leifen Inlagd Oktober 13, 2015 Dela Inlagd Oktober 13, 2015 Du e så bahtmedveten så du tar det billigaste du hittar ändå. Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk Jag åker First class Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peterfisk7 Inlagd Oktober 13, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 13, 2015 Jag såg i tidigare inlägg att det skall gå bussar direkt från suvan till korat. Det inlägget handlade oxå om flyg till korat?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 13, 2015 Dela Inlagd Oktober 13, 2015 Du e så bahtmedveten så du tar det billigaste du hittar ändå. Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk Mr. Bahtman hi hi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 13, 2015 Dela Inlagd Oktober 13, 2015 (ändrad) Jag såg i tidigare inlägg att det skall gå bussar direkt från suvan till korat. Det inlägget handlade oxå om flyg till korat?? Inget flyg alls i nuläget, planerna nerlagda. (Kan Air) Vilket bussbolag? Linje 825 till Nong Khai kl.21.00 går att åka med. Ändrades Oktober 13, 2015 av leifen Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peterfisk7 Inlagd Oktober 13, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 13, 2015 Vet ej vilket bussbolag men det vanligaste,kommer ej ihåg vad dom heter men har åkt med dom till korat i 31år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 13, 2015 Dela Inlagd Oktober 13, 2015 Vet ej vilket bussbolag men det vanligaste,kommer ej ihåg vad dom heter men har åkt med dom till korat i 31år Vanligaste är nog The Transport Co som kör på hela Thailand. Finns på internet. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 13, 2015 Dela Inlagd Oktober 13, 2015 Finns faktiskt ett alternativ med bus, som jag inte rekommenderar när man har bagage. Public Van från plan 1, gate 1 & 8 till Rangsit linje 554, 555 och 559. Framme i Rangsit byter man till minivan till Korat. Trångt, obekvämt och nervöst. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu