FF Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 FF käkade helgens rester till Lunch, helt okey mat var det.. FFF o Ea fick korv med bröd till Lunch, nu är dom mätta o glada.. Så nu kan dom fortsätta med att packa alla försändelser.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Jasså ångtrycket är uppe på herr SC.Då kanske det har blivit några pils och Jäger idag?? Nån pils har det blivit men håller mig borta från Jägern! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Klibbris o thaikorv samt en hopkok av grönsaker. Kanongott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Lite mer mat gai palå. Gai palå i grytan Frugan med systrar håller på med sin favoritsysselsättning äta mat och babbla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Potatis ruttnar om man fryser den Är pommes frites potatis? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Är pommes frites potatis? Shit Pommes Frites Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Började semestern med denna lax “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 För min del tre macker 2 med stekt ägg och en med hushållsost... Det är fan inte underligt att du är arg och "elak" mot dig själv ibland om du bara äter detta slafs dag ut och dag in Nu får du tamme fan bjuda in Enis, Börje eller den elake kocken 33:an och lära dig att äta rätt Skulle jag äta detta var och varannan dag skulle jag också bli jävligt elak “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Ser ju nästan ut som det varit i magen och vänt men visst är det gott med skinksås och blomkål. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 (ändrad) Tja detta och 2 rätter till i samma storlek för 85 svenska lussidorer kan man nästan stå ut med Detta är min portion med extra chili då ingick även läskande vatten. Intaget på Central Plaza i Udon på bottenvånningen då allt på plan 5 till 10 gånger så dyrt för där sitter jag på den tiden när man inte visste bättre = turist Ändrades December 15, 2013 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Är pommes frites potatis? Japp och frusen är den rutten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 en stark sallad även idag som innehöll burkmakrill i tomatsås, rödlök, salladslök, chili + mynta o koriander..fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Käkade detta som efterrätt idag.....kom på mig själv att sitta å slicka fingret å doppa i påsen när frukten var slut Beroendeframkallande .eller ? Mango med tillbehör “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Här ska du få se på mat Maitan, släng dom där limpmackorna till råttorna, så onyttig mat. Strömming hoppas jag, vill inte ha den feta sillen Klart Herr Chang ska provsmaka, då kan man ta fint också Klart för stekning Visst äre gott Jodå, jag gör nya åt dig några dar innan flyget går Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 FFF bjöd på en köttfärspaj till middag, gick ner utan protester från magen.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Bihanget "råkade" nämna att han var sugen på en viss maträtt! För även om maten var av första klass under resan, smakar inget man får på en restaurang som hemlagad mat! Snäll, lättmanövrerad eller vad jag nu än är Så självklart fick Bihanget den mat han önskade! Efter att ha stått och gråtit i köket (varför händer detta nästan varannan gång) tidigare i dag, var det dags att tillaga maten! Enkelt, snabbt och gott! :nyam: Är kanske därför denna rätt (lite mildare än den jag gör) är så populär bland barnfamiljer Naturligtvis kunde han inte låta bli att klaga "Pastakoma" utbrister han efter att nästan ha slickat tallriken. Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Kebabrulle "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 FFF bjöd på en köttfärspaj till middag, gick ner utan protester från magen.. IMG_0334.JPG FF Vad fick du till middag eller blev det bara efterätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Med tre minuters gångväg till den lokala pizzerian så fick det bli pizza. Tänk om man ändå kunde vara lika ambitiös som Börje och Stefan med pizza. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 I Skåne kan man såhär i julatider fortfarande få njuta av ett ålagille på ålakusten. Förvisso från igår, men... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd December 16, 2013 Dela Inlagd December 16, 2013 Blev lite hungersulten på småtimmarna efter jobbet. Och då häller Morsan upp fulöl tillverkat av en chips-tillverkare Aldrig blir man nöjd. :14: Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd December 16, 2013 Dela Inlagd December 16, 2013 har den alkoholfria hemma 0.0 fast den står i barskåpet nu, utvisad. . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd December 16, 2013 Dela Inlagd December 16, 2013 Pizza på Compani. Griilad kyckling, och vitlöksbröd. Hemgjord pizzasallad är ett måste till pizzan Hälsningar goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 16, 2013 Dela Inlagd December 16, 2013 Denna sida har en snubbe som jag känner. Kanonsida när det gäller kött av alla slag. Även vilt. http://www.karnivor.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd December 16, 2013 Dela Inlagd December 16, 2013 Pizza å marängswiss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu