Odin Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 Sluta för f-n jag e tokhungrig... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 Ett litet minijulbord. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MooDaeng Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 En Big Mack & Co. och en dubbel Cheeseburger vid MBK! Senare Brocclimos och en morot och fläskfile i grönmögelsås, gjord på Kokusmjölk! En riktig smakupplevelse! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 Ett litet minijulbord. Lappen f-n vad gött. Ingen karma kvar sorry.Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 Ingen fara Ja det var väldigt gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 Testa någon gång att göra varianten av den som heter "Johnsons Frestelse" Det sägs att den härstammar från President Lyndon B Johnson som var i Sverige och fick äta "Janssons Frestelse" och tyckte om det väldigt mycket Han fick med sig receptet hem men en dag testade han att ändra lite på det Byt ut anjovis mot strimlat lövbiff helt enkelt och strax innan den är färdig häller du lite whisky över den i ugnen Jag har testat och det är faktiskt kanongott. Finns säkert andra köttsorter du har som passar bra också. Jag tror tametusan att jag ska prova detta fast med strimlad Rådjursstek. Återkommer om hur det smakade.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 Jag tror tametusan att jag ska prova detta fast med strimlad Rådjursstek. Återkommer om hur det smakade.. Låter inte dumt Krydda gärna lite med riven svartpeppar också ovanpå Se till att den blir riktigt krämig bara Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hoggarn Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 rå ti en thaipannkaka frugan har lagat. Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 idi*tiskt att jag inte tog bilder på julafton men jag hade kompisar på besök och glömde totalt bort MPR för första gången det här året. Vi ville äta allt smaskens man borde äta på julafton och köpte därför mat för 2500 spänn tillsammans. Snacka om att överdriva... vi var 4 pers.. varav två (våra thailändska bättre halvor) inte åt speciellt mycket julmat. Så... när vi hade smällt i oss vår 1.5 kg egengravade lax och 800 grams rökta lax i små bitar med mozarella, röd kaviar och mynta (asgott), onsalakorvar, provsmakat alla sillsorter och gubbröror, romsåser och annat och toppat med Prosciutto & Cambozola, och smällt i oss ett antal ugnsbakade kronärtskocksbottnar gratinerade med västerbottenost - så var vi så uppsvällda och dästa att det inte gick att få i sig någon julskinka, prinskorv eller köttbullar. Eller vörtbröd med smarrig juledamer, eller bullar, eller... eller... Först nu två dagar senare bestämde jag mig för att smaka prinskorven tillsammans med lite andra rester. Och den var ju god. synd att plusen va slut buzzen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 (ändrad) Flaggans korvstråganoff med torkad lök. hem leverans. kör dom till bangsary Ändrades December 28, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 29, 2010 Dela Inlagd December 29, 2010 kör dom till bangsary Clirre det är bara lära tanten var flaggan ligger,Rostad lök får du själv ståför.Finns på Freindship för 175 bath,Netto 6,50 Kr. Flaggan har godmat hoppas Deng kör på och det går ihop för henne. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 29, 2010 Dela Inlagd December 29, 2010 Ny leverans idag,Pannbiff,mos lingon torkad lök. Lyxa till det med en skiva knäckebröd,Husman. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rydal4 Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 hej, frugan har lagat lite nyårs mat, hungrig som en varg nu, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 Nyårstårtan på g ska ju hem till ett födelsdagsbarn i kväll så då får det bli jordgubbstårta grädden lägger vi på lite senare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 1, 2011 Dela Inlagd Januari 1, 2011 Detta blev gårdagens måltid.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hakuna matata Inlagd Januari 1, 2011 Dela Inlagd Januari 1, 2011 Åt nudlar med fläskkött och redskapet var en sked Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 2, 2011 Dela Inlagd Januari 2, 2011 pat kah pao juleskinka... igen Fick en stor en av en vän, och efter att jag var nöjd, så sa jag åt svärmor att använda den till matlagning. Efter att första försöket blev lite för välsaltat (skinkan var saltad+ Fisksås eller nåt), så blev andra och tredje omgångarna riktigt goda! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 2, 2011 Dela Inlagd Januari 2, 2011 Alvedon Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Januari 2, 2011 Dela Inlagd Januari 2, 2011 Alvedon Bilder Odin vi vill se bilder på maten... Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Januari 2, 2011 Dela Inlagd Januari 2, 2011 5 5 5 Håller med dig Maitan. Vi vill se Odin's piller på bild. Själv åt jag dillkota räkor, modell större Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 3, 2011 Dela Inlagd Januari 3, 2011 Årets första frukost på jobbet . Då bjöd jag på surströmming men tyvärr var det bara jag och en till som åt. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Januari 3, 2011 Dela Inlagd Januari 3, 2011 Årets första frukost på jobbet . Då bjöd jag på surströmming men tyvärr var det bara jag och en till som åt. //Broskan Härligt Broskan. Ta mere en burk och kom hem till mig. Bättre än dillkokt räka /Keithan Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 3, 2011 Dela Inlagd Januari 3, 2011 En kall potatis med stark senap och spagetti med ketchup, det var det som fanns hemma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 3, 2011 Dela Inlagd Januari 3, 2011 (ändrad) En kall potatis med stark senap och spagetti med ketchup, det var det som fanns hemma. Åhh en drömmiddag här blev det efter att ha konsulterat medicinmannen Alvedon, Cortisontabletter och MCDonalds... Ändrades Januari 3, 2011 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 3, 2011 Dela Inlagd Januari 3, 2011 Åhh en drömmiddag här blev det efter att ha konsulterat medicinmannen Alvedon, Cortisontabletter och MCDonalds... Alvedon c-vitamin och treo ska det vara,och vips så är du frisk Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu