Joints Inlagd Mars 29, 2009 Dela Inlagd Mars 29, 2009 Quote-och jag väntar med spänning på hur Vaxet reagerar när Joints startar trådar för att provocera IL som inte tar illa upp. Jag tar inte illa upp heller om inte Vaxet reagerar för våldsamt på IL's eller Joints reaktioner. mvh GD Väntar du fortfarande med spänning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Mars 29, 2009 Dela Inlagd Mars 29, 2009 QuoteFör att återknyta till trådens ämne så ser det ut som om 21 ledare för PAD kommer att infinna sig hos polisen imorgon, man har valt en polisstation ute på Vibbhavadi road för att undvika sammanstötningar med de röda.http://www.bangkokpo...to-hear-charges Men jag tor ju det finns en del konfrontationssugna bland de röda som kommer att ta sig dit. Bra att det händer något. Det är också intressant att jämför med stackarn Harry som låstes in omgående och inte beviljades borgen för sitt ickebrott medan dessa marodörer tillåts vandra fritt i väntan på en evetuell rättegång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu