Enis Inlagd Juli 15, 2009 Dela Inlagd Juli 15, 2009 Skivad grisröv till lunch "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Juli 15, 2009 Dela Inlagd Juli 15, 2009 kaoo patt moo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 15, 2009 Dela Inlagd Juli 15, 2009 Quote Låter gott. Nja... sådär Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 15, 2009 Dela Inlagd Juli 15, 2009 Persisk gryta med lammkött, linser, torkad lime, mynta och till det basmatiris. Arroy, mak mak mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juli 16, 2009 Dela Inlagd Juli 16, 2009 Mussli med filmjölk + banan 1 Cappuchino (dubbel) 1 tablett vitamin D 1 tablett kostillskott 55+ 1 tablett Omega3 (extra forte) 1 Espresso (enkel) 1 smörgås med pålägg (korv) 1 Äpple 2 Nektariner 1 Morot 1 liter vatten (Loka) //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 16, 2009 Dela Inlagd Juli 16, 2009 Hittills har jag fått i mig två råa ägg, plus lite mjölk för att hjälpa till med konsistensen och smaken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 16, 2009 Dela Inlagd Juli 16, 2009 Huga När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaimahal Inlagd Juli 21, 2009 Dela Inlagd Juli 21, 2009 Idag har jag ätit färsk hönökaka med ingefärsmarmelad och kaffe med mjölk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
axolotl Inlagd Juli 21, 2009 Dela Inlagd Juli 21, 2009 Idag blev det Gai Pad Kaprao. Gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 21, 2009 Dela Inlagd Juli 21, 2009 I dag blev det lite Hoi Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 21, 2009 Dela Inlagd Juli 21, 2009 Ugnsstekt falukorv med tillbehör Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Juli 21, 2009 Dela Inlagd Juli 21, 2009 En hederlig Tunnbrödsrulle med räksallad http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juli 21, 2009 Dela Inlagd Juli 21, 2009 Snart ska jag äta kvällsmat. Det blir en påse YumYum moo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Crepe idag med olika fylningar... trattisar, smör, mjölk, grädde och chinasoja som fick koka ihop o sparris med en röra bestående av skinka, cayenpeppar, ädelost och creme fraise... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Cordon Bleu, 7 minuter i micron från Findus. member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Råstekt potatis,smörstekta nyplockade kantareller samt 2 hamburgare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Förrätt,skaldjurssoppa varmrätt,lasagne a la trotisse,kaffe och kaka=dagens på lunchhaket a 75 spänn Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Tuborg och Spendrups Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Torsk "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Mums Till förätt; ceasarsallad till huvudrätt; oxfilé från Uruguay 139kr/Kg på willys frusen (fementerad rutten )klyftpotatis bearnesås. Till efterrätt chockladpudding med pistaschnötter och grädde. Ännu ett bidrag till guide michelin? Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Kebab-tallrik med pommes och alla tillbehör samt en stor cocacola på Sibylla. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannegbg Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 hej pataj tät mvh jannegbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Hejsan. Jag valde att, på min frus första födelsedag i Sverige, bjuda henne på svenska kräftor... ///Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Glass å pannkakor med lingongrädde "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 En smal me brö. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu