Enis Inlagd November 25, 2010 Dela Inlagd November 25, 2010 "tömde på lagret"? Någon som känner en bra hjärnkirurg? HeHe ... tänkte först att du ölprovat slut och var på väg till återvinningen "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd November 25, 2010 Dela Inlagd November 25, 2010 Taggtråd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 25, 2010 Dela Inlagd November 25, 2010 Taggtråd Åt du taggtråd ? Då lär du få problem med lilla magen mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 25, 2010 Dela Inlagd November 25, 2010 Ja de river gott när hal sen e i olag När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd November 25, 2010 Dela Inlagd November 25, 2010 Helstekt cayennepepparkryddad mörad fläskytterfilé med en trattis och messmörssås. /Enis Du verkar vara en riktig gottegris me go mat och smarriga bilder DRÄGGEL Kikar på bilden och äter ris å kyckling Rättvist...som man raggar får man ligga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 25, 2010 Dela Inlagd November 25, 2010 Herr Buzz Idag var det nog en de sämsta provningarna i vår historia, men det finns ju folk som gillar dessa öl så inget ont om dem Det är ju fördelen med att prova öl i ordnade former, samt det blir inte så dyra misstag andra flaska till höger kostade 50 spänn och det var den inte värd Men roligt hade vi det “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 25, 2010 Dela Inlagd November 25, 2010 Normalt när vi har våra provningar så stannar de flesta kvar och dricker upp det som finns kvar, så icke denna gång De drog till O Connor´s istället “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 25, 2010 Dela Inlagd November 25, 2010 Normalt när vi har våra provningar så stannar de flesta kvar och dricker upp det som finns kvar, så icke denna gång De drog till O Connor´s istället Bjuder man på Hallon öl så måste man kanske vänta sej en viss decimering av trupperna mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 25, 2010 Dela Inlagd November 25, 2010 Håller med Hallonöl och Körsbärsöl är tame fan inte öl “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 25, 2010 Dela Inlagd November 25, 2010 Herr Buzz Idag var det nog en de sämsta provningarna i vår historia, men det finns ju folk som gillar dessa öl så inget ont om dem Det är ju fördelen med att prova öl i ordnade former, samt det blir inte så dyra misstag andra flaska till höger kostade 50 spänn och det var den inte värd Men roligt hade vi det Fruktöl.. har problem med sådan där östrogenhöjande fnitterdricka. Tycker att det är jobbigt när man druckit ett par flaskor och det börjar rycka i hängpattarna lagom tills att man hickar i falsett. Är egna medhavda backupflaskor tillåtna på ölprovarkvällarna? Och ingår hemkörning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bolme Inlagd November 26, 2010 Dela Inlagd November 26, 2010 Dagens Lunch I LamNangrong Nudelsuppe.... /////Bolme Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bolme Inlagd November 26, 2010 Dela Inlagd November 26, 2010 Middag i LamNangrong Fläsk Färs Biffar Med Gräddsås Smak Satt Med Regency Och Kokt Potatis /////Bolme Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 26, 2010 Dela Inlagd November 26, 2010 HeHe ... tänkte först att du ölprovat slut och var på väg till återvinningen Same Same! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 26, 2010 Dela Inlagd November 26, 2010 Idag blev det fylld fläskfile, med soltorkade tomater oah vitlöksost. Sen inlindas jag den med bacon, och hemlagade klyftisar. Till maten dracks det Chili Out dunkvin.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 26, 2010 Dela Inlagd November 26, 2010 <br />Idag blev det fylld fläskfile, med soltorkade tomater oah vitlöksost.<br /> Sen inlindas jag den med bacon, och hemlagade klyftisar.<br /> Till maten dracks det Chili Out dunkvin..<br /> <br /> FF<br /> <br /><br /><br /> Alko i dunk är rätta takter. Vad hade frugan i sin dunk? Sent from my fäkking fåon using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 26, 2010 Dela Inlagd November 26, 2010 Idag gjorde jag en jag-vet-inte-hur-man-blandar-smaker-så-jag-slänger-i-allt-ugnstekt fisk. Det vart alltså lax med plommon, lök, champinjon, broccoli, vitlök och grädde som fick puttra ihop i sådär 50 minuter. Till det hasselbackspotatis med vitlökssmör och gratinerad ost. Och en gräddsås med spenat, grönsaksbuljong, basilika och lite soya. Oj - så friskt vågat. Men jag vann inget.. inte ens hälften. Det blev så katastrofäckligt att jag inte ens klarar med att posta en bild. Och nu sitter jag och försöker skölja bort smaken med Leo och havreflarn. Är nog inne i en svacka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 26, 2010 Dela Inlagd November 26, 2010 (ändrad) Idag gjorde jag en jag-vet-inte-hur-man-blandar-smaker-så-jag-slänger-i-allt-ugnstekt fisk. Det vart alltså lax med plommon, lök, champinjon, broccoli, vitlök och grädde som fick puttra ihop i sådär 50 minuter. Till det hasselbackspotatis med vitlökssmör och gratinerad ost. Och en gräddsås med spenat, grönsaksbuljong, basilika och lite soya. Oj - så friskt vågat. Men jag vann inget.. inte ens hälften. Det blev så katastrofäckligt att jag inte ens klarar med att posta en bild. Och nu sitter jag och försöker skölja bort smaken med Leo och havreflarn. Är nog inne i en svacka. Ja det var en kombination som hette duga. Här hemma så blev det rester för min egen del.. men frugan låg och tittade på thaisåpa via Youtube och skrek efter fruktsallad ... så jag fixade det. Hon blev tydligen inte mätt för efter en timme eller så ropade hon efter hovmästaren och denna gång ville hon ha grönsakssallad. . så då fixade jag det. Snart ropar hon väl efter korv eller en redig köttabit... undrar vad man skall bjuda på då Ändrades November 26, 2010 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 26, 2010 Dela Inlagd November 26, 2010 Ja det var en kombination som hette duga. Här hemma så blev det rester för min egen del.. men frugan låg och tittade på thaisåpa via Youtube och skrek efter fruktsallad ... så jag fixade det. Hon blev tydligen inte mätt för efter en timme eller så ropade hon efter hovmästaren och denna gång ville hon ha grönsakssallad. . så då fixade jag det. Snart ropar hon väl efter korv eller en redig köttabit... undrar vad man skall bjuda på då Hehe... visade frugan som började fnittra och yla "Talung". Karman slut för dagen.. kommer sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 26, 2010 Dela Inlagd November 26, 2010 Idag gjorde jag en jag-vet-inte-hur-man-blandar-smaker-så-jag-slänger-i-allt-ugnstekt fisk. Det vart alltså lax med plommon, lök, champinjon, broccoli, vitlök och grädde som fick puttra ihop i sådär 50 minuter. Till det hasselbackspotatis med vitlökssmör och gratinerad ost. Och en gräddsås med spenat, grönsaksbuljong, basilika och lite soya. Oj - så friskt vågat. Men jag vann inget.. inte ens hälften. Det blev så katastrofäckligt att jag inte ens klarar med att posta en bild. Och nu sitter jag och försöker skölja bort smaken med Leo och havreflarn. Är nog inne i en svacka. Hadde du gjort så här istället hadde det nog blitt ganska gott : lax med lök, champinjon, broccoli,basilika,spenat i folie som fick puttra i ugn Till det pressad potatis Och en vitvinsås gjord på vätskan från fisken och lite grädde same same but göttigöttgött mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 26, 2010 Dela Inlagd November 26, 2010 Hadde du gjort så här istället hadde det nog blitt ganska gott : lax med lök, champinjon, broccoli,basilika,spenat i folie som fick puttra i ugn Till det pressad potatis Och en vitvinsås gjord på vätskan från fisken och lite grädde same same but göttigöttgött mvh Jo.. det låter absolut "renare" i smakerna. Det som förstörde det för min del var plommonen tillsammans med vitlöken.. ingen bra kombination. Likaså vitlöken i hasselbackspotatisen. Och soyan i såsen. Och.. och.. lol. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 26, 2010 Dela Inlagd November 26, 2010 Ja det var en kombination som hette duga. Här hemma så blev det rester för min egen del.. men frugan låg och tittade på thaisåpa via Youtube och skrek efter fruktsallad ... så jag fixade det. Hon blev tydligen inte mätt för efter en timme eller så ropade hon efter hovmästaren och denna gång ville hon ha grönsakssallad. . så då fixade jag det. Snart ropar hon väl efter korv eller en redig köttabit... undrar vad man skall bjuda på då 55555555555 fan du e underbar frugan vakna när ja gap flabbade ja det var veckans 5 poängare När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 27, 2010 Dela Inlagd November 27, 2010 Frukost: Smarriga mackor med leverpastej, krispig smörgåsgurka, potatissallad och grönt och annat blandat gott. Filmjölk med skogsbärssoppa. Juice på Ananas, passionsfrukt och kaktusfikon. Kaffe. Mums. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 27, 2010 Dela Inlagd November 27, 2010 Ungstekt kassler med gräddcilisås & lis!!!! Och en kall! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd November 27, 2010 Dela Inlagd November 27, 2010 Kroppkakor Ölänska 6st Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 27, 2010 Dela Inlagd November 27, 2010 Färsk pappardella med fläskfilé som göttat ihopsig med bananer, nötter samt grädde smaksat med fransk senap, chilipeppar och chilisås. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu