Rillex Inlagd Februari 9 Dela Inlagd Februari 9 25 minuter sedan, skrev Nicholas: fina kvarter.... Kompisen kan vara rätt lugn @audirs2 har pejl på det panget. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Webstar Inlagd Februari 9 Dela Inlagd Februari 9 (ändrad) Man vill juh bli packad säger min kompis. Ändrades Februari 9 av Webstar 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 9 Dela Inlagd Februari 9 Det är som vanligt, ett jävla håll i gång, hångel, mat å sprit! Så "kompisen" kommer nog att trivas!😉 1 8 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Oktober 7 Dela Inlagd Oktober 7 TT har tydligen flyttat upp på stan, Klara Östra Kyrkogata närmare bestämt. Någon som har varit där och kan avge något omdöme? Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 7 Dela Inlagd Oktober 7 2 minuter sedan, skrev Lucky: TT har tydligen flyttat upp på stan, Klara Östra Kyrkogata närmare bestämt. Någon som har varit där och kan avge något omdöme? De måste väl vara något år sedan de flyttade. Jag har varit där ett par/tre gånger. Kockarna och mycket av personalen har varit den samma. Lokalen är väl inte jätte bra kan jag tycka, det har varit mycket folk och ganska trångt då jag har varit där om man nu gillar det. 2 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 7 Dela Inlagd Oktober 7 8 minuter sedan, skrev Mankan: De måste väl vara något år sedan de flyttade. Jag har varit där ett par/tre gånger. Kockarna och mycket av personalen har varit den samma. Lokalen är väl inte jätte bra kan jag tycka, det har varit mycket folk och ganska trångt då jag har varit där om man nu gillar det. Dom flyttade förra hösten typ! Dum personal har dom. Kan inte ge rätt nota när man skall pröjsa! 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 8 Dela Inlagd Oktober 8 Bra kockar. Har inte varit där på kvällstid. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu