ellim63 Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 idag blev det pytt o en macka med pepparrotsfärskost, serverades med ett glas lättmjölk..fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Plommonspäckad fläskkarré Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 (ändrad) Thaikäk med frugan på sawadee. Kyckling och biff minns nu inte vad rätterna hette. Ändrades December 5, 2013 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Ja det blev en riktig röra till mat idag. Gammal saft {style_image_url}/attachicon.gif Födelsedagsmiddag 002.JPG en pilsner {style_image_url}/attachicon.gif Födelsedagsmiddag 003.JPG en pilsner till {style_image_url}/attachicon.gif Födelsedagsmiddag 004.JPG bogstek {style_image_url}/attachicon.gif Födelsedagsmiddag 005.JPG Grönsaker {style_image_url}/attachicon.gif Födelsedagsmiddag 006.JPG Äppelpaj {style_image_url}/attachicon.gif Födelsedagsmiddag 007.JPG Dagens blomma {style_image_url}/attachicon.gif Födelsedagsmiddag 008.JPG Mat igen {style_image_url}/attachicon.gif Födelsedagsmiddag 009.JPG Mera äppelkaka med ljus i håret {style_image_url}/attachicon.gif Födelsedagsmiddag 010.JPG Med tända ljus {style_image_url}/attachicon.gif Födelsedagsmiddag 011.JPG En lagom portion efter maten, å med riktig vaniljsås {style_image_url}/attachicon.gif Födelsedagsmiddag 012.JPG Nu blir det en virre efter maten sen koma Den där äppelpajen ser för jäkla god ut ,meddela mig nästa gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Köttfärslimpa med sås o potatis o lite tomater för hälsan.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Kyckling marinerad i kokosolja, mango, lime, vitlök, chili och stjärnfrukt som jag stekte i kokosolja och blanda med kall mango och stjärnfrukt. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Idag blev det Thai, Pad Kaprao Gai, (stekt kyckling). En av mina favorit thai-mat rätter. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Idag blev det Thai, Pad Kaprao Gai, (stekt kyckling). En av mina favorit thai-mat rätter. 1.JPG2.JPG 3.JPG Mvh. borje222 Du Borje, om våra kärringar mot all förmodan skulle börja jävlas med oss... hehe Kan inte vi flytta ihop då?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Du Borje, om våra kärringar mot all förmodan skulle börja jävlas med oss... hehe Kan inte vi flytta ihop då?? Odin, det enda förbehåll jag har...Tror jag har svårt att "ligga sked" med dig... . I övrigt ser jag inga begränsningar... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Odin, det enda förbehåll jag har...Tror jag har svårt att "ligga sked" med dig... . I övrigt ser jag inga begränsningar... Mvh. borje222 DEAL... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Blev storkok på Kalops i kväll ,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Idag blev det Thai, Pad Kaprao Gai, (stekt kyckling). En av mina favorit thai-mat rätter. 1.JPG2.JPG 3.JPG Mvh. borje222 samma här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Blev storkok på Kalops i kväll ,, Var är potatisen, ser bara en.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Var är potatisen, ser bara en.. FF Bortsprängd av tallibaner Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Denna delikatess kräver en egen bild “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Denna delikatess kräver en egen bild Potatis01.jpg Om den har varit skalad, så hade blivit 2 karma för bilden.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Var är potatisen, ser bara en.. FF Gick ner tio kilo på lchf 94-84,, så försöker hålla kvar den ,, går faktiskt hyfsat bra när man minskar på vissa saker som tex potatis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Denna delikatess kräver en egen bild Potatis01.jpg Kokad i kalopsen 45 min.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Blev storkok på Kalops i kväll ,, Älg? Annars är det köttgryta. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Älg? Annars är det köttgryta. Nja Kalops görs av högrev från nöt annars är det något annat “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Älg? Annars är det köttgryta. Älgkalops,,,Naturligtvis men kalops som kalops Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Nja Kalops görs av högrev från nöt annars är det något annat Yepp högrev styckat på gammeldags vis ,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Var på Bei Otto Sukumvit 20 och handlade bröd, tog en fläsksnitzel med bacon stekt potatis och lök. Deras otroligt goda Brezel roll bullarna. Frugan tog fotleggpork på hennes favorit uteservering. God och mycket mat. Hälsningar goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Frukost idag på den Thailändska landsbygden. Kaviar,ägg,löksill och egenodlad gräslök. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Var på Bei Otto Sukumvit 20 och handlade bröd, tog en fläsksnitzel med bacon stekt potatis och lök. Deras otroligt goda Brezel roll bullarna. DSC02055.JPG Frugan tog fotleggpork på hennes favorit uteservering. DSC02056.JPG God och mycket mat. DSC02059.JPG Hälsningar goodolle är det en kall GD man ser? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu