Stoneys Inlagd Januari 28, 2011 Dela Inlagd Januari 28, 2011 Fläskfile. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 Fläsk bit pommes 50 Bath,cola light burk 13 B.Skippade gratis vattnet.Lotus. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DukeNukem Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 Frukost: kyckling burgare och pommes med två koppar svart kaffe. En bra start på dagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 Hej! Dagens middag i stugan i utkanten av Bangkok. - Vad finnes i denna? Givetvis Sticky Rice eller som man skriver på Thai ข้าวเหนียว - Nam Jim (Chilli, Vitlök, Lime and NamPlaa) - Moo Tod (Grillad gris) - Hoi eller som man skriver på Thai หอย (Musslor) Ha en god dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 En macka med skinka kokt ägg och kavlis kräftost. Göörr gött. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 He he he.. Frugan kom med lite tilltugg efter middagen.. - Parmaskinka. - Oliver. - En stor välkyld LEO (dvs Världens bästa öl) Ha en gör go lördagskväll! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 Iofs inte ikväll, men gott är det Mango med sticky rice och kokossås. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 Jag saknar bilder på crepes eller blev det bara pankaka av alltihop "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 Morgondagens käk Klubbor till barnen å mig Höna till frugan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 (ändrad) Tänk att den här lilla baracken kan göra så bra mat : http://gastrogate.co...taurang/mayom1/ !! Bidde 5 rätter: Som Tam Thai Laab Moo Kyckling med cashewnötter Vårrullar Khao Pat Gai.. Summa 355 sek. Så det räcker till lunch imorgon också .. /mvh Ändrades Januari 29, 2011 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 (ändrad) Tänk att den här lilla baracken kan göra så bra mat : http://gastrogate.co...taurang/mayom1/ !! Bidde 5 rätter: Som Tam Thai Laab Moo Kyckling med cashewnötter Vårrullar Khao Pat Gai.. Summa 355 sek. Så det räcker till lunch imorgon också .. /mvh Hade dom bara thaislafs ,ingen pytt i panna??? 2010-12-21 av Kingen Jag har handlat på Ma-Yom Odengatan (i folkmun "Christhai" efter gatuköket "Chrisgrill" som hade kiosken före dessa thailändare) cirka hundra gånger så jag har ett visst underlag när jag betygsätter denna snabbmatskiosk. Majoriteten av inköpen har varit 1K, 2K eller 19K men jag har även prövat bl.a. 4K, 5K, 6R, 20K, 21K och 23K samt ett antal av dessa med andra köttsorter. Generellt så är kvaliteten ok, men precis som med många budgetmatställen som inte är stora kedjor så är den också mycket varierande. Ibland är kycklingen seg, nudlarna flottiga, limeklyftan mosad eller köttet i lönndom utblandad med tofu för att spara på det dyra. Dock kan man om man har tur få en god måltid för 69kr, vilket är synnerligen ovanligt i Stockholm. Totalbetyget blir alltså medelmåttigt, men höjs till 3 stjärnor p.g.a. det låga priset (som i.o.f.s. lär bero på skattefusk eftersom kiosken inte accepterar kortbetalning). Ändrades Januari 29, 2011 av LeifArne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 Fläskarré från Grekiskt kolgrill. Med pommes. Ugh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lappen1 Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 Radhus BIFF Blodpudding Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 Nej Nu blir det lite fransk bondost från http://www.atavola.se/ och en mineralvatten och dags för nästa DVD. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Januari 29, 2011 Dela Inlagd Januari 29, 2011 Två skivor barkis, lätta, kokt skinka samt stark senap. Även kallad nattmacka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 30, 2011 Dela Inlagd Januari 30, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 30, 2011 Dela Inlagd Januari 30, 2011 Husman med leverpastej&gurka,krabbsallad & bulle + husman & krabbsallad och bulle med ost paprika. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 30, 2011 Dela Inlagd Januari 30, 2011 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Januari 31, 2011 Dela Inlagd Januari 31, 2011 Hej, Idag lagade frugan farangmat Det blev: - Pasta Cabonara. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 31, 2011 Dela Inlagd Januari 31, 2011 Stekt palt med en klick smör. Hann f-n inte med att ta ett foto, solly Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 31, 2011 Dela Inlagd Januari 31, 2011 Lat efter ett par bira på dagen i gott sällskap så det blev bara en uppvärmd paneang från seven. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Januari 31, 2011 Dela Inlagd Januari 31, 2011 Stekt palt med en klick smör. Hann f-n inte med att ta ett foto, solly Fritz.. Fritz lägg av f-n jag ville se en bild på detta.(det som är så gött) Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Januari 31, 2011 Dela Inlagd Januari 31, 2011 - Moo Tod (Grillad gris) STJP! Vill du ha grillad gris så får det bli Moo Yang Moo Tod=friterad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 31, 2011 Dela Inlagd Januari 31, 2011 Hade dom bara thaislafs ,ingen pytt i panna??? 2010-12-21 av Kingen Jag har handlat på Ma-Yom Odengatan (i folkmun "Christhai" efter gatuköket "Chrisgrill" som hade kiosken före dessa thailändare) cirka hundra gånger så jag har ett visst underlag när jag betygsätter denna snabbmatskiosk. Majoriteten av inköpen har varit 1K, 2K eller 19K men jag har även prövat bl.a. 4K, 5K, 6R, 20K, 21K och 23K samt ett antal av dessa med andra köttsorter. Generellt så är kvaliteten ok, men precis som med många budgetmatställen som inte är stora kedjor så är den också mycket varierande. Ibland är kycklingen seg, nudlarna flottiga, limeklyftan mosad eller köttet i lönndom utblandad med tofu för att spara på det dyra. Dock kan man om man har tur få en god måltid för 69kr, vilket är synnerligen ovanligt i Stockholm. Totalbetyget blir alltså medelmåttigt, men höjs till 3 stjärnor p.g.a. det låga priset (som i.o.f.s. lär bero på skattefusk eftersom kiosken inte accepterar kortbetalning). Man ska inte lita på recensioner från personer som käkar siffror istället för mat. Kolla på senaste recensionen istället. Den grabben verkar ha koll!! http://gastrogate.com/restaurang/mayom1/page/99 /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 31, 2011 Dela Inlagd Januari 31, 2011 Hemgjord 200 grammare i pitabröd “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu