Sam sip sam Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 (ändrad) Fäskpannkaka till medda mums mums Ändrades Januari 8, 2011 av LeifArne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 9, 2011 Dela Inlagd Januari 9, 2011 Hemlagad blue Hawai "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 9, 2011 Dela Inlagd Januari 9, 2011 Inte idag kanske...Men i våras, 3oog Sirloinsteak med pepparsås och potatisgratäng på Big Horn steakhouse Pattaya... Det går inte att beskriva hur mycket jag längtar dit. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 10, 2011 Dela Inlagd Januari 10, 2011 (ändrad) det blev smaskens Strimmlad ryggbiff som fått puttra ihop med lök, torkade aprikoser, creme frasie och grädde. på toppen färsk sparris lindad med Jamon Serrano. Till detta färsk Peppardelle. Ändrades Januari 10, 2011 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 Souvas Renklämma (Renkött,Älg,Hjort) köttet inköpt på plats i Kiruna, dock ej av mig. Tunnbröd, philadelphiaost, rå gul lök, souvas, riven pepparot, strimlad sallad. Tyvärr ingen bild då dom gick åt snabbare än kameran kom fram Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 Inte idag kanske...Men i våras, 3oog Sirloinsteak med pepparsås och potatisgratäng på Big Horn steakhouse Pattaya... Det går inte att beskriva hur mycket jag längtar dit. hAR DU VARIT DÄR ÄN VAR DET LIKA GOTT DENNA GÅNG,PASSA NÖTTERNA Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 Fisk till lunch Rasta nyängen Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 Fäskpannkaka till medda mums mums F-n nu kurrar det i magen och man blir nostalgisk. Det hade jag ofta med mig i matlådan när jag jobbade i skogen, uppstekt fläskpannkaka med en klick smör var en höjdare. Sen var man både lite snäll och elak och slängde ut några bitar som var lite för stora för lavskrikorna som var mer eller mindre halvtama. Att se nån ta tag i en bit, flaxa iväg 5-10 meter och sen störtlanda var en höjdare tyckte man då. Men dom gjorde en depå och kom tillbaka och hämtade mindre bitar som dom gömde under barken på andra träd för att spara till sämre tider. Dessvärre så glömde dom oftast bort var dom hade sina gömmor Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 Fisk till lunch Rasta nyängen Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Fisk här med Färskostfyllda torskfiléer på en bädd av grädd och "champagne" kokta rotfrukter och grönsaker /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Januari 13, 2011 Dela Inlagd Januari 13, 2011 En liten frukostmacka. En skiva grovt bröd................+ Kalles dillkaviar. + Edamerost.................+ Prosciutto Mmmmmmmmm Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 13, 2011 Dela Inlagd Januari 13, 2011 Leftovers Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 13, 2011 Dela Inlagd Januari 13, 2011 Gräddstuvad lever på götlunda värdshus blev det nu Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Januari 13, 2011 Dela Inlagd Januari 13, 2011 Enis snälla gör en go nattmacka med bild så man kan drömma sig bort..... Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 13, 2011 Dela Inlagd Januari 13, 2011 Enis snälla gör en go nattmacka med bild så man kan drömma sig bort..... Maitan. Your wish is my command Efter detta så sover man gött "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Januari 13, 2011 Dela Inlagd Januari 13, 2011 du kan detta med mat Enis. #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Januari 14, 2011 Dela Inlagd Januari 14, 2011 Your wish is my command Efter detta så sover man gött Tack Enis det satt fint nu här på morgonen. karman kommer senare. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 14, 2011 Dela Inlagd Januari 14, 2011 Köttfärslimpa på nyängs rasta Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Kaniballunch, åt upp min dotter "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 16, 2011 Dela Inlagd Januari 16, 2011 Ja idag var det söndag så då fick det bli ägg o bacon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Januari 16, 2011 Dela Inlagd Januari 16, 2011 Pizza Lusana på jobbet..så där bra.knäckebrödskanter.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 17, 2011 Dela Inlagd Januari 17, 2011 Här kommer dagens frukost. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 17, 2011 Dela Inlagd Januari 17, 2011 Åt hemma idag jag och sambon.Gäller att ha godsaker med sig när man reser. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
godbit Inlagd Januari 17, 2011 Dela Inlagd Januari 17, 2011 MAMA Jan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 17, 2011 Dela Inlagd Januari 17, 2011 Falukorvsmacka hos Mait te frukost. Kanongott och näringsriktigt.hehe nu står jag mej till Korat.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Januari 17, 2011 Dela Inlagd Januari 17, 2011 Nudlar och nått liknande biff o naturligtvis en chang super gott För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu