Odin Inlagd December 27, 2015 Dela Inlagd December 27, 2015 Underbart... Helt underbart, MPR när dt är som bäst. Finns det Fäjsbokträffar? Alltså jag vet inte... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 27, 2015 Dela Inlagd December 27, 2015 Ganska fjantigt att vägra Facebook faktiskt... Inte alls bara ur ett MPR perspektiv utan utav samhället i stort, det finns ingen nyhetskälla som är bättre förutom möjligtvis Twitter... Men den vägras väl också antar jag?Sluta fjanta och skicka mig en friend request såskall jag godkänna den, jag lovar.... / JoeNej det tycker jag inte, jag har provat å det gav noll... Och jag hade ett helvete att komma ur sekten... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd December 27, 2015 Dela Inlagd December 27, 2015 Finns mer i kamerans minne från denna härliga dag Jag skulle inte ha hoppat i poolen med plånboken i fickan, "pengatvätt" eller "bahten flyter" Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 27, 2015 Dela Inlagd December 27, 2015 Underbart... Helt underbart, MPR när dt är som bäst. Finns det Fäjsbokträffar? Alltså jag vet inte...Då kan jag upplysa dig om att utan FB hade nog minst 30% av deltagarna inte haft en susning om detta party då dom inte är medlemmar på MPR, visst är det bra med mångfald! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 Att byta ut en SVENSK flagga och Glenn Glenn till en bajenflagga gör att vi kommer att fortsätta bojkotta denna tillställning tills vidare “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 (ändrad) Från Pool-party i Pattaya brukar det finnas en massa vackra damer på bilderna. Finns det inga lättklädda vackra damer att visa från ert pool party i Udon? Udon Pattaya Ändrades December 28, 2015 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 Den svenska överklassen roar sig! Här e det en meter snö och brrrrrrrrrrrrrrrrrrr,,,,,,,,,! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 Från Pool-party i Pattaya brukar det finnas en massa vackra damer på bilderna.Finns det inga lättklädda vackra damer att visa från ert pool party i Udon? Finns det säkert, men eftersom vi inte har behov av att visa upp våra damer och barn inför kreti o pleti sorteras dessa bilder bort, en självklarhet på dagens MPR! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 Stämmer rätt bra de där, förr i tiden åkte man till närbutiken köpte en påse kanelsnäckor och en rulle ballerinakex, sedan åkte man hem till en kompis som fick fixa till kaffet, sedan satt man där och snackade i några timmar.Nu för tiden åker man till en lågprisbutik köper en laptopp, padda eller telefon för att prata med en kompis på sociala medier som bor i samma trappuppgång.Men för mig som bor alena i obygden är ju sociala medier kanon så jag kan hålla kontakt med omvärlden, ringa eller använda bildlänk med messenger på facebook fungerar ju så jäkla bra, synd bara att inte min 89-åriga mor har lärt sig detta, så jag får prata med henne då min lillebror besöker henne så han hjälper henne.Jag håller med dig om Facebook och messenger är fantastiskt. Min Mamma är 82 år och har Facebook och messenger vi snackar och över video dessa när vi är här i Thailand. Hon blir så glad när hon kan göra detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 Finns det säkert, men eftersom vi inte har behov av att visa upp våra damer och barn inför kreti o pleti sorteras dessa bilder bort, en självklarhet på dagens MPR! Alternativt lägga dem i en privat grupp så slipper de visas inför kreti och pleti (Förlåt, kunde inte låta bli) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 (ändrad) Alternativt lägga dem i en privat grupp så slipper de visas inför kreti och pleti (Förlåt, kunde inte låta bli) HaHa...jag tar den! Använder FB, där slipper man alla BW som ska göra sig lustiga och tro att dom är något! Gott nytt på Er! Ändrades December 28, 2015 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 (ändrad) Från Pool-party i Pattaya brukar det finnas en massa vackra damer på bilderna. Finns det inga lättklädda vackra damer att visa från ert pool party i Udon? Udon Pattaya Det är en viss skillnad på ett badtunneparty i Pattis och en familjefest i Udon Ändrades December 28, 2015 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 Det är en viss skillnad på ett badtunneparty i Pattis och en familjefest i Udon Fanns en del besökare utanför gänget av svenskar som badade med sina barn. Poolparty kl 12.00 eller poolparty i Pattis vid samma tidpunkt. Tippar på att tunnan i Pattis är tom då.Har många bilder på vackra damer vid Ruysuk, men dom kommer inte att publiceras på MPR dock, bara FB. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 (ändrad) Kanske kör de sista av mitt urval av bilder nu. Extrem vidvinkel som jag använde förvanskar några bilder Sen blev kvällen magisk på City Lodge med Ragson i Udons redlight distrikt. Nattvandringen har kvalité i Udon, inte en endaste torr strupe mötte jag. Sen har jag rätt många bilder från nattvandringarna och dom kommer jag att börja publicera när Baa bildar en sluten grupp om Udons lampaffärer Ändrades December 28, 2015 av leifen Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 HaHa............Näru, den gubben går inte!!!!! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 HaHa............Näru, den gubben går inte!!!!! Då kör vi dom privat Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 ser ut som DRESSMAN har modevisning när gubbsen chillar runt poolen hahahaha jag avundsjuk ? näråå härliga bilder mvh11 kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd Januari 3, 2016 Dela Inlagd Januari 3, 2016 Jag känner inte BSM men är han en Bajare ?Men om han är det välkommet i gänget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 6, 2016 Dela Inlagd Januari 6, 2016 Jag känner inte BSM men är han en Bajare ?Men om han är det välkommet i gänget.Jo han är brajare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu