L64 Inlagd Oktober 9, 2015 Dela Inlagd Oktober 9, 2015 Har ni nån son/dotter eller nåt som läser på högskola som vill jobba lite extra så KANSKE det går att ordna lite extrajobb Lagerarbete med truckkörning Krav: körkort för bil Truckkort önskvärt men finns det inte så kan företaget stå för kostnaderna o lösa ett sånt Det behövs nån form av studiebevis eller vad det heter... Helst inga virrepellar Kontakta mig via pm för mer info Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 9, 2015 Dela Inlagd Oktober 9, 2015 Har ni nån son/dotter eller nåt som läser på högskola som vill jobba lite extra så KANSKE det går att ordna lite extrajobb Lagerarbete med truckkörning Krav: körkort för bil Truckkort önskvärt men finns det inte så kan företaget stå för kostnaderna o lösa ett sånt Det behövs nån form av studiebevis eller vad det heter... Helst inga virrepellar Kontakta mig via pm för mer info Alla sätt att ragga är OK Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 9, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 9, 2015 Alla sätt att ragga är OK Det förstår jag att du tycker Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.