Jump to content
IGNORERAD

Snok - 26-årsrepris imorgon?


frogfish

Recommended Posts

26 år sen. I samma stad, mot samma lag. Kan vi hoppas på samma vinnare:big_smile:?

 

En liten aptitretare......

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 41
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • GreenValley

    11

  • möljis

    7

  • Soengsang

    5

  • Sam sip sam

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag hoppas snoka fixar detta,men tyvärr så tror jag dom faller på målsnöret. Skit att dom har just MFF i sista. Men hoppas verkligen att dom fixar det.Själv håller jag på DIF,den rödvita varianten ,och likt Norrköping är det ett lag med mycket traditioner som förtjänar framgång :good:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hoppas snoka fixar detta,men tyvärr så tror jag dom faller på målsnöret. Skit att dom har just MFF i sista. Men hoppas verkligen att dom fixar det.Själv håller jag på DIF,den rödvita varianten ,och likt Norrköping är det ett lag med mycket traditioner som förtjänar framgång :good:

Vi slog dem på Parken i somras (3-1), så omöjligt är det inte. Sen tror jag (eller hoppas iaf) att MFF är halvvägs till Ukraina i tankarna, plus att de inte är några stora beundrare av Blåvitt.

2-4 blir det:big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man bor eller befinner sig i Stockholm och vill se matchen tillsammans med en massa andra Snokar så beger man sig till O´Learys i Gamla Stan. Vi kommer att vara många även om  ett antal av stamgästerna ser matchen på plats i Malmö.

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi slog dem på Parken i somras (3-1), så omöjligt är det inte. Sen tror jag (eller hoppas iaf) att MFF är halvvägs till Ukraina i tankarna, plus att de inte är några stora beundrare av Blåvitt.

2-4 blir det:big_smile:

Den ena av två matcher jag sett live på Nya Parken denna säsong.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom igen malmö....det här tar ni :clapping:

Måste vara jobbigt för kopiorna att inte kunna vinna guldet på egen hand ;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oavsett hur det går i dag så ska alla i IFK Norrköping, ingen nämnd ingen glömd, vara oerhört stolta över vad de åstadkommit denna säsong.

 

Vi är vitblåa Peking

Forza Norrköping

Vi står alltid upp för er

Peking allé allé

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man bor eller befinner sig i Stockholm och vill se matchen tillsammans med en massa andra Snokar så beger man sig till O´Learys i Gamla Stan. Vi kommer att vara många även om  ett antal av stamgästerna ser matchen på plats i Malmö.

 

 

 

Om det blir guld var firar ni då på samma ställe

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, hoppas verkligen att Norrköping vinner idag! Och sen spelar snoka om U21 guldet på onsdag också.

Det här har varit en kanonsäsong, alla i klubben ska ta åt sig av alla lovord.

IFK är en riktig talangfabrik, tack vare att vi nu har duktiga ledare.
Och vinner vi idag, så ska jag påminna er alla om, att jag i våras, i tråden silly season, tippade Norrköping
som etta. Var det nån mer än jag som trodde på det då....;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det blir guld var firar ni då på samma ställe

Det finns ingen plan vad jag vet.

Kanske blir det på Östgötakällaren  eller New Peking City. :lol:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Det finns ingen plan vad jag vet.

Kanske blir det på Östgötakällaren  eller New Peking City. :lol:

 

Lägg in här så kommer jag in och tar en bira och kollar firandet och få lyssna på glada östgötar med östgötadialekt

Link to comment
Dela på andra sajter

Lägg in här så kommer jag in och tar en bira och kollar firandet och få lyssna på glada östgötar med östgötadialekt

Hur säger en östgöte Fantomen?

Fantåååååååååmen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Och hur tycker ni att jag ska fira om vi vinner? Frun är uppe vid huset i Buri ram.....

Och jag är i condot i Pattaya...

tycker du ska se matchen på two lions och så hälsar du råttorna från mig ha ha 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kör vi....vpn is da shit.

54f4bf05bf21931093092862abd29e0a.jpg

Telegraferat från byhåla med tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

SER BRA UT NU FÖR PEKING

Det rullar snokas väg!

Men hur jävla dum är Rosenberg som tar en utvisning efter 5 minuter, den var ju solklar också??????

Telegraferat från byhåla med tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...