Jump to content
IGNORERAD

Har en fråga

Avregistrerad clion

Recommended Posts

så länge kulorna kommer in no problem

Ja Kennets fruga är mer än självförsörjande så hade det varit kulorna   så hade hon nog dragit för länge sedan 

Dela på andra sajter

• Svar 228
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Avregistrerad clion

86

• Soengsang

15

• Sam sip sam

12

• Kenneth4618

8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

tycker du det är ok OK säga att jag är allkis då ligger du på samma nivå som hann 

Vem fan går till Ica för att köpa folköl så fort dom öppnar?

Klart som fan du är alkis.

Jag har inget emot alkisar, men jag orkar inte med lögnare.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Förnekelse är en del av alkoholismen

vet jag och en gång för alla jag är ingen allkis det beror på min gastrip operation att ölen går rät ut i kroppen ingen mag säck som dämmpar 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

vet jag och en gång för alla jag är ingen allkis det beror på min gastrip operation att ölen går rät ut i kroppen ingen mag säck som dämmpar 

Ja och mer den går ut i kroppen mer vill du ha och det är det som är alkoholism ,suget efter mer okontrollerbart

Dela på andra sajter

Har du tagit reda på vad "förnekelse" betyder än???

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja och mer den går ut i kroppen mer vill du ha och det är det som är alkoholism ,suget efter mer okontrollerbart

tyvär har det tagits en del foton från träffardärav stämmpeln alkis ok då är väll jag det men glad som fan inte som vissa poliser på forumet

Hej å hå en Leo då:sure:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Efersom du nu super alldeles för mkt så är det ju bara sant :559bdc2ee8b8a_yaehamnotdurnk:

hur vet du det. söp jag på v träffen sist ?nu börjar du bli käring 

Dela på andra sajter

Hade du hållt dig till att bara supa på div träffar hade nog ingen reagerat, men inlägg om nödraketer från ICA tex eller, mycket annat har nog påverkat.

Tro mig, de som har skrivit här om dina problem har gjort det för att de bryr sig, men med förnekelse vänder  du taggarna utåt och kommer med ett riktigt jävla lågvattenmärke.

Vore det lite kulor i din skinpåse så hade du bett Kenneth om ursäkt!!!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Ja om du inte minns det så var du kanon och däckade :Yes:

Dela på andra sajter

Förnekelse är en del av alkoholismen

Jo, det är ju välkänt att det är så.

Men jag  funderar lite.......kan det faktiskt vara så att Clirre inte har förstått att han lider av grav alkoholism ?  ........Jag menar alltså, på riktigt......hmmmm

Inte ens de korta stunder när han vaknar ......? Han måste väl må riktigt skit då ?

Ja, i så fall är denna åkomma ännu ett steg lömskare än vad jag tidigare förstått.

Dela på andra sajter

Du kan ta död på ryktena genom att berätta vad du dricker varje dag. Alltså hur många av varje sort samt när du börjar och slutar på dagen.

Dela på andra sajter

På flertalet  kort har du en ölburk i handen ,även  när du däckade fanns det en till hands

fylltratt.JPG

fylltratt2.JPG

Ändrades av Sam sip sam
Dela på andra sajter

På flertalet  kort har du en ölburk i handen ,även  när du däckade fanns det en till hands

fylltratt.JPG

fylltratt2.JPG

oops

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Har med ålldern och göra behöver mina lutare men nu avslutar jag skitsnacket med Thakungens födelsedag 

Och ändå har du inte lärt dig nått?

Beklämmande inlägg

20151205_194342.jpg

20151205_194319.jpg

20151205_194212.jpg

20151205_194426.jpg

Dela på andra sajter

Kan inte någon Modd låsa tråden innan det spårar ut ännu mera för allas skull.Har aldrig gapat över att stänga av folk men va fan han skitar ner allt och alla.

jrk

Dela på andra sajter

Beklämmande inlägg

20151205_194342.jpg

20151205_194319.jpg

20151205_194212.jpg

20151205_194426.jpg

Hej. Hur mycket har du druckit före dom bilderna? I tidigare inlägg skrev du att du hade fått tag på några stora Leo.

Du kan ta död på ryktena genom att berätta vad du dricker varje dag. Alltså hur många av varje sort samt när du börjar och slutar på dagen

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Kan inte någon Modd låsa tråden innan det spårar ut ännu mera för allas skull.Har aldrig gapat över att stänga av folk men va fan han skitar ner allt och alla.

jrk

jag aavslutar skitsnacket som har blivigt beklämmande har ju kännt både 33an ocj Khenet i många år och få sån skit de beaktar jag mig för nu vet jag villka som är ok

Tack å go natt

Dela på andra sajter

Väljer att inte stänga tråden eller stänga av någon...än!. Tycker Clion gott o väl kan läsa igenom detta imorgon.

Ändrades av swedenfarang

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

jrk

skiter ner va menar du får knivhugg i ryggen är inte ok 

Dela på andra sajter

jag aavslutar skitsnacket som har blivigt beklämmande har ju kännt både 33an ocj Khenet i många år och få sån skit de beaktar jag mig för nu vet jag villka som är ok

Tack å go natt

Klockan är väl bara 20:25 i Thailand? När vaknar du imorgon, 05:00? Och tänker du öppna med Leo till frukost? 

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Väljer att inte stänga tråden eller stänga av någon...än!. Tycker Clion gott o väl kan läsa igenom detta imorgon.

Har läst och är för övtöigt besviken på vissa .medlemar som.man trodde var vänner 

Dela på andra sajter

skiter ner va menar du får knivhugg i ryggen är inte ok 

Vad har du fått för några knivhugg i ryggen ,förklara gärna 

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Du kan ta död på ryktena genom att berätta vad du dricker varje dag. Alltså hur många av varje sort samt när du börjar och slutar på dagen.

det här dricks idag

20151205_203205.jpg

Dela på andra sajter

det här dricks idag

20151205_203205.jpg

Är det allt du har druckit idag?

För 11 timmar sedan i Vad dricker du just nu tråden, skrev du att du dricker 2 stora Chang och lyssnar på musik. Har du druckit mera än 2 stora Chang? 

Ändrades av HuaHindinnge
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...