Oregistrerad Inlagd November 30, 2013 Dela Inlagd November 30, 2013 Gött ack så gött.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 30, 2013 Dela Inlagd November 30, 2013 1000 karma till din fru Hon säger, ödmjuk som hon är, att det handlar om att ha rätt hjälpmedel. Nu lär jag väl bli utvisad för alltid av P3 och de andra när jag produktplacerar, men va tusan. Nahrom, alpnaering is da shit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd December 1, 2013 Dela Inlagd December 1, 2013 Thaislafs.ville frugan ha. . de röda är MUSSAMUM, Beef ner till vä. GAI ochPork i bakgrunden. Köttbullarna till hö KAI PA LO. Det vita SAI BAU fish Slafsade i sig lita av varje. inget foto när vi åt, hade gäster så glömde. PRAD PRIK KINK och grisöron Jag åt det inte. Korv MANGOSTEEN, kvällsfrukten, dämpar hettan i magen Bra frukt. Hälsningar goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd December 1, 2013 Dela Inlagd December 1, 2013 Det lilla enkla idag. Findus, som har rest hela vägen från Västerås. Körven från Foodland. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 1, 2013 Dela Inlagd December 1, 2013 (ändrad) Gött, då kör jag "all in" ikväll med en kryddstark "svennepizza"... Har visserligen en färdig botten men det funkar.. Å så här blev resultatet igår (gick in i matkoma så jag glömde lägga in bilder)... HärrydaKarlssons underbara falukorv (undrar vem som levererar råvarorna ). Några av ingredienserna. Chilibacon, färska championer, HärrydaKarlssons falukorv och rödlök. Extrarökt Lönnebergaskinka.. Torkade kantareller som ligger i blöt här... Pizzan klar för ugnen med färskriven parmesan på toppen. Alldeles för mycket fyllning som vanligt... Inte undra på att mina pizzor blir svindyra.. Resultatet ut ur ugnen och jag kan meddela att den smakade helt fantastiskt gott. Skall bli ett nöje att äta resten idag. Ändrades December 1, 2013 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 1, 2013 Dela Inlagd December 1, 2013 Gårdagens julbord på Godthem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 1, 2013 Dela Inlagd December 1, 2013 En grillad köttbit med bea, stekta grönsaker och en grönsallad till. Kallt källvatten till det Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 1, 2013 Dela Inlagd December 1, 2013 Fläskfile gryta med curry o bananer o ris till detta.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 1, 2013 Dela Inlagd December 1, 2013 En toast utan toast då jag försöker undvika det vita brödet Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 1, 2013 Dela Inlagd December 1, 2013 En toast utan toast då jag försöker undvika det vita brödet ImageUploadedByMaipenrai1385924220.122241.jpg Enis Koka Blomkål å lägg som underlag, de e f-n godare än vitt bröd... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 1, 2013 Dela Inlagd December 1, 2013 till kvällsmat blir det stark tonfisksallad. o syrlig issankorv... serveras med spetskål, sallad o färsk ingefära. fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 1, 2013 Dela Inlagd December 1, 2013 Samma som i går intages i min lilla etta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 1, 2013 Dela Inlagd December 1, 2013 Samma som i går intages i min lilla etta Kålpudding var det år sedan jag gjorde, vet inte varför, men det är satan så gott... Även FF´s köttfärssoppa har jag blivit sugen på, tack för tipsen! Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd December 2, 2013 Dela Inlagd December 2, 2013 en av minna favoriter. Kyckling med lemonsas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd December 2, 2013 Dela Inlagd December 2, 2013 Pizza Compani blev det Stekte några ägg. Som lågges på pizzan med lök och tomat. Frugan gilla ketcup på pizzN. Hälsningar goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd December 2, 2013 Dela Inlagd December 2, 2013 Smög igång med en god 'liten' macka med räkost, ägg och Lucullus dillsill. Sen blev det ¨thaislafs', Thapao nua (ungefär). Köttfärs med (enl. fru Oscar) en basilika släkting från trädgården, chili, vitlök, bönor med ett skrynkligt ägg på toppen. Ris därtill. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 2, 2013 Dela Inlagd December 2, 2013 Ja då var det dags för ägg igen, plus kycklingsfile och kantarellsås..... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 2, 2013 Dela Inlagd December 2, 2013 Lite snabbmat från MK Grillad Anka, fläsk och fläsksvålar i sås med syltad ingefära och en kall Leo Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd December 2, 2013 Dela Inlagd December 2, 2013 (ändrad) Ja då var det dags för ägg igen, plus kycklingsfile och kantarellsås.. JA du Mait! Jag kommer att sakna den goda thai mjölken när jag är i Sverige. Och du tack för senast förästen skit kul var det. Ändrades December 2, 2013 av surfaren73 Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 2, 2013 Dela Inlagd December 2, 2013 Fläskkotlett med potäter o sås (PS ett tränat matöga kan se att finns en ärta mellan potäerna) FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 2, 2013 Dela Inlagd December 2, 2013 Fläskkotlett med potäter o sås (PS ett tränat matöga kan se att finns en ärta mellan potäerna) IMG_0242.JPG FF Det är ju nå rött där emellan också, ta det försiktigt med grönsakerna Här blev det bara rester från förra veckan, nå konstiga "Lamaiare" med japanskt ströbröd Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 2, 2013 Dela Inlagd December 2, 2013 Idag blev det en Biffstroganoff. Ja det blev mat idag också... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 2, 2013 Dela Inlagd December 2, 2013 En vanlig hederlig pytt i panna. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 2, 2013 Dela Inlagd December 2, 2013 Laxfile i citronsås med gratinerad potatismos "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 2, 2013 Dela Inlagd December 2, 2013 Fläskis med tillbehör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu