Kötthandlarn Inlagd November 28, 2015 Dela Inlagd November 28, 2015 Du som sa till mig att den var värd 15,8 miljoner Om man hittade rätt köpare Nu skall jag bara se om jag kan hitta "rätt köpare" som inser att båten har både kök, flera sovrum (jag räknar till minst 3, kanske 4 om man är tillräckligt dragen), badrum, återvinningsstation, salong, dansgolv och basketbollplan...... Man måste se möjligheterna...... Allt detta på 6 x 2,5 meter.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd November 28, 2015 Dela Inlagd November 28, 2015 He he he, den är så kass å gammal så jag får skänka bort den om jag skall bli av med eländet........ Tyvärr finns ingen risk att den "råkar" brinna upp heller när jag ska elda. För nu ligger den på Orust modernaste marina och får lyxbehandling Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd November 28, 2015 Dela Inlagd November 28, 2015 Självklart kommer jag! Se bara till att jag kommer i säng tidigt. Har ett viktigt lunchmöte dagen efter jag inte vill missa. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd November 28, 2015 Dela Inlagd November 28, 2015 Jag ser till att du kommer upp BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd November 29, 2015 Dela Inlagd November 29, 2015 Jag ser till att du kommer upp Och hur kommer du upp, om man får fråga? Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd November 29, 2015 Dela Inlagd November 29, 2015 Och hur kommer du upp, om man får fråga? Jag vet en gammal gubbe som alltid går upp tidigt på morgonen. Han kommer säkert väcka mej. 5555 BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd November 29, 2015 Dela Inlagd November 29, 2015 Jag tror att jag kan få vägarna förbi jag också även detta året En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 jag och darling kommer ! =D .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 jag och darling kommer ! =D Glöm inte solskydd Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 Glöm inte solskydd Leifen som jag såg på några bilder så har du tjyvtränat i poolen, det måste väl vara fusk. Tror du kommer att bli utvisad och ensam med en karta öl, kanske nån tjej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 Leifen som jag såg på några bilder så har du tjyvtränat i poolen, det måste väl vara fusk. Tror du kommer att bli utvisad och ensam med en karta öl, kanske nån tjej Jag har alltid med mig en dessert av fruar, flickvänner, mm. Frun jobbar jour så jag fixar det på plats. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 Du är ju från rätt del av Sverige så man fixar allt på plats som vanligt, sörläningar vet nada Jag har alltid med mig en dessert av fruar, flickvänner, mm. Frun jobbar jour så jag fixar det på plats. Jag har alltid med mig en dessert av fruar, flickvänner, mm. Frun jobbar jour så jag fixar det på plats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 15, 2015 Anmälningslistan till årets Pool Party:Gorocco med familjBaaLeifenMaitan och KhanPiloten66RagsonLuke the DrifterVirrpannan & GnistanSmåland & SussieRunt 10 st icke-Mpr:are från varannanonsdagsträffenThai-Ola med regeringPeter DahlinClaes 391Heno och Kryckan Kanske dyker upp:Borgmästarens sonNicholas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 16, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 16, 2015 Anmälningslistan till årets Pool Party: Gorocco med familj Baa Leifen Maitan och Khan Piloten66 Ragson Luke the Drifter Virrpannan & Gnistan Småland & Sussie Runt 10 st icke-Mpr:are från varannanonsdagsträffen Thai-Ola med regering Peter Dahlin Claes 391 Heno och Kryckan Garry & Nongnoi 2 st Övriga Kanske dyker upp: Borgmästarens son Nicholas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 22, 2015 Dela Inlagd December 22, 2015 Anmäler mig + fru Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 24, 2015 Dela Inlagd December 24, 2015 Fru har sin knähund med sig (förutom jag) vilket gjorde att bokat hotell nobbade oss. Men vi fick boende i bungalow på ruysuk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 25, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 25, 2015 (ändrad) Idag är det dags för Pool Party och som första år på mycket länge så är det riktigt varmt och bra badväder. Med det vill jag hälsa alla välkomna och ta gärna med badkläder och andra badattribut. Vår tuk-tuk lämnar Soi Grusgång 11.00 så vi ses där snart. Anmälningslistan till årets Pool Party: Gorocco med familj Baa Leifen Maitan och Khan Piloten66 Ragson Luke the Drifter Virrpannan & Gnistan Småland & Sussie Runt 10 st icke-Mpr:are från varannanonsdagsträffen Thai-Ola med regering Peter Dahlin Claes 391 Heno och Kryckan Garry & Nongnoi 2 st Övriga Agne Conny Nicholas med fru och knähund Kanske dyker upp: Borgmästarens son Jultomten Ändrades December 25, 2015 av Gorocco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd December 25, 2015 Dela Inlagd December 25, 2015 Sveper ölen i tar en tuktuk mot badet För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 25, 2015 Dela Inlagd December 25, 2015 Kommer.......... men.....jag behöver barnvakt, nån som har en ledig? Önskemål, snygg, ålder 20-35, c,a 45 kg, C,kupa och allmänt trevlig! Måste väl finnas nån som kan ta hand om mig när Mario badar! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 26, 2015 Dela Inlagd December 26, 2015 Jag vill se bilder........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd December 26, 2015 Dela Inlagd December 26, 2015 Kommer.... Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 26, 2015 Dela Inlagd December 26, 2015 Jag vill se bilder........ Finns massor på Facebook[emoji3] Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 26, 2015 Dela Inlagd December 26, 2015 He he he, det hjälper ju inte mig som är med i "våga vägra facebook"....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 26, 2015 Dela Inlagd December 26, 2015 Ja fäjsbok är bara för fruntimmer.. Ja och för likvärdiga dådå Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd December 26, 2015 Dela Inlagd December 26, 2015 Finns massor på Facebook Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk Vad är Facebook ? Jag är en vuxen MAN sysslar inte med barnleksaker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu