Enis Inlagd November 19, 2010 Dela Inlagd November 19, 2010 Lite soppa värmer gött i kistan i denna sena timme "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 20, 2010 Dela Inlagd November 20, 2010 Dagens frukost i ett underbart soligt och friskt Min Buri - Grillad groda (fångad igårkväll i trädgården) - Ett glas vatten - Kostnad 0 Baht (gratis) Ha en go lördag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 20, 2010 Dela Inlagd November 20, 2010 Dagens frukost i ett underbart soligt och friskt Min Buri - Grillad groda (fångad igårkväll i trädgården) - Ett glas vatten - Kostnad 0 Baht (gratis) Ha en go lördag! Sköjar du Stjp.smakade bra var det gött.jag hade inte fått ner det. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 20, 2010 Dela Inlagd November 20, 2010 Sköjar du Stjp.smakade bra var det gött.jag hade inte fått ner det. Maitan. Näää... Smakade inte gott, men frugan gillade det Så skickar du mig en pannbiffsmacka med posten så är du bussig Ha en go lördag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 20, 2010 Dela Inlagd November 20, 2010 Näää... Smakade inte gott, men frugan gillade det Så skickar du mig en pannbiffsmacka med posten så är du bussig Ha en go lördag! Den är på gång Stjp en dubbel... Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd November 20, 2010 Dela Inlagd November 20, 2010 blodpudding och färskt fläsk o lingoner mumma det Skojar du FÄRSKT fläsk,trodde inte att man åt färsk mat. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 20, 2010 Dela Inlagd November 20, 2010 (ändrad) blodpudding och färskt fläsk och lingoner mumma det Skojar du FÄRSKT fläsk,trodde inte att man åt färsk mat. Jag brukar då äta färsk mat , rutten sur mat är inget för mig , du kanske gillar det Ändrades November 20, 2010 av LeifArne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 20, 2010 Dela Inlagd November 20, 2010 (ändrad) Lasagne rester idag!! Men vi var å köpte ett par säck ris och lite annat i snömodden! Ändrades November 20, 2010 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 20, 2010 Dela Inlagd November 20, 2010 De blev Asiatisk buffe på IKANO huset i Linköping. Gott, men jag vill ha de på riktigt i Thailand. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 21, 2010 Dela Inlagd November 21, 2010 Har nu slängt i mig en Arbogaleverpastej smörgås. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 21, 2010 Dela Inlagd November 21, 2010 Idag blir det dubbelmiddag Torsk,dillsås,potäter & Thaigryta!!!!MUMS MUMS MUMS FILLIBABA Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 21, 2010 Dela Inlagd November 21, 2010 Pågens Lingonlimpa ett par skivor Falukorv Ett ägg Kaffe När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 21, 2010 Dela Inlagd November 21, 2010 Ser gött ut GUBBEN! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 21, 2010 Dela Inlagd November 21, 2010 Ja gubbe skrynklig men ungdom i kroppen fråga damen 55 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 21, 2010 Dela Inlagd November 21, 2010 Ja gubbe skrynklig men ungdom i kroppen fråga damen 55 Same Same ha en riktigt bra Söndag Clirre! Mvh Svampen & Fru Kantarell Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 21, 2010 Dela Inlagd November 21, 2010 Same Same ha en riktigt bra Söndag Clirre! Mvh Svampen & Fru Kantarell same same När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd November 21, 2010 Dela Inlagd November 21, 2010 Jag har ätit spagettitjocka risnudlar wokade med lite paprika lök och färsk grön sparris. Till det tjocka skivor falukorv och några tomatskivor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd November 21, 2010 Dela Inlagd November 21, 2010 De blev Asiatisk buffe på IKANO huset i Linköping. Gott, men jag vill ha de på riktigt i Thailand. Där ser man vad världen är liten var där igår också . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bolme Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Kvällens Middag I LamNangrong Stekt ris med grönsaker och en klick med tonfisksallad (ailoli,lök,gullök,chilisås och vitkål) samt ett halvt kokt ägg..... /////Bolme Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Det ble' la' körv me' mos ida! Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Det blev fläskkotlett men potätemos,lingon och ett glas H2O. Tyvärr inget foto,hann inte,var hungrig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 23, 2010 Dela Inlagd November 23, 2010 Karrestek sen knega! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 24, 2010 Dela Inlagd November 24, 2010 Helstekt cayennepepparkryddad mörad fläskytterfilé med en trattis och messmörssås. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 25, 2010 Dela Inlagd November 25, 2010 Idag var vi och tömde på lagret av livsnödvändigheter. Efteråt var vi så trötta av bärandet att det vart en enkel ugnsgrillad kyckling med ris. Och lite varm Blossa apelsinglögg i vinglas till. Nu blir det en efterlängtad Leo och lite TV. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 25, 2010 Dela Inlagd November 25, 2010 "tömde på lagret"? Någon som känner en bra hjärnkirurg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu