Sophon Inlagd Oktober 12, 2015 Dela Inlagd Oktober 12, 2015 Hejsan! Vi skulle vilja ha kontakt med bra och pålitlig fraktbolag i Thailand. För flygfrakt samt container frakt från Bangkok till Göteborg. Är det någon medlem här i forumet som kan hjälpa mig? Tack Mvh Sophon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 12, 2015 Dela Inlagd Oktober 12, 2015 Hejsan! Vi skulle vilja ha kontakt med bra och pålitlig fraktbolag i Thailand. För flygfrakt samt container frakt från Bangkok till Göteborg. Är det någon medlem här i forumet som kan hjälpa mig? Tack Mvh Sophon uncen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Oktober 13, 2015 Dela Inlagd Oktober 13, 2015 uncen http://www.maipenrai.se/forum/profile/7974-uncen/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Oktober 13, 2015 Dela Inlagd Oktober 13, 2015 Hejsan! Vi skulle vilja ha kontakt med bra och pålitlig fraktbolag i Thailand. För flygfrakt samt container frakt från Bangkok till Göteborg. Är det någon medlem här i forumet som kan hjälpa mig? Tack Mvh Sophon Skicka mig ett PM med vad du behöver hjälp med! Har kontakt med både Svensk speditör och hans agent i Bangkok. Vi har fraktat en hel del mellan BKK o GBG! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.