leifen Inlagd Oktober 12, 2015 Dela Inlagd Oktober 12, 2015 En ny fiskecamp är öppnad ca 40km utanför staden Korat. Väg 226 mot Buriram och nära Phimai. Ett exklusivare fiske med arter på + 100kg. Finns rum i olika prisklasser. Bara fiske från 2500b för en dag, med boende från 4000b dag. Ska själv fiska där några gånger i vinter. Ägarparet är trevliga som jag känner från stenbordsträffarna i Hua Thale. http://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.andi-mos-fishing-park.com%2Fpage%2Fresort&h=zAQHXSQhZ&s=1 Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Oktober 12, 2015 Dela Inlagd Oktober 12, 2015 Spännande, Ska kolla upp det i december!//S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 23, 2015 Trådstartare Dela Inlagd November 23, 2015 Stället är bra, efter jag provfiskat en 3/4 dag. Arapaina på +50kg som topp. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 23, 2015 Dela Inlagd November 23, 2015 Är det stället du nämnde förut, du ska åka dit med @fiskarn ? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 23, 2015 Trådstartare Dela Inlagd November 23, 2015 Är det stället du nämnde förut, du ska åka dit med @fiskarn ?Det var meningen så, men ändrade planer.Får hoppas att hitta någon annan som kan följa med då man redan betalt ett förskott och bokning är kvar. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 23, 2015 Dela Inlagd November 23, 2015 Det var meningen så, men ändrade planer.Får hoppas att hitta någon annan som kan följa med då man redan betalt ett förskott och bokning är kvar.Åfan rätt dyrt va?Synd att jag inte är där då, för fisket såg roligt ut. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd December 5, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 5, 2015 Har nu kommit åter från ett fiske som var mycket bra, men började struligt då vi kom iväg sent och fisket inte var igång förrän kl. 14.30 på fredagen. Dock lyckdes jag bra innan jag slutade vid 20.00 tiden för mitt egen badtunneäventyr med tiraken. Lördag blev rörig då de två assisterande thaigrabbarna aldrig kom som avtalat, så vi kunde inte hantera två stora Arapainor på två man och ta bilder. Sen ville damen hem och för att bjuda sin pappa ut på mat så vi la av i halvtid. Fem Arapaina i vikter 35 till +50kg, fem Aligator Gar på 10 - 15kg , fyra Redtail Catfish 15 -20kg, en Black Pacu, en vanlig Pacu, en Red Pacu och en Wallago. Stället är värt ett besök för den som vill ha kvalité i både fiske, mat och boende till ett för klassen rimligt pris. Dock kostar det en slant. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 5, 2015 Dela Inlagd December 5, 2015 Har nu kommit åter från ett fiske som var mycket bra, men började struligt då vi kom iväg sent och fisket inte var igång förrän kl. 14.30 på fredagen. Dock lyckdes jag bra innan jag slutade vid 20.00 tiden för mitt egen badtunneäventyr med tiraken. Lördag blev rörig då de två assisterande thaigrabbarna aldrig kom som avtalat, så vi kunde inte hantera två stora Arapainor på två man och ta bilder. Sen ville damen hem och för att bjuda sin pappa ut på mat så vi la av i halvtid. Fem Arapaina i vikter 35 till +50kg, fem Aligator Gar på 10 - 15kg , fyra Redtail Catfish 15 -20kg, en Black Pacu, en vanlig Pacu, en Red Pacu och en Wallago. Stället är värt ett besök för den som vill ha kvalité i både fiske, mat och boende till ett för klassen rimligt pris. Dock kostar det en slant. Var försiktiga med glas i poolen ,inget kul att få glassplitter i fötterna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd December 5, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 5, 2015 Var försiktiga med glas i poolen ,inget kul att få glassplitter i fötterna Inte så romantiskt i plastmuggar Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 5, 2015 Dela Inlagd December 5, 2015 Denna resa är jag söderut , Men i jan feb kan jag tänka mig o testa .. Pm ar dig senare Leif om var ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 5, 2015 Dela Inlagd December 5, 2015 Inte så romantiskt i plastmuggar inte glassplitter i fötterna heller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 5, 2015 Dela Inlagd December 5, 2015 inte glassplitter i fötterna heller för inte att tala om på andra "romantiska" ställen? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.