stjp8729 Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Gott med en ledig dag i Thailand, så det blev frukost hemma idag Tom Yam Mix (räkor, gris och nöt) Ris Och lite grönt Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Gott med en ledig dag i Thailand, så det blev frukost hemma idag Tom Yam Mix (räkor, gris och nöt) Ris Och lite grönt Ha en bra dag! Ledig Stjp..här har man brassat över 15 pannbiffsmackor redan dags snart att ta ett Changhugg. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Ledig Stjp..här har man brassat över 15 pannbiffsmackor redan dags snart att ta ett Changhugg. Maitan. Gottegris Har bara en pool som jag aldrig använt.. Inget hav i sikte.. Men på fredag blir det att käka pannbiffsmacka igen Ha en go dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Gottegris Har bara en pool som jag aldrig använt.. Inget hav i sikte.. Men på fredag blir det att käka pannbiffsmacka igen Ha en go dag! Ja fredag syns vi igen gött...och många mer MPRe...kom från strandhugget nu så det blir att lägga ut några bilder där. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Krabba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Idag blev det en väldigt god pytt på Harrys här i Patong Var först nere på Victoria Guesthouse men dom hade ju höjt sina priser till finrestaurang-klass så det fick vara. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 (ändrad) Ikväll var det lättlagat, ta resterna av frugans överblivna från dagbarnen. In i micron med det. På med stekpannan fixa 2 ägg 4 minuter senare alltig klart att äta. Äta och man är mätt o belåten.. FF Ändrades December 10, 2010 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Ikväll var det lättlagat, ta resterna av frugans överblivna från dagbarnen. In i micron med det. På med stekpannan fixa 2 ägg 4 minuter senare alltig klart att äta. Äta och man är mätt o belåten.. FF VA??? Snor ni från de stackars barnen? Själv så fick det bli AW, lökringar, kyckligvingar, köttbullar, m.m. osså bärs förstås manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 VA??? Snor ni från de stackars barnen? Själv så fick det bli AW, lökringar, kyckligvingar, köttbullar, m.m. osså bärs förstås Om du är läskunnig Bibben, så åt vad som blev över. Men nästa gång ska jag skriva lite långsammare, så hinner du att läsa rätt.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Ja, gör det tack. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 KOKT TORSK,DILLSÅS,ÄGG OCH EN kALL mums fillibaba!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Idag blev det en väldigt god pytt på Harrys här i Patong Var först nere på Victoria Guesthouse men dom hade ju höjt sina priser till finrestaurang-klass så det fick vara. Mini portion FÖRÄTT??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Näringsriktig och vitaminrik farangmat idag 3 grillade frukostkorvar och klyftpotatis, med stark senap till förståss Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 JULBORD så det så PUTTE “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Idag blir det Svenne Falukorv & Stuvad Blomkål! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 (ändrad) God dag en härlig lördag, Var tvungen att jobba idag, men bara halva dagen så helt ok Tyvärr ganska kallt nu i Bangkok (33 grader) så bad tanten fixa lite värmande mat till lunch, så det blev: - Thai Beef Noodle soup, rykande varm och go eller som man säger i Thailand Gwaytio Nuea Nam. - Och ett glas vatten. Ha en go lördag! Ändrades December 11, 2010 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 --eller som man säger i Thailand Gwaytio Nuea Nam. Har märkt att alla äter "Guaytjiao". Ingen som gillar "Guaydjab"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Har börjat dagen men smarrig fruktsoppa BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Har märkt att alla äter "Guaytjiao". Ingen som gillar "Guaydjab"? Hej NoBuzz, Är det så man stavar? Inte lätt att skriva.. Nej, vi äter bara Guaytjiao Ha en go lördag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 icas köpekyckling med lite karebitar till-de en kall tt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Hej NoBuzz, Är det så man stavar? Inte lätt att skriva.. Nej, vi äter bara Guaytjiao Ha en go lördag! Hehe... vet inte heller hur man translittererar bäst. Inte alls lätt. Ha en go lördag du med! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Idag ville jag vara nyttigt så jag letade upp en burkfisk och lite tillbehör.. Styckade allt och slängde i en bytta... Rörde ihop lite olja och äggula till en sörja.. Och slängde upp på tallriken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Ser jäkligt gott ut Buzzen, tyvärr slut på +en, kommer ett imorgon.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Samman här det får bli en Nu väntar vi me spänning på gävlegourmeten När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu