Gorocco Inlagd November 26, 2015 Dela Inlagd November 26, 2015 Då kör vi igång med den officiella tråden för årets Pool Party. Som vanligt är det Ruysuk 2 som gäller. Var: Ruysuk 2 Udon Thani När: 25:e december 2015 Tid: Från klockan 12.00 Mat och dricka finns att köpa i baren, som förut. Jag har bett Joe att ladda upp med dricka i kylarna och jag tänkte ge honom en ungefärlig uppskattning över hur många som kommer. Det också trevligt att se vilka som dyker upp, så ni får gärna anmäla er här i tråden, men inget krav. Välkomna Nedan finns en karta över Udon med Ruysuk 2 inritad klockan ett vid ringvägen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 26, 2015 Dela Inlagd November 26, 2015 Dyker (eller kanske mer plumsar) upp.....såklart! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 26, 2015 Dela Inlagd November 26, 2015 "Same as usual" i rosa manbag Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 26, 2015 Dela Inlagd November 26, 2015 Maitan och Khan dyker upp......... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd November 26, 2015 Dela Inlagd November 26, 2015 Japp piloten66 buklandar också För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd November 27, 2015 Trådstartare Dela Inlagd November 27, 2015 Här i Kråkslottet har vi tjuvstartat årets pool party... ... eftersom vi skaffat inomhuspool. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 27, 2015 Dela Inlagd November 27, 2015 Blir ju kul de där! Kan man värma upp vattnet lite? Tyckte det var ....typ "svenskt sommarbada" förra gången, 17 grader...den krömp. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 27, 2015 Dela Inlagd November 27, 2015 Blir ju kul de där! Kan man värma upp vattnet lite? Tyckte det var ....typ "svenskt sommarbada" förra gången, 17 grader...den krömp.Det är vinter även i Thailand på vintern. Här i norr badar vi på sommaren. [emoji1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd November 27, 2015 Dela Inlagd November 27, 2015 (ändrad) Blir ju kul de där! Kan man värma upp vattnet lite? Tyckte det var ....typ "svenskt sommarbada" förra gången, 17 grader...den krömp. Man får väl göra som hemma i Sverige, fylla på med köldmotverkande vätskor. Ändrades November 27, 2015 av Chryzaliz https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 27, 2015 Dela Inlagd November 27, 2015 (ändrad) Blir ju kul de där! Kan man värma upp vattnet lite? Tyckte det var ....typ "svenskt sommarbada" förra gången, 17 grader...den krömp. Det finns en bastu man kan hyra ( det är helt sant ) och efter en halvtimme i den så är det gudomligt skönt att hoppa i en pool som håller 17 grader ! Jag ber att få anmäla mig till årets Pool-party ! Här har vi festfixaren Gorocco himself som efter invigningstalet och det officiella öppnandet av festen anno 2014 tar rutschkanan ner i poolen // Luke the Drifter Ändrades November 27, 2015 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 27, 2015 Dela Inlagd November 27, 2015 Bastu + Leo = jag är med! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 27, 2015 Dela Inlagd November 27, 2015 Någon får nog be personalen röja ur bastun först, det är numer ett lager för gammalt skräp! Men sånt fixar väl badsugna MPR are om inte personalen orkar! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd November 27, 2015 Dela Inlagd November 27, 2015 Jag kommer, samt Gnistan. Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd November 27, 2015 Dela Inlagd November 27, 2015 Finns ett visst hopp att jag o smala sussi dyker upp. BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 27, 2015 Dela Inlagd November 27, 2015 Möjligtvis att man ramlar in om de blir alldeles för kallt i svedala Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 27, 2015 Dela Inlagd November 27, 2015 5-6 timmars bilresa. Men inte omöjligt att jag dyker upp trots det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 27, 2015 Dela Inlagd November 27, 2015 Fan va sugen man är men allt pekar emot mig.......Kass ekonomi och ny arbetsgivare gör inte saken bättre......Var så jäkla kul förra året........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 27, 2015 Dela Inlagd November 27, 2015 Fan va sugen man är men allt pekar emot mig.......Kass ekonomi och ny arbetsgivare gör inte saken bättre......Var så jäkla kul förra året...........sälj båten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 27, 2015 Dela Inlagd November 27, 2015 sälj båten He he he, den är så kass å gammal så jag får skänka bort den om jag skall bli av med eländet........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 27, 2015 Dela Inlagd November 27, 2015 He he he, den är så kass å gammal så jag får skänka bort den om jag skall bli av med eländet........ Du som sa till mig att den var värd 15,8 miljoner Om man hittade rätt köpare “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd November 28, 2015 Trådstartare Dela Inlagd November 28, 2015 Anmälningslistan till årets Pool Party:Gorocco med familjBaaLeifenMaitan och KhanPiloten66RagsonLuke the DrifterVirrpannan & GnistanSmåland & Sussie Kanske dyker upp:Borgmästarens sonNicholas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 28, 2015 Dela Inlagd November 28, 2015 Du kan nog räkna med onsdagsklubben, c,a 10 st icke MPR gubbar! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 28, 2015 Dela Inlagd November 28, 2015 Du som sa till mig att den var värd 15,8 miljoner Om man hittade rätt köpare Tyckte jag hörde det också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd November 28, 2015 Dela Inlagd November 28, 2015 Thai-Ola med regering dyker oxså upp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 28, 2015 Dela Inlagd November 28, 2015 Thai-Ola med regering dyker oxså upp Är det löven och apa romsson så dränk dom hi hi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu