tipsu Inlagd November 27, 2010 Dela Inlagd November 27, 2010 Ser OK ut - smaskens!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 Middag i LamNangrong Fläsk Färs Biffar Med Gräddsås Smak Satt Med Regency Och Kokt Potatis /////Bolme ser gott ut När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 Färsk pappardella med fläskfilé som göttat ihopsig med bananer, nötter samt grädde smaksat med fransk senap, chilipeppar och chilisås. varför krångla till det När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 varför krångla till det Det har du rätt i clirre Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 Jag fick i mig en toast med rå falukorv på, helt ok men ja tror Changen hjälpte till något. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 Jag fick i mig en toast med rå falukorv på, helt ok men ja tror Changen hjälpte till något. Maitan. F-n glömde bilden ni ser vad Changen kan göra med en. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 Efter senaste veckans misslyckanden med maten, och efter inspiration i tidigare inlägg, fick man gå "back to basic" och se om man iaf kunde fixa lite husman. Så det vart en krämig stroganoff med senap, grönsaksbuljong, lök, vitlök, tomat och spetsat med "prick pong". Till det lite kokt potatis, grönsaker och en strimmlad stekt champis. Och .. otroligt nog.. det vart jättegott. En "Primator Premium Dark" slank ner obehindrat till också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 Blev en amerikansk ko med frans potatiskaka i går idag blir det fläskfetta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 Idag vart det filippinsk mat "Pork Adobo" //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 Kvällsmackedags. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 Idag vart det filippinsk mat "Pork Adobo" //Broskan Ser ut som kalops fast med fläskött Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 (ändrad) Ser ut som kalops fast med fläskött Adobo är som kalops med vitlök och lite vinäger. Alltså väldigt nära varandra. Edit: Fast adobon görs tydligen med kyckling, fläsk eller annat valfritt protein. Ändrades November 28, 2010 av noBuzz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd November 28, 2010 Dela Inlagd November 28, 2010 Jag fick i mig en toast med rå falukorv på, helt ok men ja tror Changen hjälpte till något. Maitan. Låter jammi-jammi - länge sen sist det Jr kommer snart ner med hemlagad senap .smaskens.. En date kanske hehe En snabb kebab i ett moppekök mellan 2 möten är det lockande nu hemkommen en salami-macka öl å natti Avis ? - jag byter omg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 29, 2010 Dela Inlagd November 29, 2010 Idag blev det raggmunk med bacon o lingonsylt FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 30, 2010 Dela Inlagd November 30, 2010 Gör en maitan idag Pannbiff,lök,rårörda lingon & potäter Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 30, 2010 Dela Inlagd November 30, 2010 Hemlagade fiskpinnar med potatismos, smakade mumma FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 30, 2010 Dela Inlagd November 30, 2010 Idag blev det en varm och het Gulaschsoppa med en klick creme fraiche Passar bra i kylan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd November 30, 2010 Dela Inlagd November 30, 2010 Herr Buzz Idag var det nog en de sämsta provningarna i vår historia, men det finns ju folk som gillar dessa öl så inget ont om dem Det är ju fördelen med att prova öl i ordnade former, samt det blir inte så dyra misstag andra flaska till höger kostade 50 spänn och det var den inte värd Men roligt hade vi det Kenneth! Jag säger bara Westmalle trippel /Sarne Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 30, 2010 Dela Inlagd November 30, 2010 Först lite blandad mumma. Sedan hemmgjord suki på kvällen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 Kycklingbröst med en kanonsås o mycket chili a 100 bath För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefanl Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 Idag blev det en varm och het Gulaschsoppa med en klick creme fraiche Passar bra i kylan hårt bröd nått man saknar mycket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 hårt bröd nått man saknar mycket Häpp ! Var bor du ? Finns det inget "Villa Market" i närheten ? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 hårt bröd nått man saknar mycket Frukostfika knäckis med brännvinsost & röktjönssonkorv!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 Några stycken, kanske förmånga..Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 Äntligen hemlagad mat igen Tanten hade lite svårt att stå i en vecka, så det har blivit en salig röra med allt från Pizza, T-bone stek, Lammstek, osv.. Dagens middag hemma i Min Buri: - Chicken Curry (gul curry) - Ris. - Potatis. - Ett glas vatten Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu