Chrille Columbus Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 lite rester av denna måltid Blodpudding med bacon. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Idag blev det fläskkotletter med sås och vinbärsgele från år 2006. Denna måltid togs med ett glas dunkvin.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Idag blev det fläskkotletter med sås och vinbärsgele från år 2006. Denna måltid togs med ett glas dunkvin.. FF Såg gott ut för å vara från 2006 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Såg gott ut för å vara från 2006 Det är ju rena mödommen, till skillnad med den jag är gift med.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 (ändrad) Idag blev det entrecote med hasselbackspotatis och sallad,till denna utsökta måltid inmundigades julmust salladen bestod av körsbärstomater,rukkolasallad,fetaost och röd lök en dressing på creme fraishe och vitlök.Heder till Mats som anrättade denna utsökta måltid Mvh Måne som mår bra nu Ändrades December 11, 2010 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Nyss hemkommen från julbord på Furuviks brygga. Riktigt gott. //Janne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Eftersom frugan är på julfest så får man ju passa på att göra något enkelt, totalt utan grönsaker! Det blev lite Thainötter med pilsner som förrätt - klyftpotatis och fläskfile a lá franska örter till varmrätt - samt litchijelly till efterrätt! Mumsfilibabba! Skål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Samman här det får bli en Nu väntar vi me spänning på gävlegourmeten då får du vänta. åt frukost på böljan den blå .. samt lite senare funderade jag om jag skulle svänga åt vänster och hälsa på clirre men jag svängde åt höger och åkte hemmåt istället. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 Perkele ja ja den som väntar på nåt gott hoppas det blev en trevlig Finlandstur När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 Kokade en härlig soppa på förra årets lutfisksrester. Mätte Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 Omelett med ost och "Paramaskinka" SMARRIGT Lite pilsner till och en klar ! Lasse Stefanz i iPad'en. En bok på lut. Kom att tänka på Lars60's signatur " Vi har det iaf ganska bra! " Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 (ändrad) Dagens söndagsmiddag hemma i Min Buri. Idag blev det revbensspljäll tillagad av min älskade hustru - Revbensspjäll (Marinerade i Kokosmjölk, Ostronsås och Svensk Grillkrydda!) - Lite grönt. - Och givetvis Sticky Rice. - Ett glas vatten. PS. Eftersom vi inte har någon ungn, så har faktiskt frugan lyckas med att tillaga revbenen i micron!! 15 minuter på halv styrka och sedan 5 minuter på full styrka. Smakar ju precis som grillat! Nu så här på eftermiddagen efter maten så vad det att gå ut och sätta sig med en helt underbar LEO (Förövrigt Världens Bästa Öl) Smak & Doft: Gnistrande vacker ljusgul färg med stort vitt skum. Läckert maltig sötma med citrusaktiga humletoner och en mjuk avslutande aromatisk beska. Passar till: Passar perfekt till det heta köket med rätter från Thailand, Indien, Kina eller Mexico eller på egen hand som törstsläckare. Sträcker på benen lite och tittar på en växt, och bara njuter. Kolla där är ju en blomma till. Oppss.. Här är ju trädet som tappar bladen på vintern, går och kollar lite. Och uppe i trädet växer det ett par orkidéer. Nej nu går jag in och tar det lungt, alldeles för varmt ute. Ha en kanon go dag! Ändrades December 12, 2010 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 Kasslergratäng Ris & en läköl Obs 1!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 Kasslergratäng Ris & en läköl Obs 1!!! 555 svampen min vän du e underbar stjp lägger in görskarpa bilder så ser jag i nederkant svampen nu kommer nåt suddigt 5 nu får du skaffa en riktig kamera eller va händer har du för bråtom När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 555 svampen min vän du e underbar stjp lägger in görskarpa bilder så ser jag i nederkant svampen nu kommer nåt suddigt 5 nu får du skaffa en riktig kamera eller va händer har du för bråtom bara för att reta dig Vännen "sen ser mina ögon ut så idag innifrån" Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 simmigt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 Kasslergratäng Ris & en läköl Obs 1!!! Nej nu får du lägga av att dricka svart guld, eller är det fel på kameran. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 Dagens söndagsmiddag hemma i Min Buri. Idag blev det revbensspljäll tillagad av min älskade hustru - Revbensspjäll (Marinerade i Kokosmjölk, Ostronsås och Svensk Grillkrydda!) - Lite grönt. - Och givetvis Sticky Rice. - Ett glas vatten. PS. Eftersom vi inte har någon ungn, så har faktiskt frugan lyckas med att tillaga revbenen i micron!! 15 minuter på halv styrka och sedan 5 minuter på full styrka. Smakar ju precis som grillat! Nu så här på eftermiddagen efter maten så vad det att gå ut och sätta sig med en helt underbar LEO (Förövrigt Världens Bästa Öl) Smak & Doft: Gnistrande vacker ljusgul färg med stort vitt skum. Läckert maltig sötma med citrusaktiga humletoner och en mjuk avslutande aromatisk beska. Passar till: Passar perfekt till det heta köket med rätter från Thailand, Indien, Kina eller Mexico eller på egen hand som törstsläckare. Sträcker på benen lite och tittar på en växt, och bara njuter. Kolla där är ju en blomma till. Oppss.. Här är ju trädet som tappar bladen på vintern, går och kollar lite. Och uppe i trädet växer det ett par orkidéer. Nej nu går jag in och tar det lungt, alldeles för varmt ute. Ha en kanon go dag! Vackra bilder stjp8729. Vajert att du har så´n bra ölsmak. Det blir + i´kanten på den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 Korvstroganoff med ris idag. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 Restaurang Enis har gått ut i vild strejk för att få bättre villkor i hemmet ...så kockan fru enis fick göra ett handtag och bjöd på detta. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 12, 2010 Dela Inlagd December 12, 2010 (ändrad) Köttbullar å päramos Ändrades December 12, 2010 av LeifArne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 13, 2010 Dela Inlagd December 13, 2010 såg gott ut sam När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 13, 2010 Dela Inlagd December 13, 2010 Hej, Också idag blev det mat hemma, godast och bäst - Gai Pad Preaw Hwan (Sweet and Sour Sauce Fried with Chicken) - Ris. - Livets krydda, kallas även Prik Nam Plaa. - Ett glas vatten, beer LEO får vänta tills på fredag Jag bara älskar Prik Nam Plaa, därför denna hyllningsbild till "Livets krydda" Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu