goodolle Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 är det en kall GD man ser? Svar ja. Frugan tog med sig en från Kastrup då hon åkte tillbaks i slutet Aug. Jag tog med tre när jag åkte hit slutet av Okt. tyvärr är redan en slut men kommer att klara mig ett tag åtminstånde. Hälsningar goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Frukost och julkalendern är ju fan ingen skit.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Svar ja. Frugan tog med sig en från Kastrup då hon åkte tillbaks i slutet Aug. Jag tog med tre när jag åkte hit slutet av Okt. tyvärr är redan en slut men kommer att klara mig ett tag åtminstånde. Hälsningar goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 lite frukost på min lediga dag, nu till stan.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Gööörrrrrrrr gött var det........ Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Makaroner med falukorv gud va (gott) FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Idag mix av Italiensk, Amerikansk och Tyskt i skön blandning. Alltså Spaghetti Bolognese med cola och en macka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Dagens lunch blev skomakarlåda. Blev proppmätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Stekt fläsk med löksås och råstekt potatis. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Grillad kyckling med ris och en kall Leo Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Precis kommit till jobbet och gick in i köket där dom förbereder kvällens personalmat ser lovande ut Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 fredagsmys med revbensspjäll o potatissallad...jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 fredagsmys med revbensspjäll o potatissallad...jättegott! Och dricka till det? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Och dricka till det? kranvatten, o nu är det ramlösa som gäller! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 kranvatten, o nu är det ramlösa som gäller! Här blev det fredagsmys med räkor och vitlöksbröd,fantastiskt gott.Till det minimjölk för min del och isvatten för frugan Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Hittade en rest av oxfile` i frysen FFF skalade pärorna o skivade tomaterna. Sen var det bara att krydda lite o ta fram 2 stekpannor, 20 min, senare färdigt.. Gott o mätta blev båda 2.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Dagens lunch blev skomakarlåda. Blev proppmätt. Så underbart gott ! Nu blev jag hungrig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 jul? middag !! Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Precis kommit till jobbet och gick in i köket där dom förbereder kvällens personalmat ser lovande ut Där hade kocken att göra en stund att skala räkor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Jag åt Janssons frestelse.Smakade underbart som vanligt. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 panerade några spättor ,gjorde en sås på kvarg,majonäs,rom,dill ,citron ,rödlök och lite kryddor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Där hade kocken att göra en stund att skala räkor Förmodligen en kallskänka, än troligare en maskin... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 panerade några spättor ,gjorde en sås på kvarg,majonäs,rom,dill ,citron ,rödlök och lite kryddor Förbaskade finsmakargubbe där. Det ska alltid vara nåt extra. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Förbaskade finsmakargubbe där. Det ska alltid vara nåt extra. Var sugen på ett par snapsar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Köpte hem lita varor från detta ställe Fast började med Brezel roll som förrätt Jag tog en Frugan tog en Gai sab men gillar inte löken och tar väck den. Men löken lägger jag in i Twistern plus Heinz ketchup, den blir ännu godare då. Hälsningar goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu