela Inlagd April 7, 2016 Vi kommer som vanligt Skickat från min Lumia 950 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 7, 2016 Dela Inlagd April 7, 2016 Kommer givetvis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 7, 2016 Dela Inlagd April 7, 2016 De blir även lottringar och priser i år! Pengarna går som vanligt oavkortat till Udon Thai home for girls Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 7, 2016 Dela Inlagd April 7, 2016 (ändrad) Kommer Heno och Kryckan Småland och Smala Sussi Gorocco med familj BMS Peolito med Draken Tallviking med fru Sam Sip Sam Ändrades April 7, 2016 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 7, 2016 Dela Inlagd April 7, 2016 3 timmar sedan, skrev audirs2: Blir det live band? Tex The "Ragssons"? Vet inte om Ragson kommer hem nått i sommar Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd April 7, 2016 Dela Inlagd April 7, 2016 Jag o Nok kommer givetvis Sent from my Paris using Tapatalk Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 7, 2016 Dela Inlagd April 7, 2016 Jag och Aya ska försöka närvara. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dalton Inlagd April 7, 2016 Dela Inlagd April 7, 2016 Den som lever få se =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 7, 2016 Dela Inlagd April 7, 2016 Kommer Heno och Kryckan Småland och Smala Sussi Gorocco med familj BMS Peolito med Draken Tallviking med fru Sam Sip Sam Swedenfarang och Nok Kanske Odin och Aya JimBob Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd April 7, 2016 Dela Inlagd April 7, 2016 Är jag ledig kommer jag Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 8, 2016 Dela Inlagd April 8, 2016 9 timmar sedan, skrev Borgmästarens Son: Kommer Heno och Kryckan Småland och Smala Sussi Gorocco med familj BMS Peolito med Draken Tallviking med fru Sam Sip Sam Swedenfarang och Nok Kanske Odin och Aya JimBob Nämen va gulligt...... Lilla BMS har fått en lista att hålla ordning på igen....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 8, 2016 Dela Inlagd April 8, 2016 Lite off Men V träffen i år kommer nog ha samma stuk som Stockholms träffen Inga tävlingar eller bord och bänkar ett jäkla slit plus att herr Chang tröttnat på att hålla reda på tävlingar och deltagare Men grillar finns ju så den som önskar grilla kan göra det och det blir ju också förmodligen gratis Nu är jag lite tidig med nyheten men har hört på herr Chang att han tröttnat När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd April 8, 2016 Dela Inlagd April 8, 2016 Fam Khonken kommer hur många vi blir vet man aldrig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd April 8, 2016 Dela Inlagd April 8, 2016 kommer med 2 vänner hoppas att ragson kan komma ha de Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd April 8, 2016 Dela Inlagd April 8, 2016 Kommer,,, Liiite nyktrare denna gång ( om nu inte någon tvingar i mig polskt skitsprit igen ) C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 8, 2016 Dela Inlagd April 8, 2016 On 2016-04-07 at 20:43, skrev Borgmästarens Son: Vet inte om Ragson kommer hem nått i sommar Bowlerskan undrar när du kommer ner nästa gång. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd April 8, 2016 Dela Inlagd April 8, 2016 Spännande! Ska göra en koll i almanackan om det finns tid att komma i år igen. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 8, 2016 Dela Inlagd April 8, 2016 11 timmar sedan, skrev C-dude: Kommer,,, Liiite nyktrare denna gång ( om nu inte någon tvingar i mig polskt skitsprit igen ) C;D polsk skitsprit är ju inte att förakta..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 5 timmar sedan, skrev ellim63: polsk skitsprit är ju inte att förakta..... Sedan blir det ögon akuten på St Görans! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 6 timmar sedan, skrev PeterDahlin: Spännande! Ska göra en koll i almanackan om det finns tid att komma i år igen. du kommer punkt slut mvh29 kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 Jag kommer, hoppas att jag får med mig Ea.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 Jo, man hoppas man kan komma iväg i år igen....... Det är ju så fantastiskt trevligt i "Noeva e Stockholmo"......... Inte gör det saken sämre när man får träffa så härliga människor också....... Skall ansöka om ledighet hos "stor-chefen" på måndag...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts