Stoneys Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Lunna melle med en kall riktig julöl o LOS. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 På hörnan serverar dom god thaimat. Idag blev det Friterade räkor, fläsk i grön curry och lite grönt. Tänk att man kan få Cola 1 liter i glasflaska. Fanns förut i Sverige men inte mera. Thailand är fantastiskt!!! Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 till lunch idag blev det gaeng keow wan pet(stark gryta med grön curry o anka), serverades med thaispagetti..fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Var lite lat idag och drog till favvostället och käkade. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Lite plockmat på KFC till Lunch ! WP_20131208_14_26_25_Smart.jpg HMMM Var är TWISTERN??? hÄLSNINGAR GOODOLLE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Pasta med bacon i en krämig cheddarostsås Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Pasta med bacon i en krämig cheddarostsås Enis Kom hit med en låda... Du kanske inte är körklar än efter gårdagens aktiviteter ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Dr. Oetker Ristorante Eftersom det blivit populärt att ange med pizzapriser så, 24.95 på Willys Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Vi var lata idag, så det blev en tur med Eckerölinjen idag, julbord, jäger å snapps, nu är det matkoma å soffan som gäller Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Dr. Oetker Ristorante CIMG1829.JPG Eftersom det blivit populärt att ange med pizzapriser så, 24.95 på Willys Ha,ha...nu har jag sett att du gått igenom halva mattråden, i förmodad jakt på inspiration ...och det slutade med en Dr.Oetker... Nu är det nog dags att hämta hem kärleken igen... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Gravad lax med mandelpotatis och gravlaxsås med sill blir det till middag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Gjorde sjömansgryta Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Ha,ha...nu har jag sett att du gått igenom halva mattråden, i förmodad jakt på inspiration ...och det slutade med en Dr.Oetker... Nu är det nog dags att hämta hem kärleken igen... Mvh. borje222 Har inte varit inne på tråden på ett par dagar och låg efter 10 sidor, man kan sammanfatta mina tankar ganska kort. Fan, vad ni äter mycket! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 (ändrad) Rester. Gumman hade en liten fest så det blev smörgåstårta över. Ändrades December 8, 2013 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Gjorde sjömansgryta ImageUploadedByMaipenrai1386519034.786332.jpg Första gången du använder spisen?? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Första gången du använder spisen? ? Japp och imorgon kommer dom och sätter in ett nytt kök igen Så de är 3:e gången gillt nu Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Japp och imorgon kommer dom och sätter in ett nytt kök igen Så de är 3:e gången gillt nu Snyggt.... Hoppas det blir "prebaked" baguetter nästa sommar också... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Snyggt. Hoppas det blir "prebaked" baguetter nästa sommar också... De vet du att de blir Men denna gång får Peter handla själv för han hitta ju alltid nått att gnälla på Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 DSC00941.jpg DSC00942.jpg DSC00943.jpg DSC00944.jpg DSC00949.jpg /ENis Märkligt, maten ser ju nästan bättre ut på bild än vad den gjorde i verkligheten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 De vet du att de blir Men denna gång får Peter handla själv för han hitta ju alltid nått att gnälla på Ja, han är ju en gnällig jäkel när det kommer till det men man får fan ingen borgmästarfrukost när man kommer upp till Orust och hälsar på... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Det bidde kåldolmar med skalade potäter sås o lite lingon till.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Fick bli lite kvällsvickning ochså i form av revbensspjäll i lergryta If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Rörde ihop lite olja, balsamvinäger, honung och vitlök och hällde över godsakerna. Toppade med lite Timjan och in i ugnen en halvtimma. Stekte sen lövbiff, slängde på en klick vitlöksbea och öppnade en tvåtaktare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Blev en pastagratäng, passar ett par matlådor, och en 18-årig son som inte har ett stopp i sitt matintag... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 jag tänker inte säga att det var fantastiskt gott för det här ta mig f**n kn***ade i munnen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu