Bihanget Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 "Hulda" snöade in på MPR och en annan stackare fick lov att botanisera bland resterna i kylskåpet. Vissa är det synd om Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Lite kvällsmat Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 ImageUploadedByMaipenrai1387051371.542122.jpg Lite kvällsmat Enis En fin räkmacka är svårslagen Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Köpte Luffarbiff billigt som fick slinka ner i lilla magen idag. CIMG1839.JPG Jäklar vad det ryker om grillpanna CIMG1840.JPG Biffarna lindades in i folie i 10 minuter efter stekning CIMG1841.JPG Under tiden fick grönsakerna lite uppvärmning på eftervärmen CIMG1843.JPG Tillsatte sedan Coops klyftpotatis och Lohmanders vitlöksbea CIMG1844.JPG Nu ska jag försöka se en film genom Lützendimman som uppstod från grillpannan Men vännen! Vid det här laget borde du veta hur lätt det är att göra EGEN klyftpotatis! Har ju visat det ett otal gånger här i tråden! Skala, skiva och sedan in i ugnen 200 grader i 20 min. Ta ut, på med lite olivolja och t.ex. Knorrs potatiskrydda (eller valfri krydda), rör om och sedan in i ugnen en stund till. En helt annan smak än den färdigköpta! Går inte ens att jämföra! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 (ändrad) Men vännen! Vid det här laget borde du veta hur lätt det är att göra EGEN klyftpotatis! Har ju visat det ett otal gånger här i tråden! Skala, skiva och sedan in i ugnen 200 grader i 20 min. Ta ut, på med lite olivolja och t.ex. Knorrs potatiskrydda (eller valfri krydda), rör om och sedan in i ugnen en stund till. En helt annan smak än den färdigköpta! Går inte ens att jämföra! Lätt och lätt.. Har man ingen potatis hemma och 1.2 mil enkel till närmsta affär så är det jäkligt skönt att ha lite halvfabrikat i reserv. Och så länge alla potatistalibaner retar sig på mina potatisvanor så kommer jag fortsätta lägga ut bilder på dessa läckerheter Dessutom är Coops klyftisar med skal i en klass för sig bland halvfabrikatspotatis Edit: Glömde att Lidl har också jäkligt goda klyftisar så dom ingår också i samma klass Ändrades December 14, 2013 av knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Fritterad biff med YAM stark, Tomatröra med toast stark, får svalkas med en saftig vattenmelon. Hälsningar goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Snabb lunch blev grillat revbenspäll med khao niaw. Sköljdes ner med en kall leo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 (ändrad) Snabb lunch blev grillat revbensspjäll med khao niaw. Sköljdes ner med en kall leo. Ändrades December 15, 2013 av Burken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 FF bjöd son lilldotter granne på käk, inte en helt ovanlig rätt i detta hus.. IMG_0324.JPG IMG_0325.JPG IMG_0326.JPG IMG_0327.JPG IMG_0328.JPG IMG_0329.JPG IMG_0330.JPG FF Nu blev jag hungrig trots att jag nyss ätit en brunch före SEA-Games början, det här är dregel-tråden nummer ett. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Lätt och lätt.. Har man ingen potatis hemma och 1.2 mil enkel till närmsta affär så är det jäkligt skönt att ha lite halvfabrikat i reserv. Och så länge alla potatistalibaner retar sig på mina potatisvanor så kommer jag fortsätta lägga ut bilder på dessa läckerheter Dessutom är Coops klyftisar med skal i en klass för sig bland halvfabrikatspotatis Edit: Glömde att Lidl har också jäkligt goda klyftisar så dom ingår också i samma klass Heja Knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Får du inte plats med några fler ansjovis? Verkar nog som han fick med hela stimmet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Lätt och lätt.. Har man ingen potatis hemma och 1.2 mil enkel till närmsta affär så är det jäkligt skönt att ha lite halvfabrikat i reserv. Och så länge alla potatistalibaner retar sig på mina potatisvanor så kommer jag fortsätta lägga ut bilder på dessa läckerheter Dessutom är Coops klyftisar med skal i en klass för sig bland halvfabrikatspotatis Edit: Glömde att Lidl har också jäkligt goda klyftisar så dom ingår också i samma klass Nu skall vi inte gnälla 1,2 mil är ju promenadavstånd en annan har 8,2 mil till BigC för att köpa mina älskade potatisar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Lätt och lätt.. Har man ingen potatis hemma och 1.2 mil enkel till närmsta affär så är det jäkligt skönt att ha lite halvfabrikat i reserv. Och så länge alla potatistalibaner retar sig på mina potatisvanor så kommer jag fortsätta lägga ut bilder på dessa läckerheter Dessutom är Coops klyftisar med skal i en klass för sig bland halvfabrikatspotatis Edit: Glömde att Lidl har också jäkligt goda klyftisar så dom ingår också i samma klass Härligt ät dina ruttna plugg du he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Idag blir det kålpudding stekt sidfläsk & lingon!MUMS Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Härligt ät dina ruttna plugg du he he Nu blev det lite motsägelsefullt, potatisen ruttnar väl inte när den är full med härliga konserveringsmedel och är fryst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Nu blev det lite motsägelsefullt, potatisen ruttnar väl inte när den är full med härliga konserveringsmedel och är fryst Potatis ruttnar om man fryser den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 I går kväll på den Thailändska landsbygden serverades följande: Entrecote,råstekta plugg samt bea,modell halvfabrikat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Härligt ät dina ruttna plugg du he he Bussiga klubben? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Senapspanerad fläskkotlett fick det bli idag Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Bussiga klubben? Ja eftersom jag vet att potatis inte får frysa och dom ruttnar då ,så är det så he he ,knasen tål lite skoj ,till skillnad mot en del surgubbar här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 I går kväll på den Thailändska landsbygden serverades följande: Entrecote,råstekta plugg samt bea,modell halvfabrikat. 003.JPG Såg jäkligt gott ut Thomas ,var bor du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Ångkokt fisk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Ångkokt fisk! Jasså ångtrycket är uppe på herr SC.Då kanske det har blivit några pils och Jäger idag?? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 Såg jäkligt gott ut Thomas ,var bor du A1 från Bangkok mot ChangMai...kör ca 34 mil. Tvärnita,sväng höger. Middag serveras vid inkomst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 15, 2013 Dela Inlagd December 15, 2013 För min del tre macker 2 med stekt ägg och en med hushållsost...... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu