Jump to content
IGNORERAD

Lemmy Kilmister har tystnat


Chryzaliz

Recommended Posts

  • Svar 27
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stefan5300

    5

  • Jive

    3

  • NiceBeaver

    2

  • ragson

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Gillade ett antal låtar med Motörhead, men när jag kollade på tv programmet så var jag mer intresserad av hur han kunde leva så länge med det ökända intagande av jack daniéls blandat med cola (cocacola) samt alla droger han konsumerade, varje dag i decennium???

 

Många kända hårdrockslegender som hyllade Lemmy och hade varit deras förebild etc.

Metallica,Black Sabbath,Slash, plus alla andra...

 

Någon musikkille berättade att lemmy hade bjudit honom och en kompis på whiskey,lemmy hade öppnat en flaska och skickat vidare den till honom, snubben i fråga hade tagit en sup och skickat vidare flaskan till sin kompis som tog en sup i sin tur, samtidigt hade lemmy öppnat två flaskor till så att dom skulle ha var sin,killen hängde med i lemmy´s tempo och det slutade med musikkillen blev inkörd till sjukhuset för alkoholförgiftning...

 

Ja - till och med ozzy osbourne fattade inte hur lemmy kunde missbruka så mycket och ändå fortsätta som han gjorde ( säger ozzy som har sina djupa spår efter allt knarkande genom åren).
 

När Lemmy fick frågan om sitt knarkande så avslutade han det med att: jag har haft ett antal vänner som har dött av droger och alla ha dött av heroin.

 

Sen var det ju intressant att höra att buddy holly var en av hans första idoler och att han tyckte att little rickard hade världens bästa rockröst, någonsin.

 

Lemmy´s son berättade att hans far hade ett allvarligt samtal med honom i tonåren då han ville förklara: När du blir vuxen så vill jag att du lovar mig att aldrig börjar använda droger!!

Sonen lovade att han inte skulle börja med några droger, varefter Lemmy säger: det är bättre om du håller på med " speed" ( amfetamin om jag har förstått rätt)....

 

 

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...