FF Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Ett gäng grillade fläskisar med råstekta pärer o en objuden gäst till detta.. Men pappa se du inte hur stark jag blir av din mat, kan jag inte vara lite bjuden i alla fall,, Okey då.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Ett gäng grillade fläskisar med råstekta pärer o en objuden gäst till detta.. IMG_0313.JPG IMG_0315.jpg Men pappa se du inte hur stark jag blir av din mat, kan jag inte vara lite bjuden i alla fall,, Okey då.. IMG_0316.JPG FF Goa EA kan väl aldrig vara objuden??? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Goa EA kan väl aldrig vara objuden? ?? Klart som tusan att FF skämtar, Ea är alltid bjuden.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Klart som tusan att FF skämtar, Ea är alltid bjuden.. FF Ser att hon har ärvt pappas överarmar . Trevlig kväll//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 till kvällsmat blev lite thai-vietnamesiskt slafs, pan pak med ångkokta räkor o fisk...helt ok! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Strejken är över för t.o.m. jag börjar längta efter hemlagad mat! Dags att sätta igång om det ska bli någon mat! Som de flesta kanske gissat blir det Till det så ska jag tillaga dessa (Inköpta hos den lokala Kötthandlaren som gjorde grundjobbet medan jag väntade. En självklarhet för den kunnige personalen att jag själv ska få välja vilken köttbit som ska ingå.) Blir lite torrt med bara kött och potatis, så jag tar fram en påse förvällda Gula Kantareller ur frysen. Ska tillagas med riktig grädde och smör! Efter att ha fräst upp svampen, tillsätter jag den vätska som fanns kvar i påsen med svamp. Mycket av smaken finns där och den vill jag ta tillvara på. Sen ner med vispgrädden Då klyftpotatisen nästan är färdig är det dags att steka köttet. Alla 3 fick inte plats i stora stekpannan samtidigt. Kött ska inte trängas vid stekningen!!! Äntligen dags att sätta sig och njuta av hemlagad mat!! Inte "paltkoma", utan "potatis och kött koma" efter att ha satt i mig allt på tallriken! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Jo, det vet jag! Var väl den som gissade rätt först av alla om vart ni skulle.. Matsalen såg dock väldigt lik ut den som var på Brisamar i Corallejo. Noterade att baconet var samma typ som jag fick där... D.v.s. inte äkta på sidfläsk utan ngt som var sammanpressat.. Ja, du var först och gissade rätt FÖRRA resan vi gjorde! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Ägg och ansjovis skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Ägg och ansjovis skål Får du inte plats med några fler ansjovis? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Får du inte plats med några fler ansjovis? nä fan ,nu är det fullt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 En burgare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Bild från Thailand just nu! Får se om det blir rättvänd bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Två ost macker ( hushållsost ) och en dansk leverpasej macka från GOL på skogaholmslimpa...... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Två ost macker ( hushållsost ) och en dansk leverpasej macka från GOL på skogaholmslimpa...... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Grillbuffe. Hur mycket du vill på 2 timmar på iGrill i Rayong Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Ost när du har riktigt pålägg från sverige? :-D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 till lunch idag serverades en stark sallad med kycklingkorv... nyskalad kylskåpskall som oh fick bli dessert.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Gnagde i mig en wienerkorv från kylen till frukost & sedan vart det julshopping på stan med kompisen & hans fantastiska fru.. Gjorde halvlek på Hotell & Restaurang Dorsia ner mot kanalen vid Kungsportsplatsen.... Jäklar vilket flott ställe och jösses vad jag inte passade in där... Lunch intogs där i form av en väldigt god Gin & Tonic (fortfarande ingen riktigt fast föda men det var ju en limeskiva i drinken)... En bacon & ost korv på pressbyrån på Avenyn innan jag promenerade hem till Majorna igen.. Inte den bästa av matdagar i kötthandlarns liv.... Skall väl laga till ngt bättre ikväll... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 FF bjöd son lilldotter granne på käk, inte en helt ovanlig rätt i detta hus.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Blev så sugen på en Lindström som jag gjorde lite klyftpotatis och löksås till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Köpte Luffarbiff billigt som fick slinka ner i lilla magen idag. Jäklar vad det ryker om grillpanna Biffarna lindades in i folie i 10 minuter efter stekning Under tiden fick grönsakerna lite uppvärmning på eftervärmen Tillsatte sedan Coops klyftpotatis och Lohmanders vitlöksbea Nu ska jag försöka se en film genom Lützendimman som uppstod från grillpannan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Köpte Luffarbiff billigt som fick slinka ner i lilla magen idag. CIMG1839.JPG Jäklar vad det ryker om grillpanna CIMG1840.JPG Biffarna lindades in i folie i 10 minuter efter stekning CIMG1841.JPG Under tiden fick grönsakerna lite uppvärmning på eftervärmen CIMG1843.JPG Tillsatte sedan Coops klyftpotatis och Lohmanders vitlöksbea CIMG1844.JPG Nu ska jag försöka se en film genom Lützendimman som uppstod från grillpannan Såg gott ut men helvete vad du äter. Ska du gå upp en viktklass eller har du ärvt en garderob i storlek xxl ? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Såg gott ut men helvete vad du äter. Ska du gå upp en viktklass eller har du ärvt en garderob i storlek xxl ? Fick ju avstå det planerade ölandet idag eftersom dom ringde från extrajobbet, 02.30 ringer väckarklocka inatt och nåt gott ska man väl få unna sig en lördag när både trav och topptips gick åt helvete Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 till kvällsmat innan jobbet blev det ett par mackor med hemgjord romsill o ägg, ett glas a-fil serverades till.jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 till kvällsmat innan jobbet blev det ett par mackor med hemgjord romsill o ägg, ett glas a-fil serverades till.jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu