Sam sip sam Inlagd Januari 31, 2011 Dela Inlagd Januari 31, 2011 Bra därKenneth så ska en burgare se ut Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Januari 31, 2011 Dela Inlagd Januari 31, 2011 Hemgjord 200 grammare i pitabröd Den var rejäl den Kenneth. Nästan så man började dregla Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 31, 2011 Dela Inlagd Januari 31, 2011 Frugan hade lagat mat idag.. snäll som man är så slickande man tallriken ren... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Januari 31, 2011 Dela Inlagd Januari 31, 2011 - Moo Tod (Grillad gris) STJP! Vill du ha grillad gris så får det bli Moo Yang Moo Tod=friterad Hej Conservator, Ja, vad vet jag.. Jag bara äter. Ha en go dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 1, 2011 Dela Inlagd Februari 1, 2011 Lyxade till det och käkade mat från BTT favorit hak 7/11. 35 Bath, Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Februari 1, 2011 Dela Inlagd Februari 1, 2011 Hej Conservator, Ja, vad vet jag.. Jag bara äter. Ha en go dag! Det såg ju väldigt gott ut så jag hade inte tvekat att hugga in ! Ha en bra dag själv också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 1, 2011 Dela Inlagd Februari 1, 2011 Jag håller på att ta konsekvenserna efter ett alltför vidlyftigt leverne i ca 2 månader så lunchen idag bestod av 3 scrambeled eggs med skinka... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 1, 2011 Dela Inlagd Februari 1, 2011 Ni som sitter i fattiga byar,sukta efter detta,2rÖÖapölser,rostad lök,dansk senap och remuulade. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NHC Inlagd Februari 1, 2011 Dela Inlagd Februari 1, 2011 Siambylla.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 1, 2011 Dela Inlagd Februari 1, 2011 Frugan wookade ihop ... jag slevade i mig... Tigerräkor, curry, ägg, apelsin och purjolök "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 2, 2011 Dela Inlagd Februari 2, 2011 Mossan,Fassan fixa porkshop,potatis stekt paprika,lök och brunsås. Fan fick dricka rött,ville ha Chang som det blev efter ett glas rött. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 2, 2011 Dela Inlagd Februari 2, 2011 Natta mat Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 2, 2011 Dela Inlagd Februari 2, 2011 lite bättre bild. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Februari 2, 2011 Dela Inlagd Februari 2, 2011 äter numera thaimat varje dag lol Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 2, 2011 Dela Inlagd Februari 2, 2011 Jordnötsbågar och en is kall CHANG. Nästan Live 2 min sen Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Februari 2, 2011 Dela Inlagd Februari 2, 2011 Igår åt jag en riktigt god panaeng med ris och ett stekt ägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 3, 2011 Dela Inlagd Februari 3, 2011 2våfflor med syltetöy i oslo Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nikkala Inlagd Februari 3, 2011 Dela Inlagd Februari 3, 2011 Herregud vilken barnportion det där är ju bara kaffebröd. En vuxen karl måste ha rejält med mat. huvet ner i sanden och rumpan upp i skyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 3, 2011 Dela Inlagd Februari 3, 2011 Det var frukosten om 20 min blir det lunch Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 3, 2011 Dela Inlagd Februari 3, 2011 Paprikafylld köttfärslimpa Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bofinken Inlagd Februari 3, 2011 Dela Inlagd Februari 3, 2011 Spytt i panna med ägg med egna inlagda rödbetor o saltgurka, lagad på gammal hederlig dammig Thailändsk gaaasspis Paddan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 3, 2011 Dela Inlagd Februari 3, 2011 En macka med halverade pannbiffar å gurkmix.......Inte vinner man kockSM med dem men gott var det och till detta ett glas kall mjölk “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 4, 2011 Dela Inlagd Februari 4, 2011 Ny bakade baguett,krabbsallad,sallad,tomat.skinka och paprika. Mumma Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 4, 2011 Dela Inlagd Februari 4, 2011 En Patentmacka med lite rester från igår strimlad biff,broccoli,bambu,vitlök! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 4, 2011 Dela Inlagd Februari 4, 2011 En macka med halverade pannbiffar å gurkmix.......Inte vinner man kockSM med dem men gott var det och till detta ett glas kall mjölk Rätt på duken va du så hungrig BANTAR ENIS ELLER När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu